شنبه, 03 آذر 1403

 


daneshjo jadid
 راهنمای دانشجویان و اخبار دانشجویان ورودی جدید  
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
pajoh2 copy
کارکاه ها و نشست های تخصصی  مجازی    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
paziresh1111111
پذیرش دانشجو بدون کنکور ، ثبت نام از طریق سایت    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
anjoman1
سامانه آموزش مجازی   
برای ورود به سامانه کلیک نمایید
anjoman1
ارسال سوال و درخواست
از طریق تیکتینگ
  
(پاسخگویی آنلاین)

10 copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
ثبت نام ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه 

12 copy copy copy copy copy copy copy 1 copy
زمان ثبت نام،انتخاب واحد ،
حذف و اضافه و برنامه هفتگی 

anjoman1
 انجمن های علمی دانشجویی
و سامانه آموزش مجازی 

karvarzi copy
اخبار کارورزی 
فرهنگ و هنر مرکز 13 


کانون تبلیغات سروش سیما

 

145

مخاطب جستجوگر امروز به شکلی ذاتی ، متاثر از جذابیتهای دنیای پیرامون خود و جلوه های گیرای آن که ساخته ی هنری انسانی و فرازمینی است.تبلیغات ابزاریست قدرتمند با دیدگاههای زیبا شناسانه که سعی بر این دارد با پرورش و تهیییج ناخودآگاه ببننده ، تفکری خاص را در راستای معیارهای مورد نظر به وی القا کند.

مهندسی تبلیغات

ت:هنر به کارگیری عواطف و احساسات توده است.فرهنگ و تمدن هر سرزمینی ،گویای شیوه های تبلیغاتی مردمان آن  سرزمین است.تبلیغات، پیوند با مشتری در آگاه نمودن و تاثیرگذاری بر نگرش و رفتار او و نیز جهت دادن به علاقه و انگیزه مصرف کننده، در راستای ایجاد تقاضا و افزایش فروش و سهم بازار است.

در دنیای رقابتی امروز،آنچه به عنوان بودجه تبلیغات، در جهت معرفی و شناخت یک برند به مخاطبانتان هزینه می شود، به واقع امریست لازم و بدیهی در چارچوب سرمایه گذاری ایی بلندمدت، که افق یک تجارت تعریف می کند.فرآیندی که ماحصل آن چیزی نیست جز سود آوری بیشتر.اتفاقی که نشانه های  مثبت آن را می توان با یک برنامه دقیق و جامع ، به وضوح رویت کرد.این اتفاق نمی افتد مگر با ترسیم برنامه ای مدون و به کمک هنرمندانی که تخصص را در کنار تجربه ابزار کار خود قرار داده اند. با پیشرفت دنبای اطلاعات و فناوری در قرن حاضر ، فضای تبلیغات هم سوار بر موج این حرکت پیشرو ، هر روز شاهد ظهور گونه ای تازه از رسانه هاست.

کانون تبلیغاتی سروش سیما نیز سعی بر این دارد تا همگام با صنعت تبلیغات جهانی و با توجه به توانایی های سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه ، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهد.

ثبت یک سفارش در واحد بازاریابی کانون تبلیغاتی سروش سیما، زنگ آغازیست بروژه ایی که فرآیندی پیچیده را تا هنگام خروجی آن، طی می کند.

اما در ابتدا لازم است تا توضیحاتی در مورد بازاریابی و ساختار بازاریابی مجموعه داده شود.

بازاریابی نوین: دانش بازارسازی و بازارداری است، دانشی که متخصصین این رشته با همراهی در کنار سازمان ها و شرکت های تولیدکننده و فروشنده می توانند با نگرش سیستمی و برنامه های کوتاه و بلند مدت، در راستای شناخت نیازهای مشتریان آنها و برآورده کردن آن نیازها، در بازار هدف، مجموعه های فوق را وارد عرصه رقابتی درست و البته کم هزینه کنند.فرآیندی که با آن گروههای انسانی، نیاز خود را در تولید و داد و ستد با یکدیگر به دست می آورند. با این تفاسیر ،کارکنان واحد بازاریابی کانون سروش سیما به عنوان پیشقراولان این مجموعه، وظیفه ی خطیر برقراری اولین پل ارتباطی با مشتریان را بر عهده دارند.

این مهم از طریق مراجعات حضوری در دفاتر مرکزی واحدهای هدف و یا نمایشگاه های بازرگانی و تخصص و در مواردی از طریق ارتباطات تلفنی، به منظور انجام رایزنی های اولیه انجام می گیرد.

در این مرحله که یکی از حساس تریت مراحل جذب یک پروژه است، مشتری باید به طور کامل تحت تاثیر شخصی که بازاریاب برای وی و برند او به عنوان کارفرما ترسیم می نماید قرار گیرد و آن را احساس کند.در واقع بازاریاب می بایست با استراتژی که از لحظه ورود خود به مجموعه هدف در نظر می گیرد، او را مجاب کند تا در این بازار وسیع رقابتی جذب کانون سروش سیما گردد.

ترسیم مسیری راهبردی که تمامی نکات کلیدی در آن مد نظر قرار گرفته از کوچکترین و حاشیه ای ترین مسائل همچون نوع پوشش و آرایش، فن  بیان و روابط عمومی و مسایلی از این دست تا امتیازات و سرویس هایی که بازاریاب و کانون تبلیغاتی سروش سیما برای جذب آن پروژه هزینه می کند.

ارائه ی رزومه ای کامل از شرکت شامل پیشینه مجموعه، معرفی واحدهای گوناگون و توانایی های بل القوه و بل الفعل آن و نمونه هایی از پروژه های انجام شده جهت اثبات توانایی ها. این مرحله می بایست در وحله اول منتج شود به پذیرش سفارش و در الویت دوم از مدیران فوق جهت بازدید از کانون سروش سیما.

البته لازم به ذکر است که پذیرش سفارش در غالب تهیه برگه بریف از سفارش دهنده است.

بریف برگه ایست حاوی آیتمهای اطلاعاتی و پرسش هایی کلیدی در راستای سفارش مشتری . اطلاعاتی مهم که تعیین کننده ساختار اآگهی به لحاظ محتوایی و همچنین فرمی می باشد .

فرمی اطلاعاتی است که در بر گیرنده ی نقطه نظرات مشتری و ویژگیهای خدمت و یا کالای مورد نظر ، مخاطب و جامعه هدف و دیگر موارد راهبردی در ساخت آگهی می باشد. سپس می بایست واحد تحقیقات بازار با انجام تحقیقات گوناگون ، پیشینه ی آن برند ، موقعیتی که هم اینک در میان رقبای خود در بازار دارد و جایگاهی که به عنوان هدف، بعد از انجام این پروژ ه ی تبلیغاتی برای آن پیش بینی می شود را بررسی کرده و نتایج مطالعات خود را در اختیار واحد خلاقیت قرار دهد.

در مرحله دوم برگه بریف و اطلاعات تکمیلی دیگر در اختیار واحد خلاقیت و ایده پردازی قرار می گیرد . بخشی که به عنوان نبض تپنده و مغز متفکر یک مجموعه تبلیغاتی ، نقش مهم اساسی را ایفا میکند.در این مرحله ،در شرایط مساعد زمانی و مکانی و جلسه راهبردی واحد خلاقیت تشکیل شده و اعضای آن بر اساس سفارش و اطلاعات رسیده ، شروع میکنند به تحلیل و بررسی این اطلاعات و انجام تحقیقیات تکمیلی در مورد برند فوق.سپس با تشکیل جلسات متعدد اتاق فکر وارد مرحله اصلی کار تخصصی خود میشوند. یعنی رسیدن به ایده هایی بکر و خلاقانه در جهت هدف مورد نظر که میتواندد قالب معرفی یک نام و نشان تجاری، معرفی محصولات و خدمات و یا جنبه ی یاد آوری داشته باشد .در این مقطع اعضای فکر تلاش بر این دارند تا  با تبادل اطلاعات ، داشته ها و رسیده ها و پرداخت ایده های مطرح شده ، به آنها فرمی اصولی داد ه ، شکلی مملوس در جهت رسیدن پیام مورد نظر و انتقال موثر آن مخاطب هدف.البته ایده ها ، بسته به استراتژی سفارش دهنده گاهی تنها در غالب یک تک سناریو و گاهی در قال یک کمپین تبلیغاتی جامع طراحی میشوند. کمپین در واقع برنامه ایست بلند مدت و روشن کننده تمام زوایای یک فصل تبلیغاتی یک برند است .

کمپین تبلیغاتی که شامل یک مفهوم کلی ( کانسپت) است . از دل این کانسپت است که شعار تبلیغاتی ( اسلو گان )، المانهای گرافیکی تصویری ( پیکتو گرام ) شخصیت های سمبولیک تبلیغاتی (کارکتر ) و فیلم نامه های تلویزیونی و رادیو یی ( تیزر ) طراحی و نوشته میشند.سپس این مطالب در اختیار تیم گرافیک و تصویر سازی مجموعه قرار گرفته تا علاوه بر طراحی و اجرای تبلیغات محیطی ( بلبورد ،لمپست،استرابوردو...) و تبلیغا ت چاپی ( روزنامه و مجلات ، بروشور و کاتالوگ و ...) مورد نظر و البته همسو با کانسپت کمپین ، آنها را آماده چاپ و ارسال برای مشتری مینمایند.بعد از ارسال این بسته تبلیغاتی برای مشتری و انجام رایزنی های مختلف و گرفتن تایید توسط مشتری و بستن قرارداد وارد پرسه ی تولیید میشوییم .

در این مرحله سوپر وایزر مجموعه بعد از انجام جلسه با تین کارگردانی ،سناریو را در اختیار این گروه قرار میدهد . گروه کارگردانی نیز با مشورت همراهی با نویسنده ایده به دکو پاژ مورد نظر رسیده و دکوپاژ را در اختیار بخش دیگری از واحد تصویر سازی یعنی طراح استوریی برد ( کانسپت آرتیست ) قرار میدهد و استوری برد من نیز با همفکری نویسنده سناریو فضای تصویری دکو پاژ کارگردان را عینیت می بخشد. این استوری برد بعد از ارسال یک نسخه از آن برای مشتری و رویت و تایید آن ، در اختیار گروه کارگردانی قرار می گیرد . کارگردان بعد از انتخاب لو کیشن ها ،بازیگران و عوامل فنی خود و انجام جلسات هماهنگی با گروه تولید فنی و رسیدن به دیدگاههای مشترک در تصویر برداری ،طراحی صحنه ، لباس و گیریم و ... و تکمیل مرحله پیش تولی ، کلید تصویر برداری پروژه را میزند. بعد از انجام تصویر برداری ، تصاویر خام ( راش ) مجددا در اختیار سوپر وایزر مجموعه به عنوان هماهنگ کننده امور قرار میگیرد . سوپر وایزر با برقراری جلسه ای با تیم پس از تولید ( پست پروداکت ) و گروه تولید هنری وارد مرحله نهایی کار میشود . در این مرحله جلوه های ویز ه ی  رایانه پس از طراحی و تولید و اجرا توسط تیم گرافیک و کامپوزیت به تصایر اضافه شده و در نهایت تمامی داشته ها در اختیار تیم تدوین و مسترینگ قرار می گیرد در این واحد به موازات تدوین ، کار ساخت موسیقی ، صدا گذاری اعم از نریشن ، افکت های صوتی ... اصلاح رنگ و نور و ... نیز بر روی تصاویر انجام گرفته و در نهایت  به خروجی نهایی تیزر می رسیم و این چنین یک پروژ ه ی ساخت تیزر تبلیغاتی به سر انجام میرسد.

کانون تبلیغاتی سروش سیما

یک کانون تبلیغاتی با یک سرمایه ی اولیه شروع به کار میکند  و لی چیزی که برای تشکیل یک کانون تبلیغاتی مهم است جمع کردن متخصصان تبلیغات است . ماهیت اصلی یک کانون تبلیغاتی انجام کار گروهی است که هر کدام مانند اندام اصلی یک پیکر هستند که برای ادامه ی حیات به آنها نیاز است.

در کانون تبلیغاتی سروش سیما این گروه به چهار بخش تقسیم میشود .گرچه در مهد تبلیغات ، که کشور های اروپایی میباشند و تبلیغات دنیا آز آنجا شروع به کار کرده است این بخش بندی ها به نه و یا ده بخش تقسیم میشوند.

بخش یک ( ویترین شرکت

بازاریابی : در واقع ورودی این بدن ( کانون تبلیغاتی ) است .اصل کار این قسمت ورود خوراک و تغذیه ی مناسب برای همه ی بخش هاست. از طرفی نیز نمای اولیه شرکت است که می تواند نسبت به سلیقه هر مشتری او را جذب کند .افراد متخصص در این بخش از شرکت به 5 طریق مشتری را کشف می کنند.

یک:نمایشگاه ها

دو: برندهای معروف

سه : کتاب مرجع

چها ر : بر مبنای فصل و کشف محصولات مربوط به فصل

پنج : رابطه

متخصصان در جلسه اول با صاحبان برند سعی بر این دارند تا بفهمند که این شرکت از نظر تبلیغات در چه مرحله ای است و خواست او از برندش در کجای یک هرم فروش می باشد . اصل کار بازار یابان ما در جلسه ی اول خوب گوش دادن و فهمیدن کامل مشتری است . نمیتوانیم این مورد را نادیده گرفت که در هر شرایطی یک مشتری نقش پدر برندش را دارد با کلی آمال و آرزو برای برندش ، ولی در این قسمت بازار یاب نیز مشاور و یا آموزگاری است که در کنار پدر برند ، در پرورش او نقش مهمی ایفا میکند و بزرگ شدن برند او برایش باعث افتخار است . ( اگر در کنارش بماند )

کار مهم بازار یابی در مرحله دوم انتقال درست و برداشت صحیحی از برند و خواست مشتری به داخل شرکت است که این کار را در قالب بیریف شیت به اتاق فکر شرکت منتقل میکند .

بخش دو :( مغز شرکت )

اتاق فکر :در واقع و بر خلاف دید غلطی که همه نسبت به ایده های تبلیغاتی دارند ، فکر کردن و پرورش ایده در تبلیغات تخصصی ترین اتفاق است که با تکنیک و روند خاصی در ذهن یک نفر و یا چند نفر از اهالی اتاق فکر شکل میگیرد. رسیدن به این تکنیک و روند مستلزم تمرین های زیادیست که در قسمت خاصی از مغز صورت میگیرد .

افراد یک اتاق فکر باید شرایط و فضایی امن در یک شرکت تبلیغاتی داشته باشند به لحاظ این که وارد کردن دغدغه ها و کنش ها به این واحد باعث از کار افتادن ارزشمند ترین قسمت بدن این افراد یعنی فکر و مغز این گروه میشود و این اتفاق باعث از کار افتادن مغز شرکت میشود .

گروه بازار یابی برداشت خود از مشتری و درخواست کامل اورا در قالب بریف شیت به اتاق فکر تحویل میدهند و در جلسه ی حضوری به سوالات احتمالی که در بریف شیت نبوده است و ممکن در ذهن اهالی این اتاق ایجاد شده  باشد را در اختیار آنها قرار میدهد از این پس اهالی اتاق فکر با سرچ کردن در مورد برند ، رقبای برند در ایران و نمونه های خارجی او در دنیا ، و لگو و یا گذشته ی تبلیغاتی برند و درخواست مشتری دنیای مجازی را زیرو رو میکنند . در مرحله ی بعد تیم ایده پردازی با هم شروع به مشورت و تبادل اطلاعات میکنند و در صورت نیاز اتاق فکر را تشکیل میدهند .مرحله ی بعد پرورش یک ایده درست است که با در نظر گرفتن تمام وجوه یک برند اتفاق می افتد که بنا بر بکار گرفتن تکنیک های ایده پردازی در ذهن بوجود می آید .

مرحله ی بعد ارائه ی ایده به ذهن رسیده در قالب سناریوی تلویزیونی ، رادیویی ، تصویر ، کمپین ، رسانه و غیره می باشد . کسی که خالق یک ایده است می بایست تا آخرین لحظه مانند یک مادر از ایده ی خود نگهداری کند تا ایده اش بزرگ شود .

بخش سه :( بازوهای شرکت)

بخش تولید :این بخش از شرکت از متخصصان مختلفی تشکیل شده تا بتوانند ایده را در هر مدیا یی به تصویر بکشند بتوانند آن را بسازند.

کارگردان ، گرافیست ،کانسپت آرتیست ، انیماتور، ویژو ال افکت کار ، تدوینگر ، مدیر تولید تیزر ، همگی و هر کدام به نوبه ی خود وظیفه ی ساخت ایده ها را نسبت به تخصصشان بر عهده دارند که توسط سوپر وایزر این بخش سر پرستی میشوند  و وظیفه ی هر کس برای هر ایده توسط این شخص مشخص می گردد . در این قسمت برای هر ایده در اولین مرحله اتدی از ایده فراهم میشود که طبق  آن اتد متخصصان اتاق فکر و تولید بتوانند به نظر و دیدی مشترک برسند و با تایید آنها کار در اتاق تولید شروع میشود .اگر ایده مورد نظر برای رسانه ای مثل تلویزیون باشد مدیر تولید با کارگردان مشغول جمع آوری کاستی مناسب برای کار می شوند که این امر کاری وقت گیر است و بعد با داشتن استوری برد مناسب قابل شروع به کار می کنند . بعد از طی شدن زمان سلخت و اتمام آن ، ایده ی ساخته شده توسط افراد بازار یابی به سمع و نظر مشتری در می آید تا تایید آن از مشتری دریافت گردد.

بخش چهار ( صدای شرکت)

رسانه : در این قسمت ایده ی ساخته شده ای که تایید مشتری را دریلفت کرده است توسط این قسمت با توجه به بودجه مورد نظر برای پخش و اکرانش برنامه ریزی میشود .وظیفه ی این بخش این است تا بنا بر نوع محصول و مخاطب آن بتوانند به شکلی تبلیغ مورد نظر را به سمع و نظر مخاطب برساند که تاثیر بیشتری را روی افراد بگذارد.

هدف تبلیغات سودآوری است. مشتری و مخاطبین تبلیغات به این کار ندارند که ما چه هستیم، چه می کنیم، چه دانشی داریم یا از چه منبعی مالی ای برخوردار هستیم. مشتری خواهان سود بیشتر است و مخاطبین خواهان نفع فراوان و تغییرات در اثر استفاده از محصول هستند.

کار در یک شرکت تبلیغاتی با تهیه رزومه فعالیت آن شرکت توسط هئت مدیره و مدیر عامل با توجه به شرح مسئولیت های اساسنامه و فعالیت های یک شرکت تبیغاتی آغاز می گردد. پس از تهیه این فرم (کتبی یه به شکل یک بروشور یا کاتالوگ یا مولتی مدیا) رزومه به بخش بازاریابی شرکت و مدیر بازاریابی ارجاع داده می شود تا کارمندان بازاریاب با ارسال آن برای مشتریان ،اقدامات لازم برای بازاریابی را انجام دهند. بازاریابان شرکت برای جذب مشتری راهکارهای متعددی را پیش رو دارند.ازبازاریابی سنتی گرفته تا ارتباطات دوستانه و فامیلی و در نهایت بازاریابی مدرن.در شرکت سروش سیما بازاریابی به روش سنتی صورت میگیرد بدین معنا که با در دست داشتن کتاب های مرجه یا رجوع به نمایشگاههای فصلی ودائمی وارئه عملکرد شرکت یا استفاده از همان بروشورها و رزومه نسبت به جذب مشتری اقدام مینمایند.مشتریان پس از بررسی رزومه شرکت و قرار دادن آن در کنار بقیه رزومه ها (از شرکت های دیگر) به شکل غیر محسوسی شرکت را در یک مناقصه شرکت خواهند داد. "هر شرکتی که در زمان کمتر بهترین کار را با کمترین هزینه ارائه دهد" برنده مناقصه خواهد بود بعه از این عمل بازاریابی با مکاتبات و پیگیری های مداوم و متوالی و مستمر مشتری را متقاعد به برگزاری جلسات پی در پی و حضوری می نماید. در این جلسات بازاریاب شرح مفصل تری از عملکرد شرکت را با نمونه کارهای متنوع در اختیار مشتری قرار میدهد.

پیوند بخش های مختلف در شرکت از طریق مدیران هر بخش صورت میگیرد.ارتباط مدیریت شرکت نیز فقط با مدیران هر بخش است. در چارت سازمانی یک شرکت مدرن، پس از هیات مدیره و مدیر عامل، مشاوران حقوقی و مالی قرار دارند. پس از آن مدیر اتاق فکر و خلاقیت ، مدیر هنری، سوپروایزر،مدیر بازرگانی، مدیر بازاریابی،مدیر تولید و مدیر IT قرار گرفته اند. زیر مجموعه هر بخش کارمندان آن قسمت هستند.

نويسنده : نرگس حدادی زرنق

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

نظرات  

 
#1 آقاملا 1392-03-05 17:17
مطالب خوب است
با سپاس
 

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.

  1. آموزش
  2. فرهنگی و پژوهشی
  3. اخبار کلاسها
  4. کانون های مشاوره
  5. سرفصل دروس
  6. مدیران گروه
  7. ثبت نام و ورود
  8. انجمن ها
  9. دسترسی سریع
  10. آموزش های کوتاه مدت (تک درس - تک پودمان)
  11. ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)
در 1403/08/29
اطلاعیه-کنسلی-کلاس-حقوق-ثبت-اسناد-1-مورخ-29-08-1403
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته حقوق :کلاس  حقوق ثبت اسناد 1 روز  سه شنبه  مورخ 1403/08/29  برگزار نمی گردد.
در 1403/08/15
اطلاعیه-جلسه-توجیهی-کارورزی-1-و-2-رشته-ی-کاردانی-و-کارشناسی-حرفه-ای-مدیریت-امورفرهنگی-و-مدیریت-روابط-عمومی
به اطلاع دانشجویان گرامی رشته ی مدیریت امورفرهنگی و مدیریت روابط عمومی (کاردانی و کارشناسی) میرساند :جلسه توجیهی  کارورزی 1 و کارورزی 2 در روز شنبه مورخ  1403/08/19ساعت 15 در محل سالن همایش مرکز...
در 1403/08/12
اطلاعیه-جلسه-توجیهی-کارورزی-1-و-2-رشته-ی-کاردانی-و-کارشناسی-حرفه-ای-حقوق-ثبتی
به اطلاع دانشجویان گرامی رشته ی حقوق ( کاردانی و کارشناسی ) می رساند :جلسه توجیهی  کارورزی 1 و کارورزی 2 در روز دوشنبه مورخ  1403/08/14ساعت 17:30 در محل سالن همایش مرکز برگزار میگردد .حضور...
در 1403/07/30
اطلاعیه-کنسلی-کلاس-های-دانش-خانواده-و-اخلاق-اسلامی-استاد-صدوق-مورخ-1-و-3-آبان-1403
قابل توجه دانشجویان گرامی :کلاس های دانش خانواده و اخلاق اسلامی استاد صدوق روز های سه شنبه و پنجشنبه مورخ 1403/08/01 و 1403/08/03 برگزار نمی...
در 1403/07/17
گردهمایی-مدرسین-مرکز-به-مناسبت-سالروز-تاسیس-دانشگاه-جامع-علمی-کاربردی-در-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13-تهران
جشن سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرکز فرهنگ و هنر واحد 13 تهران با حضور رئیس و اساتید محترم روز چهارشنبه مورخ  1403/07/18 ساعت 20-18 در سالن همایش مرکز برگزار می گردد از کلیه اساتید و...
در 1401/09/02
برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-مناسبت-هفته-کتاب
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب؛کتاب رخساره های گردشگری ایران مورد توجه و استقبال دانشجویان مخصوصا رشته...
در 1401/05/25
گزارش-تصویری-مراسم-سوم-امام-حسین-ع-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13
در روز سوم امام حسین(ع) مراسم عزاداری به همت مدیر مرکز خانم صفاپو و بخش فرهنگی دانشگاه و با حضور گرم میهمانان عزادار امام حسین(ع) برگزار گردید. در ابتدای مراسم حاج...
در 29/07/1403
قابل توجه دانشجویان گرامی: جلسه توجیهی کارورزی1 و 2 ، رشته ی کاردانی حرفه ای حسابداری امورمالی روز سه شنبه مورخ 1403/08/01 ساعت 18-16و رشته ی کارشناسی حرفه ای حسابداری امورمالی ساعت 20-18 در محل دانشگاه برگزار می گردد. حضور تمامی دانشجویانی که این دروس را اخذ نمودند الزامی می...
در 17/07/1403
قابل توجه دانشجویان گرامی :به مناسبت گردهمایی اساتید و ریاست محترم مرکز13 به مناسبت فراسیدن سی و سومین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ، کلیه کلاس های روز چهارشنبه ساعت 20- 18 مورخ 1403/07/18  برگزار نمی...
در 23/05/1403
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی کاردانی و کارشناسی حسابداری:جلسه توجیهی  کارورزی1 و 2 ، روز پنجشنبه مورخ 1403/05/25 ساعت 08:15 در محل دانشگاه برگزار می گردد.حضور تمامی دانشجویانی که این درس را اخذ نمودند الزامی می...
در 23/05/1403
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی کاردانی و کارشناسی حقوق:جلسه توجیهی  کارورزی1 و 2 ، روز پنجشنبه مورخ 1403/05/25 ساعت 11 در محل دانشگاه برگزار می گردد.حضور تمامی دانشجویانی که این درس را اخذ نمودند الزامی می...
در 09/03/1403
قابل توجه دانشجویان محترم :کلاس جبرانی دانش خانواده ویژه آقایان ،استاد رمضانی روز پنجشنبه مورخ 1403/03/10  ساعت 20-18 و روز جمعه مورخ 1403/03/11در ساعت 12-9 تشکیل می شود.
moshaver karafari

ravan shenakhti

moshaver mazhabi
در 1401/06/13
سر-فصل-دروس
بخش : سر فصل دروس
در 1401/06/12
سر-فصل-دروس-کاردانی
  This page is in Chichewa   Translate to...
بخش : سر فصل دروس
به زودی ...
انجمن آفلاين
 فیلم-آموزشی-انتخاب-واحد       
  


در 1399/02/20
برگزاری-کارگاه-آموزشی-بورس-و-سرمایگذاری
قابل توجه دانشجویان ، اساتید و علاقمندان به شرکت گارگاه آموزشی بورس و سرمایه گذاریبه اطلاع کلیه علاقمندان میرساند واحد فرهنگ و هنر مرکز 13 تهران در راستای آموزش های کوتاه مدت خود اقدام...