فعال سازی مجدد سیستم تیکتینگ مرکز 13تهران
- توضیحات
-
منتشر شده در یکشنبه, 18 فروردين 1398 10:42
-
نوشته شده توسط علیمردانی
-
بازدید: 12017
![سیستم تیکتینگ](/xx/ticket_copy.png)
با عنایت الطاف الهی و همت ریاست مرکز سرکار خانم صفاپو جهت رفاه حال دانشجویان در راستای عدم حضور فیزیکی در ساختمان زرتشت در ساعات اداری(16-8) جهت انجام نیازمندی های اداری
مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر13 تهران برای اولین بار در سطح مراکز آموزش عالی کشور
سیستم تیکتینگ (پاسخگویی آنلاین) را در پرتال علمی ،آموزشی و اطلاع رسانی واحد 13 تهران بهره برداری کرده است و مجددا فعال و آماده خدمت رسانی به دانشجویان عزیز است.
از مزایای این طرح می توان به موارد زیر اشاره کرد:
![](/images/icons/check.png)
قابلیت ارتباط آنلاین با هریک از کارشناسان مرکزاز ساعت 8الی16
![](/images/icons/check.png)
عدم مراجعه حضوری به دانشگاه
![](/images/icons/check.png)
مرتفع شدن کلیه مشکلات آموزشی در کمترین زمان
![](/images/icons/check.png)
جلوگیری از هدر رفتن زمان برای مراجعه حضوری
![](/images/icons/check.png)
در دسترس بودن کارشناسان بدون تاخیر زمانی
![](/images/icons/check.png)
مواجه نشدن باترافیک پاسخگویی تلفنی
![](/images/icons/check.png)
ارسال مدارک به صورت غیرحضوری
آشنایی با سیستم تیکتینگ: سیستم تیکتینگ با هدف پاسخگویی آنلاین وسریع در واحد 13 تهران ایجاد شده است و شما دانشجویان می توانید پس از وارد شدن در سایت
نام کاربری و رمز عبور وارد کنید.( در صورتی که عضو سایت نیستید ابتدا ثبت نام کنید.)
در ادامه پس از وارد شدن در پروفایل خود شما میتوانید با وارد شدن به تب
تماس با ما و انتخاب گزینه آخر یعنی گزینه
درخواست های پشتیبانی را انتخاب کرده و سپس گزینه
ارسال تیکت را انتخاب نمایید.
![](http://uast13.ir/up/uploads/02_17_02.jpg)
در ادامه پس از وارد شدن در قسمت ارسال تیکت شما میتوانید درخواست خود را نوشته و کارشناس مربوطه را انتخاب و در صورت وجود فایل میتوانید فایل مذکور را ضمیمه کنید. فرمت فایل ارسالی می تواند (doc-pdf-docx-txt-zip-jpg-png-jpeg-gif-xlsx) و حداکثر حجم آن تا 2 مگابایت می تواند باشد.
![](/media/plg_cbauthorprofile/tnno_avatar.gif)
نويسنده :
علیمردانی مدیر فرهنگی و امور پژوهشی