دوشنبه, 05 آذر 1403

 


daneshjo jadid
 راهنمای دانشجویان و اخبار دانشجویان ورودی جدید  
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
pajoh2 copy
کارکاه ها و نشست های تخصصی  مجازی    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
paziresh1111111
پذیرش دانشجو بدون کنکور ، ثبت نام از طریق سایت    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
anjoman1
سامانه آموزش مجازی   
برای ورود به سامانه کلیک نمایید
anjoman1
ارسال سوال و درخواست
از طریق تیکتینگ
  
(پاسخگویی آنلاین)

10 copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
ثبت نام ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه 

12 copy copy copy copy copy copy copy 1 copy
زمان ثبت نام،انتخاب واحد ،
حذف و اضافه و برنامه هفتگی 

anjoman1
 انجمن های علمی دانشجویی
و سامانه آموزش مجازی 

karvarzi copy
اخبار کارورزی 
فرهنگ و هنر مرکز 13 


روابط عمومی دانشگاه

 

وظايف کارشناسان آموزشي در دانشکده ها

 آموزش دانشكده متشکل از کارشناسان زبده و آشنا به قوانین و مقررات آموزشی است که علاوه بر مدیریت برنامه‌های آموزشی دانشجویان، آن‌‌ها را در طول ترم‌های تحصیلی هدایت می‌نمایند. به لحاظ امور تحصيلي، دانشجويان در طول مدت تحصيل بيشترين ارتباط را با اين بخش خواهند داشت. كه بعضی از وظايف آن به اين شرح است:

شرح وظائف کارشناسان آموزشی

برنامه ريزي دروس با هماهنگي گروه هاي مختلف آموزشي دانشکده و دانشگاه

ثبت دروس ،انجام پیش انتخاب

کنترل انتخاب واحدهای دانشجویان رشته مربوطه

کنترل حذف و اضافه ها دانشجویان رشته مربوطه با هماهنگی اساتید مشاور

کنترل حذف تکدرس دانشجویان رشته مربوطه با هماهنگی اساتید مشاور

تنظیم و ارسال دعوتنامه اساتید

تنظيم و اعلام ساعات دروس نظري و عملي و کارآموزي دانشجويان به صورت برنامه هفتگي با هماهنگی اساتید و مسئولین کارورزی

کنترل تشکيل کلاس هاي دانشکده بر طبق برنامه پيش بيني شده و جبرانی و ثبت در فرمهای مربوطه

کنترل و بررسي وضعيت کلاس هاي درس از لحاظ وسايل آموزشي و کمک آموزشي

همکاری در برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم

انجام امور آموزشي دانشجويان مانند اعلام وضعيت تحصيلي, ارتقاء معدل نسبت به سنوات قبل, تعداد ترم مشروطي

پیگیری انجام امور آموزشي دانشجويان مانند صدور گواهي اشتغال به تحصيل, اعلام اتمام سنوات ،مشروطی و رد معدل و .....

تکمیل درخواستهای دانشجویان مهمان ، انتقالی ، تغییر رشته وامضاء و ارسال به اداره آموزش دانشکده

تهیه فرم های مربوط به کمیته منتخب و تحویل آن به رییس اداره آموزش

تنظيم برنامه امتحانات و دریافت تائید مدیر گروه آموزشی مربوطه،ارسال دعوتنامه ممتحنین و مراقبین ،تهیه صورتجلسه امتحانات و گزارش اجراي امتحانات

تحويل کارنامه ترمي به اساتيد راهنما و حل مشکلات آموزشي دانشجويان مانند ترم مشروطي, سنوات آموزشي ...

اعلام اسامي دانشجويان مشروط, ممتاز و ارتقاء و افت معدل و دانشجوياني که در مهلت مقرر انتخاب واحد ننموده اند به رئیس اداره آموزش

پیگیری و دريافت ليست نمرات پايان ترم, انجام امور اصلاح نمره

تکميل فرم هاي مربوط به قرار داد حق التدريس اساتید

صدور گواهي تدريس اساتيد در پایان هر نیمسال

تحویل فرم فعالیتهای آموزشی استادان گروه مربوطه یک ماه قبل از پایان کلاسها به اساتید

دریافت وکنترل فرم های فعالیتهای آموزشی استادان رشته مربوطه

مطالعه کامل دستورالعملهای اجرائی واصله جهت داشتن اطلاعات و تسلط کافی به قوانین و مقررات آموزشی

شرح وظائف کارشناس امور فارغ التحصیلان

بررسي و کنترل واحد هاي گذرانده و باقيمانده دانشجويان درترم تسويه

  1. بررسي پرونده تحصيلي دانش آموخته از هنگام ثبت نام تا زمان دانش آموختگي بر اساسقوانين تدوين شده
  2. استعلام‌ از مديريت امور دانشجويي به منظور اعلام بهره مندي دانش آموخته از امكاناتصندوقهاي رفاه
  3. انجام کلیه امور فارغ التحصيلي دانشجويان و ارسال به اداره کل امور آموزشی دانشگاه
  4. انجام امور مربوط به بايگاني پرونده های دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل
  5. تایپ و ارسال مکاتبات با اداره کل امور آموزشی و سایر ارگانها
  6. بایگانی نامه های دریافتی

دانشگاه2

1– رئیس اداره خدمات آموزشی و تحصیلات تكمیلی

- تفكیك وظایف حوزه‌ها و بخشهای حوزه

- تدوین شرح وظایف و ابلاغ رسمی آن

- تعیین فضای مناسب كاری برای همكاران متناسب با وظایف محوله

- تهیه ابزارهای لازم برای هر بخش

- نظارت, كنترل و ارزیابی چگونگی انجام كار هر كدام از همكاران و تلاش برای رفع نقصانها و تقویت نقاط قوت و انتقال تجربیات

- پیگیریهای لازم برای استیفای حقوق مادی و معنوی همكاران

- اطلاع و آگاهی از مفاد آئین‌نامه‌ها, بخشنامه‌ها و آخرین تغییرات و اصلاحات و انتقال به همكاران و ارائه راهنمایی‌های لازم

- ایجاد زمینه‌های مناسب برای تقویت و توسعه دانش و تجربه همكاران و رشد و ارتقاء شغلی, آموزشی و اداری

- شركت در جلسات شوراهای آموزشی و تحصیلات تكمیلی و طرح دستور جلسه و پیگیری تصمیمات متخذه و ارجاع به مراجع ذی‌ربط

- شركت در جلسات شورای مسئولان آموزش و مسئولان تحصیلات تكمیلی دانشكده‌ها و پردیسها و ارائه گزارش و انتقال تصمیمات به پردیس

- مكاتبات و تهیه پاسخهای لازم به دستورات و ارائه گزارشهای دوره‌ای به معاونت آموزشی و تحصیلات تكمیلی پردیس و دانشگاه

- ارتباط با معاونین آموزشی و معاونین تحصیلات تكمیلی و مسئولین آموزش دانشكده‌ها جهت ابلاغ سیاستهای آموزشی دانشگاه و پردیس و هماهنگی‌های لازم

- اطلاع رسانی لازم به دانشجویان در خصوص برنامه‌های آموزشی, اطلاعیه‌ها و اعلانات فردی یا گروهی حسب مورد

- شركت در كلاسهای آموزش ضمن خدمت, دانش افزایی (الزامی مدیران) و ....

- پی‌گیری و اجرای احكام كمیته انضباطی دانشجویان

دانشگاه3

1-1- امور پذیرش:

- برنامه‌ریزی و تهیه مقدمات لازم برای نام‌نویسی ورودیها

- كارتهای دانشجویی

- ثبت مشخصات تأییدیه تحصیلی در سیستم جامع و ارسال آن‌ها به دانشكده‌ها

- آمار و اطلاعات

- كاربری سیستم و پیشنهاد رفع نواقص

- برنامه‌ریزی جهت برگزاری آزمونهای ورودی و پایان نیمسال و نظارت بر حسن اجرای آنها

- اقدامات و پاسخ مكاتبات مربوط به دانشجویان خارجی

1-2- امور دروس عمومی و ارتباطات آموزشی

- برنامه‌ریزی و هماهنگی با واحدهای مربوط به دروس عمومی

- تنظیم قراردادهای حق التدریس استادان

- وارد كردن اطلاعات دروس عمومی در سیستم جامع آموزش و اصلاح در موارد لزوم

- مدیریت برنامه دروس عمومی به هنگام انتخاب واحد حذف و اضافه و ....

- تهیه لیستهای حضور و غیاب دانشجویان و ارائه به استادان

- دریافت لیستهای حضور و غیاب و اعلام اسامی محرومین قبل از حذف اضطراری و قبل از امتحانات

- دریافت و نگهداری سئوالات امتحانی

- مشاركت فعال در برگزاری امتحانات میان ترم و پایان نیمسال بعنوان ناظر

- ارسال اوراق امتحانی به استادان جهت تصحیح

- دریافت لیست نمرات در مهلت قانونی

- ثبت نمرات دروس عمومی در سیستم جامع

- رسیدگی به اعتراضات دانشجویان

- بایگانی اوراق امتحانی و لیست نمرات در محل مناسب

1-3- استعدادهای درخشان

- اقدامات لازم برای تسهیلات آموزشی دانشجویان ممتاز مانند:

دروس پیش ترم, كلاسها و دوره‌های فوق برنامه

دروس غیر حضوری و كارگاههای آموزشی

مهمانی دانشجویان ممتاز

تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی

- اقدامات لازم برای تأمین تسهیلات پژوهشی مانند:

شركت دانشجویان در اردوهای علمی و كنفرانسها و همایشها

تهیه اكانت اینترنت برای دانشجویان

معرفی و تسهیلات لازم برای خدمات پژوهشی مجلات و ...

- اقدامات لازم برای تسهیلات رفاهی مانند:

بن كتاب – كارت اعتباری

دانشگاه4

كمك هزینه تحصیلی

شهریه خوابگاه

دانشگاه5

 

- تشكیل و برنامه‌ریزی جلسات توجیهی دانشجویان ممتاز

- اقدامات لازم برای معرفی و انتخاب استادان مشاور

- تهیه لیستها و آمارهای لازم و پاسخ مكاتبات مربوطه

- معرفی و پذیرش ده درصد فارغ التحصیلان برتر

- شركت در جلسات شورای كارشناسان معین دانشگاهها و پردیسها

- پیگیری امور مربوط به تأمین و توزیع هزینه‌های مربوط به دانشجویان ممتاز

- پیگیری درخواستها و پیشنهادات دانشجویان و ارجاع به مراجع ذی صلاح جهت اخذ تصمیم و اطلاع رسانی به دانشجویان

1-4- متصدی امور دفتری و بایگانی

- ماشین نویسی و تایپ نامه‌های آموزشی

ثبت مراسلات دریافتی و ارسالی

بایگانی جاری اداری: پذیرش- كنكور – انتقال – مهمان – تغییر رشته – شبانه – ایثارگران – دانشجویان خارجی رتبه اولیها – امتحانات – صورتجلسات – متفرقه – اطلاعیه‌ها

بایگانی راكد دانشجویی:

تایپ, امضاء و ثبت صورت جلسات

تایپ – تكثیر – توزیع اطلاعیه‌های آموزشی - دانشجویی

1-5- امور فارالتحصیلان

- تهیه لیست فارغ التحصیلان هر نیمسال بر اساس گزارش دانشكده

- تأیید, تكمیل و ارسال گزارش فارغ التحصیلی, درج وضعیت در سیستم

- تهیه لیست نهایی فارغ التحصیلان هر نیمسال پس از 3 ماه بعد از نیمسال و بایگانی اساسی

- اعلام رتبه‌های فارغ التحصیلان مطابق مقررات

- پاسخ به مكاتبات فارغ التحصیلان در خصوص تأییدیه مدرك و ارسال ریزنمرات

- اصلاح كارنامه‌ها

- دانشنامه‌ها

استخراج شماره دانشجویی

تطبیق و تأیید مندرجات دانشنامه با پرونده

ارسال دانشنامه جهت امضاء رئیس دانشكده و پردیس

ارسال دانشنامه به اداره كل تحصیلات تكمیلی

2- شرح وظایف کارشناسان خدمات آموزشی .

ورودیها

- نام‌نویسی- تشکیل و تکمیل پرونده و رفع نواقص

- ثبت نشانی دانشجودر سیستم جامع آموزش

- انتخاب واحد گروهی

- استخراج وتهیه اسامی دانشجویان معاف از دروس پیش‌نیاز و اصلاح انتخاب واحد آنها

انتخاب واحد

- ثبت دروس هر نیمسال در سیستم جامع آموزش:درس- استاد –زمان و مکان تشکیل کلاس- ظرفیت- اصلاح در صورت لزوم

- مدیریت برنامه‌ی رشته در زمان انتخاب واحد مطابق اعلام گروه

- اعتباربخشی یا حذف دروس غیر معتبر دانشجویان پس از انتخاب واحد (حداکثر ظرف یک هفته) وتأیید انتخاب واحد دانشجویان

- تهیه‌ی لیستهای حضور و غیاب و ارسال به امور اساتید در ابتدای هر نیمسال

حذف و اضافه

- اصلاح برنامه گروه در سیستم در موارد لزوم و حذف دروس بحد نصاب نرسیده

- مدیریت برنامه‌ی آموزشی رشته در زمان حذف و اضافه

- اعتباربخشی و حذف دروس غیر معتبر دانشجو

- تأیید حذف و اضافه دانشجو(پس از بررسی درخصوص حداقل و حداکثر مجاز واحدهای انتخابی)

- چاپ و تحویل برگه حذف واضافه دانشجو پس از بررسی و تأیید نهایی

- ثبت‌نام دانشجویان مهمان در صورت موافقت گروه و وجود ظرفیت

دانشگاه6

- تکمیل و تأیید فرمهای دانشجویی نظیر وام، خوابگاه و سایر تسهیلات

- تکمیل و تأیید فرمهای تکثیر جزوه درسی

حذف اضطراری (ویژه مقطع کارشناسی)

- دریافت لیستهای حضور و غیاب از امور اساتید جهت حذف اضطراری و اعلام اسامی محرومین هر درس

- اقدامات لازم جهت حذف اضطراری دروس دانشجویان متقاضی مطابق مقررات

کنترل نهایی

دانشگاه7

- بررسی کلی و اصلاح موارد لازم دروس انتخابی دانشجو در نیمسال و تأیید نهایی آنها در زمان اعلام‌شده در تقویم آموزشی

- چاپ وتحویل برگه‌ی نهایی دانشجو به تمام دانشجویان بعنوان مجوز ورود به جلسه امتحان (در صورت لزوم با الصاق عکس)

امتحانات

دانشگاه8

 

- تهیه لیست نمرات جهت برگزاری امتحانات (حضور و غیاب و اعلام نمره)

 

- اقدامات لازم جهت جلوگیری از شرکت محرومین هر درس در جلسه امتحانی و ثبت نمره‌ 50/0 در لیست نمرات قبل از برگزاری امتحان

 

- تهیه فهرست دانشجویان مهمان و اضافه نمودن اسامی آنها در لیست هردرس

 

- تعیین شماره صندلی هر دانشجو در امتحان و اعلام آن دقایقی قبل از امتحان

 

- دریافت پرسشنامه تکثیرشده‌ی امتحان از مسئول آموزش دانشکده و توزیع بین مراقبان

 

- حضور و غیاب دانشجویان و نظارت بر حسن اجرای آزمونها مطابق مقررات

 

- ثبت غیبت دانشجویان غایب در لیست نمره و گرد‌آوری و بسته‌بندی اوراق امتحانی و تحویل به اموراساتید

 

- دریافت لیست نمره از امور اساتید در مهلت مقرر(حداکثر 10 روز پس از برگزاری امتحان)

 

- اقدامات لازم در خصوص عدم امکان تغییر نمره‌ی اعلام شده توسط استاد (بعنوان نمره قطعی و نهایی دانشجو) مانند نگهداری لیستها در مکانی مناسب وامن و چسب‌زدن روی نمرات)

 

- بررسی اعتراضات دانشجویان در خصوص نمرات و حفظ سوابق آنها در پرونده دانشجو

 

- پی‌گیری اقدامات لازم در خصوص تغییر نمره مانند ارائه و تکمیل فرم توسط استاد و تصویب در شوراهای مربوطه و طی مراحل قانونی در زمانهای مقرر

 

- درج نمرات دانشجویان در سیستم جامع و تأیید آنها

 

سایر موارد

 

- چاپ و تحویل کارنامه نیمسال قبل به دانشجو

 

- اعلام اسامی دانشجویان مشروط

 

- صدور و پی‌گیری ارسال اخطاریه دانشجویان مشروط

 

- صدور گواهی‌نامه‌ها و معرفی‌نامه‌ها

 

- تهیه و اعلام اسامی دانشجویان فاقد تأییدیه پیش‌دانشگاهی در پایان هر نیمسال و جلو گیری از ادامه تحصیل آنها پس از مهلت قانونی

 

- بررسی کارنامه دانشجویان واصلاح آنها در موارد لزوم

 

- اعلام رتبه‌ها ی دانشجویان در سال- دوره - نیمسال و . . .

 

- تهیه فهرست کلاسهای درس هرنیمسال جهت ارسال به مرکز ارزیابی کیفیت داشگاه

 

- انجام مکاتبات لازم در خصوص دانشجویان مهمان

 

- ارسال مدارک دانشجویانی که از سیستم خارج می‌شوند مانند انتقالی، انصرافی و اخراجی

 

- تهیه آمارهای آموزشی

 

- اصلاح مشخصات شناسنامه‌ای دانشجو

 

- اقدامات لازم در خصوص کارتهای المثنی (مفقودی- تعویضی)

 

- تمدید کارت دانشجویی در آغاز هر نیمسال

 

- بایگانی اسناد و سوابق مربوط به دانشجو

 

- اطلاع‌رسانی‌ موارد شخصی با اخذ امضاء و برنامه‌های عمومی به دانشجویان

 

- اقدامات لازم درخصوص گواهی‌های پزشکی (حذف درس یا نیمسال)

 

- اقدامات لازم درخصوص مرخصی تحصیلی دانشجو

 

- اقدامات لازم درخصوص دانشجویان انتقالی: پی‌گیری وصول پرونده از مؤسسه مبدأ و تطبیق دروس قبلی مطابق مقررات و اعلام به دانشجو

 

- استخراج و تهیه فهرست اسامی دانشجویان 10% برترو سایر لیستهای مربوطه

 

شرح وظایف کارشناسان امور اساتید :

 

برنامه‌ریزی

 

- ارسال و دریافت فرم اعلام همکاری و وقت پیشنهادی استادان

 

- برنامه‌ریزی اولیه و طرح در گروه

 

- تهیه و ارسال دعوتنامه قبل از آغاز نیم‌سال

 

- دریافت برنامه نهایی گروه و ارسال به خدمات آموزش

 

- تعیین محل تشکیل کلاسها و اعلام در محل مناسب جهت اطلاع دانشجویان

 

- درخواست ابقای دروس بحد نصاب‌نرسیده توسط گروه با اخذ مجوز، یا حذف آنها

 

- رسیدگی و انعکاس درخواستهای دانشجویان در مورد برنامه‌ها به گروه و انعکاس پاسخ لازم

 

جلسات

دانشگاه9

 

- تنظیم دستور جلسات و ارسال دعوتنامه

 

- طرح موارد در جلسه

 

- تنظیم صورت‌جلسات گروه و دانشکده و پی‌گیری و ارسال آن به مراجع ذی‌ربط

 

حق‌التدریس

 

- تنظیم و تکمیل قراردادهای حق‌التدریس و دریافت احکام و گواهی‌های لازم

 

- گزارش انجام کارو تشکیل کلاسهای درس درپایان هفته دوازدهم و پایان نیمسال

 

- تنظیم لیست و ارسال گزارشهای تأیید شده فوق توسط گروه و دانشکده به معاونت آموزشی پردیس

 

ارزشیابی

 

- برنامه‌‌ریزی جهت انجام ارزشیابی کلاسهای درس در زمان مقرر

 

- تحویل فرمهای ارزشیابی به ارزیابان و گردآوری وبسته‌بندی آنها پس از تکمیل دانشجویان

 

- تهیه لیستهای لازم مربوط به ارزشیابی و تکمیل، تأیید و ارسال آنها به دفتر برنامه ریزی آموزشی، سنجش و نظارت

 

امتحانات

 

- برنامه‌ریزی امتحانات قبل از بازه حذف و اضافه و اعلام به خدمات آموزش واطلاع‌رسانی به استادان

 

- تهیه وارسال دعوتنامه امتحانات بر اساس برنامه اعلام‌شده

 

- هماهنگی با نقلیه جهت حضور بموقع استادان در جلسه امتحان

 

- دریافت بموقع سئوالات امتحانی از استادان و تحویل به مسئول آموزش دانشکده

 

- دریافت اوراق امتحانی به ضمیمه لیست نمرات از مسئول آموزش دانشکده و تحویل به استادان

 

- دریافت لسیت نمرات از استادان بهمراه اوراق امتحانی و تحویل به مسئول آموزش دانشکده

 

تذکر مهم: موارد فوق با تحویل و دریافت رسید انجام می‌‌شود.

 

سایر موارد

 

- ارسال برنامه قبل از شروع نیمسال به نقلیه و هماهنگی جهت ایاب و ذهاب استادان

 

- تحویل لیستهای حضور و غیاب دانشجویان به استادان قبل و بعد از حذف و اضافه

 

- حضور و غیاب استادان

 

- تهیه و ارسال گزارش‌های ماهانه‌ی تشکیل کلاسها به معاونت آموزشی دانشکده و پردیس

 

- اطلاع رسانی نامه‌ها، بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌ها به گروه و استادان

 

- بررسی کارنامه دانشجویان در نیم‌سال آخر تحصیلی و اعلام کفایت دروس انتخابی به دانشجو و ارسال رونوشت آن به خدمات آموزشی

 

3- شرح وظایف کارشناسان خدمات آموزشی

 

ورودیها

دانشگاه10

- نام‌نویسی- تشکیل و تکمیل پرونده و رفع نواقص

- ثبت نشانی دانشجودر سیستم جامع آموزش

- انتخاب واحد گروهی

- استخراج وتهیه اسامی دانشجویان معاف از دروس پیش‌نیاز و اصلاح انتخاب واحد آنها

انتخاب واحد

- ثبت دروس هر نیمسال در سیستم جامع آموزش:درس- استاد –زمان و مکان تشکیل کلاس- ظرفیت- اصلاح در صورت لزوم

- مدیریت برنامه‌ی رشته در زمان انتخاب واحد مطابق اعلام گروه

- اعتباربخشی یا حذف دروس غیر معتبر دانشجویان پس از انتخاب واحد (حداکثر ظرف یک هفته) وتأیید انتخاب واحد دانشجویان

- تهیه‌ی لیستهای حضور و غیاب و ارسال به امور اساتید در ابتدای هر نیمسال

حذف و اضافه

- اصلاح برنامه گروه در سیستم در موارد لزوم و حذف دروس بحد نصاب نرسیده

- مدیریت برنامه‌ی آموزشی رشته در زمان حذف و اضافه

- اعتباربخشی و حذف دروس غیر معتبر دانشجو

- تأیید حذف و اضافه دانشجو(پس از بررسی درخصوص حداقل و حداکثر مجاز واحدهای انتخابی)

- چاپ و تحویل برگه حذف واضافه دانشجو پس از بررسی و تأیید نهایی

- ثبت‌نام دانشجویان مهمان در صورت موافقت گروه و وجود ظرفیت

- تکمیل و تأیید فرمهای دانشجویی نظیر وام، خوابگاه و سایر تسهیلات

- تکمیل و تأیید فرمهای تکثیر جزوه درسی

حذف اضطراری (ویژه مقطع کارشناسی)

- دریافت لیستهای حضور و غیاب از امور اساتید جهت حذف اضطراری و اعلام اسامی محرومین هر درس

- اقدامات لازم جهت حذف اضطراری دروس دانشجویان متقاضی مطابق مقررات

کنترل نهایی

- بررسی کلی و اصلاح موارد لازم دروس انتخابی دانشجو در نیمسال و تأیید نهایی آنها در زمان اعلام‌شده در تقویم آموزشی

- چاپ وتحویل برگه‌ی نهایی دانشجو به تمام دانشجویان بعنوان مجوز ورود به جلسه امتحان (در صورت لزوم با الصاق عکس)

امتحانات

دانشگاه11

 

- تهیه لیست نمرات جهت برگزاری امتحانات (حضور و غیاب و اعلام نمره)

 

- اقدامات لازم جهت جلوگیری از شرکت محرومین هر درس در جلسه امتحانی و ثبت نمره‌ 50/0 در لیست نمرات قبل از برگزاری امتحان

 

- تهیه فهرست دانشجویان مهمان و اضافه نمودن اسامی آنها در لیست هردرس

 

- تعیین شماره صندلی هر دانشجو در امتحان و اعلام آن دقایقی قبل از امتحان

 

- دریافت پرسشنامه تکثیرشده‌ی امتحان از مسئول آموزش دانشکده و توزیع بین مراقبان

 

- حضور و غیاب دانشجویان و نظارت بر حسن اجرای آزمونها مطابق مقررات

 

- ثبت غیبت دانشجویان غایب در لیست نمره و گرد‌آوری و بسته‌بندی اوراق امتحانی و تحویل به اموراساتید

 

- دریافت لیست نمره از امور اساتید در مهلت مقرر(حداکثر 10 روز پس از برگزاری امتحان)

 

- اقدامات لازم در خصوص عدم امکان تغییر نمره‌ی اعلام شده توسط استاد (بعنوان نمره قطعی و نهایی دانشجو) مانند نگهداری لیستها در مکانی مناسب وامن و چسب‌زدن روی نمرات)

 

- بررسی اعتراضات دانشجویان در خصوص نمرات و حفظ سوابق آنها در پرونده دانشجو

 

- پی‌گیری اقدامات لازم در خصوص تغییر نمره مانند ارائه و تکمیل فرم توسط استاد و تصویب در شوراهای مربوطه و طی مراحل قانونی در زمانهای مقرر

 

- درج نمرات دانشجویان در سیستم جامع و تأیید آنها

 

دانشگاه12

سایر موارد

- چاپ و تحویل کارنامه نیمسال قبل به دانشجو

- اعلام اسامی دانشجویان مشروط

- صدور و پی‌گیری ارسال اخطاریه دانشجویان مشروط

- صدور گواهی‌نامه‌ها و معرفی‌نامه‌ها

- تهیه و اعلام اسامی دانشجویان فاقد تأییدیه پیش‌دانشگاهی در پایان هر نیمسال و جلو گیری از ادامه تحصیل آنها پس از مهلت قانونی

- بررسی کارنامه دانشجویان واصلاح آنها در موارد لزوم

- اعلام رتبه‌ها ی دانشجویان در سال- دوره - نیمسال و . . .

- تهیه فهرست کلاسهای درس هرنیمسال جهت ارسال به مرکز ارزیابی کیفیت داشگاه

- انجام مکاتبات لازم در خصوص دانشجویان مهمان

- ارسال مدارک دانشجویانی که از سیستم خارج می‌شوند مانند انتقالی، انصرافی و اخراجی

- تهیه آمارهای آموزشی

- اصلاح مشخصات شناسنامه‌ای دانشجو

- اقدامات لازم در خصوص کارتهای المثنی (مفقودی- تعویضی)

- تمدید کارت دانشجویی در آغاز هر نیمسال

- بایگانی اسناد و سوابق مربوط به دانشجو

- اطلاع‌رسانی‌ موارد شخصی با اخذ امضاء و برنامه‌های عمومی به دانشجویان

- اقدامات لازم درخصوص گواهی‌های پزشکی (حذف درس یا نیمسال)

- اقدامات لازم درخصوص مرخصی تحصیلی دانشجو

- اقدامات لازم درخصوص دانشجویان انتقالی: پی‌گیری وصول پرونده از مؤسسه مبدأ و تطبیق دروس قبلی مطابق مقررات و اعلام به دانشجو

- استخراج و تهیه فهرست اسامی دانشجویان 10% برترو سایر لیستهای مربوطه

علاوه بر موارد فوق، کارشناسان خدمات آموزشي مقاطع تحصيلات تکميلي وظايف زير را نيز بعهده دارند:

- تعريف دروس جبراني در سيستم

- پي‌گيري‌هاي لازم در خصوص انتخاب و گذراندن دروس جبراني توسط دانشجو

- تمديد سنوات در موارد لزوم و جلو گيري از ادامه تحصيل دانشجويان فاقد مجوز

- تکميل و تأييد فرم الف (پيشنهاد موضوع پايان‌نامه): تصويب گروه، امضاهاي لازم و بايگاني

- تکميل و تأييد فرم ب (تصويب موضوع پايان‌نامه) : تصويب گروه، امضاهاي لازم و بايگاني

- پي‌گيري در خصوص ارائه گزارشهاي سه‌ماهه با تأييد استادان راهنما و مشاور و درج در پرونده

- تکميل و تأييد فرم اعلام کفايت پايان نامه

- شرکت در جلسات دفاعیه پایان نامه ها کارشناسی ارشد و رساله های دکتری

- پي‌گيري در خصوص انجام اصلاحات پايان‌نامه در مراحل مختلف توسط دانشجو

- ارسال پايان‌نامه به سازمانها و افراد مطابق مقررات

- اقدامات لازم مربوط به کارت دانشجويان ورودي

شرح وظایف کارشناسان امور اساتید :

برنامه‌ریزی

- ارسال و دریافت فرم اعلام همکاری و وقت پیشنهادی استادان

- برنامه‌ریزی اولیه و طرح در گروه

- تهیه و ارسال دعوتنامه قبل از آغاز نیم‌سال

- دریافت برنامه نهایی گروه و ارسال به خدمات آموزش

- تعیین محل تشکیل کلاسها و اعلام در محل مناسب جهت اطلاع دانشجویان

- درخواست ابقای دروس بحد نصاب‌نرسیده توسط گروه با اخذ مجوز، یا حذف آنها

- رسیدگی و انعکاس درخواستهای دانشجویان در مورد برنامه‌ها به گروه و انعکاس پاسخ لازم

جلسات

دانشگاه13

 

- تنظیم دستور جلسات و ارسال دعوتنامه

- طرح موارد در جلسه

- تنظیم صورت‌جلسات گروه و دانشکده و پی‌گیری و ارسال آن به مراجع ذی‌ربط

حق‌التدریس

 

دانشگاه14

 

- تنظیم و تکمیل قراردادهای حق‌التدریس و دریافت احکام و گواهی‌های لازم

- گزارش انجام کارو تشکیل کلاسهای درس درپایان هفته دوازدهم و پایان نیمسال

- تنظیم لیست و ارسال گزارشهای تأیید شده فوق توسط گروه و دانشکده به معاونت آموزشی پردیس

ارزشیابی

- برنامه‌‌ریزی جهت انجام ارزشیابی کلاسهای درس در زمان مقرر

- تحویل فرمهای ارزشیابی به ارزیابان و گردآوری وبسته‌بندی آنها پس از تکمیل دانشجویان

- تهیه لیستهای لازم مربوط به ارزشیابی و تکمیل، تأیید و ارسال آنها به دفتر برنامه ریزی آموزشی، سنجش و نظارت

امتحانات

- برنامه‌ریزی امتحانات قبل از بازه حذف و اضافه و اعلام به خدمات آموزش واطلاع‌رسانی به استادان

- تهیه وارسال دعوتنامه امتحانات بر اساس برنامه اعلام‌شده

- هماهنگی با نقلیه جهت حضور بموقع استادان در جلسه امتحان

- دریافت بموقع سئوالات امتحانی از استادان و تحویل به مسئول آموزش دانشکده

- دریافت اوراق امتحانی به ضمیمه لیست نمرات از مسئول آموزش دانشکده و تحویل به استادان

- دریافت لسیت نمرات از استادان بهمراه اوراق امتحانی و تحویل به مسئول آموزش دانشکده

تذکر مهم: موارد فوق با تحویل و دریافت رسید انجام می‌‌شود.

دانشگاه16

سایر موارد

- ارسال برنامه قبل از شروع نیمسال به نقلیه و هماهنگی جهت ایاب و ذهاب استادان

- تحویل لیستهای حضور و غیاب دانشجویان به استادان قبل و بعد از حذف و اضافه

- حضور و غیاب استادان

- تهیه و ارسال گزارش‌های ماهانه‌ی تشکیل کلاسها به معاونت آموزشی دانشکده و پردیس

- اطلاع رسانی نامه‌ها، بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌ها به گروه و استادان

- بررسی کارنامه دانشجویان در نیم‌سال آخر تحصیلی و اعلام کفایت دروس انتخابی به دانشجو و ارسال رونوشت آن به خدمات آموزشی


 

 

نويسنده : مریم موسی زاده

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.

نظرات  

 
+1 #1 سید مرتضی نجاتی 1392-03-25 11:03
خیلی خوب و مفصل بود
 

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.

  1. آموزش
  2. فرهنگی و پژوهشی
  3. اخبار کلاسها
  4. کانون های مشاوره
  5. سرفصل دروس
  6. مدیران گروه
  7. ثبت نام و ورود
  8. انجمن ها
  9. دسترسی سریع
  10. آموزش های کوتاه مدت (تک درس - تک پودمان)
  11. ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)
در 1403/08/29
اطلاعیه-کنسلی-کلاس-حقوق-ثبت-اسناد-1-مورخ-29-08-1403
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته حقوق :کلاس  حقوق ثبت اسناد 1 روز  سه شنبه  مورخ 1403/08/29  برگزار نمی گردد.
در 1403/08/15
اطلاعیه-جلسه-توجیهی-کارورزی-1-و-2-رشته-ی-کاردانی-و-کارشناسی-حرفه-ای-مدیریت-امورفرهنگی-و-مدیریت-روابط-عمومی
به اطلاع دانشجویان گرامی رشته ی مدیریت امورفرهنگی و مدیریت روابط عمومی (کاردانی و کارشناسی) میرساند :جلسه توجیهی  کارورزی 1 و کارورزی 2 در روز شنبه مورخ  1403/08/19ساعت 15 در محل سالن همایش مرکز...
در 1403/08/12
اطلاعیه-جلسه-توجیهی-کارورزی-1-و-2-رشته-ی-کاردانی-و-کارشناسی-حرفه-ای-حقوق-ثبتی
به اطلاع دانشجویان گرامی رشته ی حقوق ( کاردانی و کارشناسی ) می رساند :جلسه توجیهی  کارورزی 1 و کارورزی 2 در روز دوشنبه مورخ  1403/08/14ساعت 17:30 در محل سالن همایش مرکز برگزار میگردد .حضور...
در 1403/07/30
اطلاعیه-کنسلی-کلاس-های-دانش-خانواده-و-اخلاق-اسلامی-استاد-صدوق-مورخ-1-و-3-آبان-1403
قابل توجه دانشجویان گرامی :کلاس های دانش خانواده و اخلاق اسلامی استاد صدوق روز های سه شنبه و پنجشنبه مورخ 1403/08/01 و 1403/08/03 برگزار نمی...
در 1403/07/17
گردهمایی-مدرسین-مرکز-به-مناسبت-سالروز-تاسیس-دانشگاه-جامع-علمی-کاربردی-در-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13-تهران
جشن سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرکز فرهنگ و هنر واحد 13 تهران با حضور رئیس و اساتید محترم روز چهارشنبه مورخ  1403/07/18 ساعت 20-18 در سالن همایش مرکز برگزار می گردد از کلیه اساتید و...
در 1401/09/02
برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-مناسبت-هفته-کتاب
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب؛کتاب رخساره های گردشگری ایران مورد توجه و استقبال دانشجویان مخصوصا رشته...
در 1401/05/25
گزارش-تصویری-مراسم-سوم-امام-حسین-ع-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13
در روز سوم امام حسین(ع) مراسم عزاداری به همت مدیر مرکز خانم صفاپو و بخش فرهنگی دانشگاه و با حضور گرم میهمانان عزادار امام حسین(ع) برگزار گردید. در ابتدای مراسم حاج...
در 29/07/1403
قابل توجه دانشجویان گرامی: جلسه توجیهی کارورزی1 و 2 ، رشته ی کاردانی حرفه ای حسابداری امورمالی روز سه شنبه مورخ 1403/08/01 ساعت 18-16و رشته ی کارشناسی حرفه ای حسابداری امورمالی ساعت 20-18 در محل دانشگاه برگزار می گردد. حضور تمامی دانشجویانی که این دروس را اخذ نمودند الزامی می...
در 17/07/1403
قابل توجه دانشجویان گرامی :به مناسبت گردهمایی اساتید و ریاست محترم مرکز13 به مناسبت فراسیدن سی و سومین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ، کلیه کلاس های روز چهارشنبه ساعت 20- 18 مورخ 1403/07/18  برگزار نمی...
در 23/05/1403
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی کاردانی و کارشناسی حسابداری:جلسه توجیهی  کارورزی1 و 2 ، روز پنجشنبه مورخ 1403/05/25 ساعت 08:15 در محل دانشگاه برگزار می گردد.حضور تمامی دانشجویانی که این درس را اخذ نمودند الزامی می...
در 23/05/1403
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی کاردانی و کارشناسی حقوق:جلسه توجیهی  کارورزی1 و 2 ، روز پنجشنبه مورخ 1403/05/25 ساعت 11 در محل دانشگاه برگزار می گردد.حضور تمامی دانشجویانی که این درس را اخذ نمودند الزامی می...
در 09/03/1403
قابل توجه دانشجویان محترم :کلاس جبرانی دانش خانواده ویژه آقایان ،استاد رمضانی روز پنجشنبه مورخ 1403/03/10  ساعت 20-18 و روز جمعه مورخ 1403/03/11در ساعت 12-9 تشکیل می شود.
moshaver karafari

ravan shenakhti

moshaver mazhabi
در 1401/06/13
سر-فصل-دروس
بخش : سر فصل دروس
در 1401/06/12
سر-فصل-دروس-کاردانی
  This page is in Chichewa   Translate to...
بخش : سر فصل دروس
به زودی ...
انجمن آفلاين
 فیلم-آموزشی-انتخاب-واحد       
  


در 1399/02/20
برگزاری-کارگاه-آموزشی-بورس-و-سرمایگذاری
قابل توجه دانشجویان ، اساتید و علاقمندان به شرکت گارگاه آموزشی بورس و سرمایه گذاریبه اطلاع کلیه علاقمندان میرساند واحد فرهنگ و هنر مرکز 13 تهران در راستای آموزش های کوتاه مدت خود اقدام...