سه شنبه, 02 مرداد 1403

 


daneshjo jadid
 راهنمای دانشجویان و اخبار دانشجویان ورودی جدید  
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
pajoh2 copy
کارکاه ها و نشست های تخصصی  مجازی    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
paziresh1111111
پذیرش دانشجو بدون کنکور ، ثبت نام از طریق سایت    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
anjoman1
سامانه آموزش مجازی   
برای ورود به سامانه کلیک نمایید
anjoman1
ارسال سوال و درخواست
از طریق تیکتینگ
  
(پاسخگویی آنلاین)

10 copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
ثبت نام ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه 

12 copy copy copy copy copy copy copy 1 copy
زمان ثبت نام،انتخاب واحد ،
حذف و اضافه و برنامه هفتگی 

anjoman1
 انجمن های علمی دانشجویی
و سامانه آموزش مجازی 

karvarzi copy
اخبار کارورزی 
فرهنگ و هنر مرکز 13 


فعالیتهای روابط عمومی سازمان صداوسیما (درس کاربینی)

رسانه ملي و فراگير سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران كه خود به عنوان روابط‌عمومي نظام ايفاي نقش مي‌كند ، به منظور حصول به نظام ارتباطي جامع و پويا ، برقراري و تنظيم ارتباطات و مناسبات كارآمد درون و برون سازماني ، تدارك بسترهاي لازم براي تسهيل جريان تعامل متقابل اين رسانه با جامعه مخاطبين در سطح داخل و خارج از كشور، از ساختار مناسبي برخوردار است و « روابط‌عمومي سازمان صدا وسيماي جمهوري اسلامي» از جمله عناصر مهم ساختار اين رسانه است.

روابط‌عمومي سازمان صدا وسيماي جمهوري اسلامي ايران علاوه بر تمهيدات و اقدامات گسترده براي فراهم آوردن زمينه‌هاي لازم تحقق حصول به مأموريت‌هاي فوق الذكر ، اهداف مهم : ايجاد همدلي، تقويت و اعتلاي تعلقات و تفاهمات و فرهنگ سازماني و ايجاد محيط الهام بخش در جهت پاسداشت حيثيت مردمي انقلابي متناسب با شأن و ماموريت سازمان صدا و سيما و كاركنان اين دانشگاه عمومي در افكار عمومي داخل و خارج از سازمان صدا و سيما را نيز دنبال مي‌كند.

روابط‌عمومي سازمان صدا و سيما با برخورداري از ساختار ، تشكيلات و شرح وظايفي جامع كه به عنوان الگويي براي ساير روابط‌عمومي ها كاربري يافته است از پنج حوزه مديريتي «ارتباطات» «ارتباطات با مجامع و سازمان‌ها» « اطلاع رساني و انتشارات» «امور فرهنگي ، تبليغات و موزه» «هماهنگي واحدهاي روابط‌عمومي» (در معاونت‌ها ،‌ شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني و مراكز استانها)  تشكيل و فعال شده است . از جمله وظايف مهم روابط‌عمومي صدا و سيما كه در بيش از 60 عنوان اصلي تعريف شده است ، مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:

1- برنامه ريزي براي تنوير افكار عمومي و اجراي شيوه‌هاي مناسب براي رشد كمي و كيفي« ارتباطات» درون و برون سازماني از جمله نحوه برقراري ارتباط و آشنايي با مخاطبان سازمان ، اطلاع رساني درسطح سازمان از طريق انتشار هفته‌نامه و همچنين تدارك شرايط و فراهم نمودن زمينه تعامل سازمان با ، مخاطبان و رسانه‌ها .

2-شركت در مجامع ، ستادها، شوراهاي مختلف كشوري در سطح جامعه به نمايندگي از سوي سازمان صدا و سيما براي تمهيد اقدامات لازم رسانه‌اي و ارتباطات مشترك .

3-تدارك مقدمات ايجاد مردم‌سرا ، تشكيل و اداره موزه صدا و سيما ،‌ برگزاري مراسم و تدارك مسابقات قرآني و عقيدتي با هدف توسعه ارتباطات درون و برون سازماني و جلب مشاركت همكاران ، همچنين تنظيم روابط‌ دو جانبه و دو سويه با مخاطبين.

4-ايفاي نقش سخنگويي و نمايندگي واعلام مواضع سازماني.

5-گردآوري ، جمع‌بندي و تحليل نظرها و ديدگاه‌هاي اقشار مختلف مردم ، نخبگان ، رسانه‌ها ، مراكز و دستگاه‌ها از يك سو و كاركنان سازمان صدا و سيما ( افكار سنجي درون سازماني ) با هدف بازيابي فضاي فكري و فرهنگي كاركنان از سوي ديگر از طريق:

1-5 طراحي و اجراي نظام جامع ارتباطات سازماني ، تبليغات درون سازماني و طرح نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها

2-5 طراحي ، تشكيل و اداره شوراي امور فرهنگي كاركنان ، برگزاري مراسم و برنامه‌هاي فرهنگي در رويدادهاي مناسبتي طول سال .

همكاري و تعامل با رسانه‌هاي مكتوب و سايت‌هاي خبري.

 درباره اهمّ اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي بعمل آمده در جهت ايجاد تحول ، همخوان با نيازهاي سازمان صدا وسيما و هماهنگ با استراتژي افق رسانه ، مي‌توان به موارد كلي ذيل اشاره داشت:

- طراحي ساختار، تشكيلات و وظايف عمده روابط‌عمومي ، تصويب و پياده‌سازي آن در سطح سازمان.

  -فعال ساختن متجاوز از شصت نهاد روابط ‌عمومي در شبكه‌هاي مختلف راديوئي و تلويزيوني ، مراكز صدا و سيما ، معاونت‌ها و حوزه‌هاي مختلف.

- گسترش كمّي و كيفي ارتباطات در ابعاد درون و برون سازماني و مشاركت با دستگاه‌ها و نهادهاي علمي ، فرهنگي واجرايي كشور براي انجام وظايف و ماموريت‌هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي و اطلاع رساني.

 -گسترش و تقويت ارتباطات مردمي در اشكال مختلف آن در تهران و مراكز استانها از طريق سيستم ارتباط با مخاطبان، 162 .

-راه‌اندازي سايت و شبكه ارتباطي اينترنتي گسترده روابط‌عمومي سازمان به نشاني :    Pr. Irib.ir

6 -گسترش زمينه‌هاي تحليل و پردازش اطلاعات دريافتي از مخاطبان براي ارائه به برنامه‌سازان كه اين امر تسهيلات لازم را براي ارتباط با مخاطبان در سراسر كشور فراهم ساخته است.

 نگاهي به ترکيب نيروي انساني ، فعاليتها و اقدامات دربخشهاي مختلف :

همكاران روابط‌عمومي در سطح سازمان ، از تحصيلات حداقل كارشناسي در رشته‌هاي مختلف ارتباطات و روابط‌عمومي برخوردارند و طبق الگوي نيروي انساني مصّوب در شرايط حاضر بدليل حجم بالاي وظايف جاري ، امكان اجراي برنامه‌هاي آموزشي در عرصه افزايش دانش و توان حرفه‌‌اي همكاران در رشته‌هاي خبر، عكاسي ، مديريت روابط‌عمومي ، تحليل محتوا و .... باهمكاري حوزه‌هاي آموزشي فراهم شده است.

ساختار تشكيلاتي روابط‌عمومي به رغم عدم تمركز در اجرا ، از سياست‌گذاري ، هدايت و برنامه‌ريزي متمركز برخوردار است . از اين رو هرچند از بُعّد مناسبات و ارتباطات تفاوت‌هايي از حيث كمّي در روابط‌عمومي شبكه‌هاي مختلف راديوئي و تلويزيوني مشاهده مي‌شود ليكن اين واحدها در اصل از هدايت متمركزي برخوردار بوده و تحت نظارت و هدايت كلي اداره كل روابط‌عمومي سازمان قرار دارند و اين بخش از فعاليت‌هاي روابط‌عمومي در صدا و سيما واجد اهميت و حساسيت فوق‌العاده‌اي است و برنامه‌ريزي ستادي اين واحدها در مديريت هماهنگي واحدهاي روابط‌عمومي طراحّي و هدايت مي‌شود.

فعاليت در بخش ارتباطات مردمي و حوزه ارتباط با سازمان‌ها و مجامع به دليل گستردگي ، اهميت و حساس بودن وظايف آنها ، فعاليتي دو سويه محسوب مي‌شود. اين اهميت اولاً به خاطر اعتقاد و باور رسانه ملّي به ايجاد ارتباط دو سويه در جامعه و ثانياً‌ بواسطه تاثير گذاربودن نقش رسانه دربرقراري ارتباط متقابل مردم و نهادهاي خدمتگزار است.

با اين ترتيب كاركردهاي رسانه صدا و سيما در سراسر كشور ، به صورت كاملاً آشكار و درمعرض قضاوت دائمي مخاطبين قرار دارد و توجه رسانه ملي به برقراري ارتباطات دو سويه با مخاطبين براي شناخت نيازها و سلايق مخاطب و باور اين رسانه بر توفيق به شرط جلب رضايت مخاطب ، موجب گرديده تا اين حركت همراه با بهره‌گيري از خلاقيت‌ها و ابتكارات در تعميق اين ارتباطات زمينه‌ساز توفيقات رسانه‌اي باشد و تحقق و استمرار اين موقعيت همواره در دستور كار اداره كل روابط‌عمومي قرار دارد.

از سوي ديگر باور عميق مجموعه مديريتي اين رسانه به نقدهاي سازنده و ايجاد بستر اصلاح مستمر كاركرد رسانه‌اي است و اداره كل روابط‌عمومي مسئولان و برنامه سازان را به صورت روزانه در جريان ديدگاه‌ها و نظرهاي مخاطبين كه از مجاري مختلفي بدست مي‌آيد قرار مي‌دهد و عمدتاً‌ اين نظرات درمسير بهره‌ برداري هدايت مي شوند . در خصوص جرايد و سايت‌هاي خبري نيز پاسخگويي به مطالبي كه برخي از مطبوعات با انگيزه‌هاي گروهي و جناحي مطرح مي‌كنند، در برنامه كار روابط‌عمومي اعتبار چنداني ندارد و در اين باره اعتماد و قضاوت عمومي جامعه ملاك ارتباطات روابط عمومي و اقدامات و فعاليت‌هاي  رسانه‌اي صدا وسيما است.

 چگونگي انتقادات به مسئولان و برنامه سازان

كليه مطالب جرايد و نظرهاي مخاطبان كه از طريق نامه و تلفن ، نظرهاي اينترنتي و پيام كوتاه درباره صدا وسيما عنوان مي‌شود ، درتك ‌برگ‌ها و بولتن‌هاي روزانه در اختيار رئيس سازمان ، قائم مقام ، مسئولان و برنامه‌سازان شبكه‌ها قرار مي‌گيرد . بديهي است مطالب اين بولتن‌ها در مسير بررسي و اطلاع رساني تحليلي در فعاليت‌هاي جاري روابط‌عمومي سازمان هدايت و برگزيده‌اي از اين نظريات عند الزوم به طور منظم در اختيار جلسات شوراهاي سياستگذاري و معاونين سازمان قرار مي‌گيرد.

خوشبختانه امروز حرفه و هنر روابط‌عمومي، به عنوان پيش نياز همه مديريت‌ها در سطح سازمان مطرح است و عملكرد اداره كل روابط‌عمومي نشان دهنده رويكردي است كه مسئولان و همكاران اين حوزه نقش خود را به طور عمده در بهينه سازي فعاليت‌ها و اقدامات ارتباطي ، فرهنگي و تبليغي ، متناسب با شئونات سازمان و استفاده از ارتباطات براي كنترل و تنظيم روابط سازماني و انساني در درون و خارج سازمان و تشويق مخاطبان براي ارائه نظرها و انتقادها به مديران ارشد، مسئولان و برنامه‌سازان مي دانند. در چند سال اخير امر تزئين ، چراغاني ، فضا سازي و تبليغات محيطي ، تهيه و نصب پلاكارد و پوستر و.... به پيمانكاران واگذار شده و تفكر غالب بر عملكرد مديريت ها ، معطوف به نوآوري و خلاقيت دركاركردها و حوزه مسئوليتي آنها است.

در مديريت حاضر وظيفه اصلي روابط‌عمومي شناسائي مشكلات و ايرادهاي ارتباطي و پرداختن به مسائلي است كه به طور مستقيم بر روند اجراي ماموريت سازمان تاثير مي‌گذارد و در نگاه جديد ، روابط‌عمومي از ارائه فعاليت‌هاي غير ضروري بر حذر مي‌شود و اين مجموعه ، سازمان را به سمتي سوق مي دهد كه با بهره‌گيري از تكنيك‌ها ، مهارت‌ها و راهبردهاي مختلف ، به روند اجراي برنامه‌هاي كلان سازمان در چارچوب استراتژي افق رسانه كمك نمايد و براي نيل به اهداف پيش روي ، نگرش مديران به قبول اين باور معطوف و تقويت گرديده كه روابط‌عمومي كاركرد ارتباطي مجموعه سازمان است و پذيرش مقبوليت و حفظ شخصيت آن ، سازمان را براي دستيابي به اهداف خود ياري   مي بخشد.

 

اهم فعاليتهاي همکاران درروابط عمومي حوزه معاونت سياسي :

1- تهيه خبرهاي داخلي مربوط به حوزه معاونت سياسي اعم از تهيه خبرهمايشها ، بازديدهاي سازمانهاي مختلف و نمايندگان مجلس و هيئت هاي خارجي ازحوزه معاونت سياسي که شامل بازديد ازواحد مرکزي خبر ، اداره کل اخباراستانها ، اداره کل اخبارخارجي ، اداره کل اخبارداخلي ، اداره کل پخش اخبار سيما ، اداره کل پخش اخبارصدا ، شبکه خبر، اداره کل اخباروبرنامه هاي سياسي جام جم ، باشگاه خبرنگاران جوان ، اخبارچند رسانه اي و سايت هاي مربوط به نيوزروم ، انفورماتيک ، فني و ... و همچنين تهيه خبرازافتتاح استوديوهاي جديد خبرو انعکاس آن درهفته نامه داخلي سازمان .

DSC 0077

عکس شماره 1 بازديد نمايندگان مجلس ازاستوديوي پخش اخبارسيما

 DSC 0063

عکس شماره 2 بازديد نمايندگان مجلس ازاستوديوي پخش اخبارسيما

 DSC 0132

عکس شماره 3 بازديد نمايندگان مجلس ازاستوديوي پخش اخبارسيما

 

2 ارتباط با مخاطبان درون سازماني و برون سازماني ازطريق ضبط تلفني پيامهاي آنان اعم از پيشنهاد ، انتقاد ، سوژه هاي خبري و غيره و بازشنوايي و تجزيه وتحليل پيامها با حضورکارشناسان روابط عمومي و پژوهشگران معاونت سياسي و انتقال آن ازطريق برنامه تحت وب به مسئولان حوزه معاونت سياسي و سردبيران و خبرنگاران .

 

3- هماهنگي هاي لازم براي برگزاري همايشها و سمينارهاي داخلي و استاني حوزه معاونت سياسي .

 DSC 0068

           عکس شماره 4 سمينارافق رسانه و مباحث مربوط به انتخابات رياست جمهوري يازدهم باحضور                       رئيس سازمان صداوسيما درجمع مديران ارشد رسانه ملي

 

4- برگزاري سمينارهاي منطقه اي و کشوري :

الف ) سمينارهاي منطقه اي :

دراين سمينارمعاونان اطلاعات واخبارصد اوسيماي مراکزاستانها به صورت منطقه اي که هرمنطقه به 5 مرکز تقيسم شده اند آخرين روشها ، طرحها ، الگوهاي توليد و پخش ، نمونه هاي توليدي آن منطقه ، سياست و روشهاي جديد سازماني درتوليد و پخش و همچنين فرآيند توليد و پخش متناسب با تعاريف سازماني درآن منطقه را به بحث و تبادل نظرمي گذارند .

اين همايش فصلي و بامشارکت معاونان خبرهرمرکزبه همراه توضيحات اوليه هرمعاون تشکيل و تصميمات لازم باري توليد وپخش خبرآن منطقه متناسب با نيازهاي مخاطبان محلي اتخاذ مي شود .

ب ) سمينارهاي کشوري :

اين سمينارهر3 ماه يکبار(فصلي) دريکي از مراکز استانها تشکيل مي شود . دراين همايش 33معاون خبروهمچنين مديران ستادي حضوردارند . بررسي آخرين سياست ها و روشهاي جديد سازماني ويژه توليد و پخش ، چگونگي پوشش خبري و تصويري مناسبتهاي تقويمي ازجمله 22 بهمن ، روز قدس ، انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، انتخابات رياست جمهوري و ... و همچنين آسيب شناسي ، بازنگري دوباره خواني و تعريف جديد فرآيند توليد و پخش دراين همايش بررسي و تصميم هاي اجرايي اتخاذ مي شود .

 

5 - آموزش :

باتوجه به پيش نيازهاي تعريف شده آموزش متناسب با الگوهاي نيروي انساني ، کلاسهاي آموزشي کارگاهي تطبيقي و کاربردي باشرکت خبرنگاران و سردبيران معاونتهاي اطلاعات واخبارصداوسيماي مراکزاستانها متناسب با شغل تعريف شده درتهران يا يکي ازمراکز حضورمي يابند و با بهره مندي از استادان مربوطه مباحث ازپيش تعريف شده متناسب با سرفصل هاي آموزشي سازمان به آنها ارايه و سپس آزمون پايان آموزشي گرفته مي شود و به پذيرفته شدگان مدرک مربوطه اعطاء و درترفيع شغلي آنان محاسبه مي شود .

 DSC 0118

عکس شماره 5 برگزاري دوره هاي آموزشي براي خبرنگاران وسردبيران معاونتهاي اطلاعات واخبارمراکزاستانها

 

6- ارتباط وتعامل با سازمانها و ارگانهاي مختلف و هماهنگي براي بازديد سردبيران و مديران و خبرنگاران و همکاران از طرحهاي ملي درحال اجرا درسراسرکشور .

 DSC 0091

عکس شماره 6 بازديد خبرنگاران و سردبيران حوزه معاونت سياسي ازهواپيمايي هما

 

7- تهيه فيلم ازجشنهاي داخلي درمناسبتهاي مختلف ملي و مذهبي و تهيه کليپ هاي مختلف و همچنين به تصويرکشيدن پشت صحنه زحمات همکاران سختکوش معاونت سياسي دربخشهاي مختلف خبري و فني حوزه معاونت سياسي .

8- برگزاري مسابقات قرآني و کتابخواني و اهداء جوايزبه نفرات برگزيده .

 DSC 00017

عکس شماره 7 اهداء لوح تقديربه همکاراني که درمسابقات قرآني برگزيده شده اند

 

9- درمناسبتهاي ملي ومذهبي اقدام به نصب بنر و دراعياد آذين بندي و پذيرايي ازهمکاران .

DSC 0356

عکس شماره 8 آذين بندي به مناسبت نيمه شعبان

DSC 0064

عکس شماره 9 پذيرايي ازهمکاران به مناسبت نيمه شعبان

10- برگزاري اردوهاي دوره اي يک روزه و چند روزه براي همکاران و خانواده هاي آنان به مراکز تفريحي و زيارتي .

DSC 0026

عکس شماره 10 برگزاري اردوهاي تفريحي براي خانوادة همکاران

 

11- استخراج احاديث و جملاتي از بزرگان ديني با منابع معتبرو نصب آن درتابلو اعلانات و همچنين نمايش آن برروي مونيتور .(تقويم تاريخ)

DSC 0355

عکس شماره 11 تقويم تاريخ واحاديث ونمايش آن برروي مونيتور

 

12- بخش سمعي و بصري : تهيه فيلمهاي سينمايي و آموزشي و صوتي رسانه هاي تصويري کشور که داراي مجوزهستند براي استفاده همکاران و خانواده هاي آنان .

DSC 0005

عکس شماره 12 واحد سمعي بصري حوزه معاونت سياسي

 DSC 0006

عکس شماره 13 واحد سمعي بصري حوزه معاونت سياسي

13- نصب اطلاعيه هاي داخلي حوزه معاونت سياسي و ديگرقسمتهاي سازمان درتابلو اعلانات براي اطلاع عموم همکاران و همچنين تهيه و چاپ بنرهاي تسليت براي همکاراني که سوگوار شده اند و شرکت درمراسم ترحيم آنان .

 

با تشکر

سيد هادي حسيني

دانشجوي کارشناسي روابط عمومي

گرايش رسانه پودمان اول

بهمن ماه 91

نويسنده : سید هادی حسینی پنجکی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

نظرات  

 
#1 رجب علی سالاریان 1392-03-09 10:24
سلام/خوبه و با تشکر از زحمات شما/سالاریان
 

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.

  1. آموزش
  2. فرهنگی و پژوهشی
  3. اخبار کلاسها
  4. کانون های مشاوره
  5. سرفصل دروس
  6. مدیران گروه
  7. ثبت نام و ورود
  8. انجمن ها
  9. دسترسی سریع
  10. آموزش های کوتاه مدت (تک درس - تک پودمان)
  11. ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)
در 1403/04/10
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کارورزی-و-پروژه-رشته-ی-حسابداری-امور-مالی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی حسابداری امور مالی :جلسه تحویل و دفاع کارورزی و پروژه ، روز سه شنبه مورخ 1403/04/12 ساعت 15/30 در محل دانشگاه برگزار می گردد. حضور تمامی دانشجویانی که درس کارورزی و پروژه...
در 1403/04/09
شرایط-ثبت-نام-کارشناسی-برای-دانشجویان-ترم-آخر-کاردانی-فاقد-گواهی-فراغت-از-تحصیل
دانشجویان ترم آخر کاردانی که هنوز گواهی فارغ التحصیلی آنها صادر نشده است در صورت تمایل برای ثبت نام در مقطع کارشناسی می توانند، با مراجعه حضوری به مرکز پس از چک کردن دروس پاس شده از روی سرفصل...
در 1403/04/06
اطلاعیه-درخصوص-دروس-معرفی-به-استاد403
قابل توجه دانشجویان ترم آخر کاردانی و کارشناسیبا توجه به بخشنامه معرفی به استاد ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل دارای حداکثر دو درس مانده با شرایط زیر می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-توجیهی-کارورزی-گروه-عکاسی-استاد-اثنی-عشری
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی عکاسی کاردانی و کارشناسی:جلسه توجیهی  کارورزی ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 10 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کاربینی-،-کارورزی-و-پروژه-رشته-های-کسب-وکار-و-بازاریابی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته های کسب وکار و بازاریابی کاردانی و کارشناسی:جلسه تحویل و ارائه درس کاربینی ، کارورزی و دفاع پروژه ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 17 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1401/09/02
برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-مناسبت-هفته-کتاب
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب؛کتاب رخساره های گردشگری ایران مورد توجه و استقبال دانشجویان مخصوصا رشته...
در 1401/05/25
گزارش-تصویری-مراسم-سوم-امام-حسین-ع-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13
در روز سوم امام حسین(ع) مراسم عزاداری به همت مدیر مرکز خانم صفاپو و بخش فرهنگی دانشگاه و با حضور گرم میهمانان عزادار امام حسین(ع) برگزار گردید. در ابتدای مراسم حاج...
در 09/03/1403
قابل توجه دانشجویان محترم :کلاس جبرانی دانش خانواده ویژه آقایان ،استاد رمضانی روز پنجشنبه مورخ 1403/03/10  ساعت 20-18 و روز جمعه مورخ 1403/03/11در ساعت 12-9 تشکیل می شود.
در 18/12/1401
کلیه کلاس های دانش خانواده استاد رمضانی در سال 1401 کنسل و تایم کلاس متعاقبا اعلام میگردد.
در 13/12/1401
کلیه کلاس های استاد عظیمی روز شنبه مورخ 1401/12/13 لغو میباشد.
در 11/12/1401
کلیه کلاس های استاد کشاورزیان از تاریخ 13 اسفند الی 19 اسفند تشکیل نمیشود.
در 10/12/1401
کلاس های استاد هشترودی روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغو میباشد.
moshaver karafari

ravan shenakhti

moshaver mazhabi
در 1401/06/13
سر-فصل-دروس
بخش : سر فصل دروس
در 1401/06/12
سر-فصل-دروس-کاردانی
  This page is in Chichewa   Translate to...
بخش : سر فصل دروس
به زودی ...
انجمن آفلاين
 فیلم-آموزشی-انتخاب-واحد       
  


در 1399/02/20
برگزاری-کارگاه-آموزشی-بورس-و-سرمایگذاری
قابل توجه دانشجویان ، اساتید و علاقمندان به شرکت گارگاه آموزشی بورس و سرمایه گذاریبه اطلاع کلیه علاقمندان میرساند واحد فرهنگ و هنر مرکز 13 تهران در راستای آموزش های کوتاه مدت خود اقدام...