سه شنبه, 02 مرداد 1403

 


daneshjo jadid
 راهنمای دانشجویان و اخبار دانشجویان ورودی جدید  
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
pajoh2 copy
کارکاه ها و نشست های تخصصی  مجازی    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
paziresh1111111
پذیرش دانشجو بدون کنکور ، ثبت نام از طریق سایت    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
anjoman1
سامانه آموزش مجازی   
برای ورود به سامانه کلیک نمایید
anjoman1
ارسال سوال و درخواست
از طریق تیکتینگ
  
(پاسخگویی آنلاین)

10 copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
ثبت نام ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه 

12 copy copy copy copy copy copy copy 1 copy
زمان ثبت نام،انتخاب واحد ،
حذف و اضافه و برنامه هفتگی 

anjoman1
 انجمن های علمی دانشجویی
و سامانه آموزش مجازی 

karvarzi copy
اخبار کارورزی 
فرهنگ و هنر مرکز 13 


کاربینی سمیه حلاجی

-         منشور اخلاقی که در سرحوله کار این روابط عمومی قرار دارد:

  • اعتقاد به کرامت انسانها و تلاش هر چه بیشتر در جهت سطح تکریم مخاطبین شرکت.
  • برقراری ارتباط چند سویه بدون هرگونه تبعیض بین مردم و مشاوران و کارفرمایان.
  • اعتقاد را سخن سبت به حق مردم جهت کسب اطلاع از وضعیت و اقدامات سازمان و همچنین لزومانعکاسنظریات،پیشنهادات و اطلاعات آنان به مسئولین شرکت.
  • تلاش در جهت سوق دادن قوانین، امکانات و توانمندیهای شرکت به سمت نیازهای واقعی مخاطبین.
  • رعایت اصول اخلاق حرفه ای و تأکید بر موازین شرع مقدس در برخورد با مخاطبین.
  • تلاش در جهت ایجاد تفاهم متقابل بین مدیریت و پرسنل از طریق گفتمان متقابل و ترویج شیوه های ارتباطی بین پرسنل ومدیریت.
  • اطلاع رسانی و اطلاع یابی و گزارش دهی جریان امور، رخدادها و فعالیتها به مخاطبان درون سازمانی وبرون سازمانی.

-         مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع

روابط عمومی این شرکت معتقد بر این موضوع می باشد تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری از عواملی می باشد که باعث بوجود آمدن رقابتی فشرده در کسب و کار می شود و غفلت از این موضوع سازمان را از عرصه رقابت محو کرده و خسارات سنگینی را به آن تحمیل می کند همچنین می گوید که یکی از عواملی که در سرنوشت هر موسسه،گروه، وفرد اهمیت و ارزش اساسی داردو آنها را در نیل به هدف یاری میکند,کیفیت رابطه انها با افراد و نهادها و کارفرمایان است که با آنها سر و کار دارد.هر اندازه این ارتباط بطور مفیدی مستقر شود وبه شکل موثری گسترش یابد، به همان اندازه آن فرد،گروه، و موسسه در دستیابی به اهداف خود موفق ترخواهد بود.

در حقیقت ما با رابطه دو سویه ای مواجه ایم که در یک سوی ان شرکت ودر سوی دیگر کارفرمایان و ارباب رجوع قراردارد، بنابراین روابط عمومی در این شرکت با پاسخگویی به مراجعین، پاسخگویی به تلفنها و اتصال آنها به بخشهای مختلف شرکت و همچنین ارسال فرم های نظر سنجی به کارفرمایان در مورد نحوه عملکرد شرکت تلاش می کند تا بتواند همواره رضایت کارفرمایان و مشتریان و همه مراجعین را با تکیه بر قوانین الهی وحق‌مداری، رضایت افرادرا جلب نماید.

 

ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی

ارتباطات در این نوع شرکت به دو نوع می باشد:

1-    ارتباطات درون سازمانی

2-   ارتباطات برون سازمانی

ارتباطات درون سازمانی:

در این مجموعه ارتباطات درون سازمانی که معمولا هر روزه انجام می گیرد بدین صورت می باشد که اعضای دپارتمان ها معمولا گزارشی از عملکرد روزانه شان به مدیر بخش خود می دهند و مدیر بخش هم با هماهنگی قبلی بصورت هفتگی و یا گاهی زودتر ( در مواقعی که نیاز به این می باشد که تصمیماتی از طرف مدیران اتخاذ شود) مدیریت عامل و دیگر اعضای هیئت مدیره را از عملکرد آن بخش مطلع می نمایند و همچنین در ابتدای هر ماه مدیران شرکت با حضور کلیه کارمندان جلسه ای را برقرار می کنند و بدین صورت کارمندان شرکت یک ارتباط بسیار موثری در جهت پیشبرد اهداف شرکت با مدیران خود برقرار کنند.

یکی از اهداف این شرکت ایجاد یک ارتباط درون سازمانی قوی بین کارکنان و مدیریت شرکت است تا مدیریت شرکت از مشکلات و دغدغه های کارکنان آگاه شوند و متقابلا کارکنان نیز از تصمیم گیری ها و برنامه های مدیران شرکت آگاه خواهند شد بر همین اساس این شرکت از پیشنهادهای همکاران در خصوص تسهیل ارتباطات درون سازمانی کارکنان استقبال می کند.

ارتباطات برون سازمانی:

از جمله ارتباطات برون سازمانی که در این شرکت انجام می شود ارتباطی است که از طروق مختلف با کارفرمایان و مدیران و ارباب رجوع می باشد که این ارتباط ممکن است بصورت مکالمه های تلفنی باشد و یا ممکن است بصورت ایمیل و ارسال نامه باشد و یا ممکن است بصورت تشکیل جلساتی باشد که معمولا به صورت هر روزه با کارفرمایان مختلف تشکیل می شود اما یک نوع ارتباط دیگر که وجود دارد مصاحبه با برخی مجلات می باشد، و همچنین این شرکت فعالیتهایی را در در مجله تازه های ترافیکی انجام
می دهد. همچنین کتابی را با عنوان مطالعات حمل و نقل و ترافیک در تهیه طرح های تفصیلی با همکاری شرکت پردازش منتشر نمودند و بدین صورت اطلاعاتی را در زمینه کاری خود به علاقمندان به این رشته و دانشجویان این رشته قرار می دهند.

کتاب

 

 

6

 

7

 

8

بریده جراید:

در عصر حاضر به دليل فراواني نشريات، مطبوعات و بنگاه هاي خبري ، تنوع اخبار منتشره از سوي آنان و همچنين وجود تفسير و تحليل هاي گوناگون در اين اخبار، دسترسي آسان و متمركز در واحد روابط عمومی این شرکت اطلاعات ازاهميت زيادي برخوردار است و تاثيرگذاري فراواني بر بستر سازي اقدامات و فعاليتهاي مجموعه دارد. در این مجموعه در ساعات اولیه صبح روزنامه های زیادی مورد بررسی قرار گرفته می شود و خبرهایی که مرتبطبا حمل و نقل و ترافیک و معماری و عمرانی می باشد به استحضار مدیران وکارشناسان
میرسانند و بدین صورت مدیران شرکت در جریان اخبار روزانه در زمینه فعالیتهای مربوطه قرار
می گیرندکه معمولا به دلیل تصمیم گیری و تعیین خط مشی شرکت برای سایر همکاران، تصمیم سازی، اطلاع از اخبار مرتبط با حیطه کاری و مسولیت آنان است تا در جریان امور از نگاه بیرونی نیز قرار بگیرند چرا که اطلاع رسانی به کارکنان نیز به نوبه خود کم اهمیت تر از اطلاع رسانی به مسولان نیست.

4

بایگانی نامه ها:

یکی دیگر از کارهایی که روابط عمومی این شرکت انجام میشود بایگانی نامه ها می باشد بدین صورت که ابتدا نامه هایی که به شرکت می آید با توجه به موضوع نامه در دفتر ثبت شرکت ورود به دفتر می شود. سپس نامه را برای مدیران شرکت فرستاده و مدیران شرکت پس از بررسی نامه آن را برای مسول بخش مورد نظر دستور می زنند و سپس ننامه روابط عمومی دوباره برگشته می شود و همکار مربوطه در این بخش یک نسخه از کپی نامه را برای شخصی که مستقیما مدیرت دستور داده اند می فرستد و اصل آن را در زونکن مخصوص پروژه ها بایگانی می کند.

بایگانی گزارش:

یکی دیگر از کارهایی که انجام می شود بایگانی گزارش ها می باشد بدین صورت که گزارش هایی که از شرکت خارج می شود به این واحد می آید و یک نسخه از آن طبق شماره گذاری عرف شرکت شماره گذاری می شود و در محل گزارش ها بایگانی می شود.

کتابها:

هر کتابی که در این شرکت وارد می شود ابتدا با توجه به موضوع آن کدگذاری می شود وسپس به کتابخانه مرکزی انتقال داده می شود کتابها براساس موضوعهایی که دارند از جمله کتابهای عمرانی، ترافیکی، معماری، کامپیوتر، پایان نامه ها و کتابهای متفرقه شماره گذاری می شود.

آگهی ها:

واحد روابط عمومی این شرکت با هدف بزرگداشت اعیاد ملی و مذهبی و همچنین ولادت و وفات و شهادت معصومین و شخصیت های مهم و مذهبی پیام های تبریک و تسلیت خود را بر روی سایت شرکت قرار داده و همچنین بر روی تابلوی اعلانات شرکت نصب می کند و پیامهای خود را به استحضار همگان می رساند.

سایت:

یکی دیگر از کارهایی که در روابط عمومی این شرکت انجام می شود بروز رسانی سایت می باشد بدینوسیله که معمولا ماهی دو بار اطلاعات شرکت را براساس تغییرات انجام گرفته و همچنین پروژه های متناسب با تعداد پروژه هایی که شرکت می گیرد در سایت قرار می گیرد، همچنین لیست پروژه های انجام شده ، آگهی جهت استخدام نیرو، چکیده تحقیقات تائید شده مهندسین مشاور در خصوص پروژه های مورد تعهد را در سایت
می گذراند.

نويسنده : سمیه حلاجی

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.

نظرات  

 
#1 رجب علی سالاریان 1392-03-09 10:36
سلام.خوب بود ولی کاش میدونستیم مربوط به کدام سازمانه؟
 

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.

  1. آموزش
  2. فرهنگی و پژوهشی
  3. اخبار کلاسها
  4. کانون های مشاوره
  5. سرفصل دروس
  6. مدیران گروه
  7. ثبت نام و ورود
  8. انجمن ها
  9. دسترسی سریع
  10. آموزش های کوتاه مدت (تک درس - تک پودمان)
  11. ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)
در 1403/04/10
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کارورزی-و-پروژه-رشته-ی-حسابداری-امور-مالی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی حسابداری امور مالی :جلسه تحویل و دفاع کارورزی و پروژه ، روز سه شنبه مورخ 1403/04/12 ساعت 15/30 در محل دانشگاه برگزار می گردد. حضور تمامی دانشجویانی که درس کارورزی و پروژه...
در 1403/04/09
شرایط-ثبت-نام-کارشناسی-برای-دانشجویان-ترم-آخر-کاردانی-فاقد-گواهی-فراغت-از-تحصیل
دانشجویان ترم آخر کاردانی که هنوز گواهی فارغ التحصیلی آنها صادر نشده است در صورت تمایل برای ثبت نام در مقطع کارشناسی می توانند، با مراجعه حضوری به مرکز پس از چک کردن دروس پاس شده از روی سرفصل...
در 1403/04/06
اطلاعیه-درخصوص-دروس-معرفی-به-استاد403
قابل توجه دانشجویان ترم آخر کاردانی و کارشناسیبا توجه به بخشنامه معرفی به استاد ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل دارای حداکثر دو درس مانده با شرایط زیر می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-توجیهی-کارورزی-گروه-عکاسی-استاد-اثنی-عشری
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی عکاسی کاردانی و کارشناسی:جلسه توجیهی  کارورزی ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 10 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کاربینی-،-کارورزی-و-پروژه-رشته-های-کسب-وکار-و-بازاریابی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته های کسب وکار و بازاریابی کاردانی و کارشناسی:جلسه تحویل و ارائه درس کاربینی ، کارورزی و دفاع پروژه ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 17 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1401/09/02
برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-مناسبت-هفته-کتاب
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب؛کتاب رخساره های گردشگری ایران مورد توجه و استقبال دانشجویان مخصوصا رشته...
در 1401/05/25
گزارش-تصویری-مراسم-سوم-امام-حسین-ع-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13
در روز سوم امام حسین(ع) مراسم عزاداری به همت مدیر مرکز خانم صفاپو و بخش فرهنگی دانشگاه و با حضور گرم میهمانان عزادار امام حسین(ع) برگزار گردید. در ابتدای مراسم حاج...
در 09/03/1403
قابل توجه دانشجویان محترم :کلاس جبرانی دانش خانواده ویژه آقایان ،استاد رمضانی روز پنجشنبه مورخ 1403/03/10  ساعت 20-18 و روز جمعه مورخ 1403/03/11در ساعت 12-9 تشکیل می شود.
در 18/12/1401
کلیه کلاس های دانش خانواده استاد رمضانی در سال 1401 کنسل و تایم کلاس متعاقبا اعلام میگردد.
در 13/12/1401
کلیه کلاس های استاد عظیمی روز شنبه مورخ 1401/12/13 لغو میباشد.
در 11/12/1401
کلیه کلاس های استاد کشاورزیان از تاریخ 13 اسفند الی 19 اسفند تشکیل نمیشود.
در 10/12/1401
کلاس های استاد هشترودی روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغو میباشد.
moshaver karafari

ravan shenakhti

moshaver mazhabi
در 1401/06/13
سر-فصل-دروس
بخش : سر فصل دروس
در 1401/06/12
سر-فصل-دروس-کاردانی
  This page is in Chichewa   Translate to...
بخش : سر فصل دروس
به زودی ...
انجمن آفلاين
 فیلم-آموزشی-انتخاب-واحد       
  


در 1399/02/20
برگزاری-کارگاه-آموزشی-بورس-و-سرمایگذاری
قابل توجه دانشجویان ، اساتید و علاقمندان به شرکت گارگاه آموزشی بورس و سرمایه گذاریبه اطلاع کلیه علاقمندان میرساند واحد فرهنگ و هنر مرکز 13 تهران در راستای آموزش های کوتاه مدت خود اقدام...