سه شنبه, 02 مرداد 1403

 


daneshjo jadid
 راهنمای دانشجویان و اخبار دانشجویان ورودی جدید  
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
pajoh2 copy
کارکاه ها و نشست های تخصصی  مجازی    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
paziresh1111111
پذیرش دانشجو بدون کنکور ، ثبت نام از طریق سایت    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
anjoman1
سامانه آموزش مجازی   
برای ورود به سامانه کلیک نمایید
anjoman1
ارسال سوال و درخواست
از طریق تیکتینگ
  
(پاسخگویی آنلاین)

10 copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
ثبت نام ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه 

12 copy copy copy copy copy copy copy 1 copy
زمان ثبت نام،انتخاب واحد ،
حذف و اضافه و برنامه هفتگی 

anjoman1
 انجمن های علمی دانشجویی
و سامانه آموزش مجازی 

karvarzi copy
اخبار کارورزی 
فرهنگ و هنر مرکز 13 


کتابخانه دانشکده علوم

کتابخـانه دانشکده حقـوق و علـوم سياسي دانشگـاه تهـران

09 copy

  1. vکتابخانه دانشکده حقوق و علوم سياسي در سال 1318 شمسي تاسيس شد و در سال 1384 با ساخته شدن ساختمان جديد دانشکده، گسترش پيداکرد. اين کتابخانه، اولين کتابخانه تخصصي حقوقي - سياسي ايران محسوب مي شود و داراي بهترين و جامعترين منابع چاپي و الکترونيکي در رشته هاي حقوق، علوم سياسي، حقوق بين الملل، حقوق بشر، حقوق خصوصي، حقوق جزا و جرم شناسي، حقوق عمومي، حقوق نفت و گاز، حقوق مالكيت فكري، حقوق تجاري اقتصادي بين المللي، روابط بين الملل، مطالعات منطقه اي، سياستگذاري عمومي ومطالعات ايران مي باشد.

بخش هاي کتابخانه

ü      سالـن مطالـعه و بخش امـانت

ü      مخــزن

ü      بخش مرجع، پايان نامه ها و نشريات

ü      بخش اطـلاع رسـاني(شامل 2 سايت مجزاي ارشد و دكترا)

ü      بخش خدمـات فنـي و اداري

ü      بخش نشريات جاري

سالـن مطالـعه و بخش امـانت

  1. vسالن مطالعه کتابخانه شامل 100عدد صندلي و 2 سيستم جستجو براي استفاده دانشجويان دانشکده، از ساعت 8 تا 20 باز مي باشد.

بخش امانت کتابخانه

امور مربوط به امانت کتابهاي فارسي و لاتين، عضويت، صدور معرفي نامه و تسويه حساب کتابخانه به صورت نرم افزار کامپيوتري و تحت سيستم جامع کتابخانه اداره مي شود.

سالـن مطالـعه و بخش امـانت

 

 

مخــزن کتابخانه

 

  1. vاين بخش که در طبقه زيرين کتابخانه واقع شده است شامل 3 قسمت زير مي باشد:

ü      آرشيو نشريات فارسي و لاتين و پايان نامه ها

ü      کتابهاي فارسي و لاتين (ساختمان قديم)

  1. vقفسه هاي ثابت

ü      کتابهاي فارسي و لاتين (ساختمان جديد)

  1. vقفسه هاي ريلي، کتابهاي رده هاي(K-Z)

ü      درخواستهاي کتاب، نشريات يا پايان نامه توسط کتابدار ميز امانت يا ميز مرجع توسط آسانسور به بخش مخزن فرستاده مي شوند و منابع درخواستي توسط کتابداران مخـزن، بازيابي و توسط آسانسورهاي کتاب، به بالا فرستاده مي شوند.

بخش مرجع(سرويس دهي پايان نامه ها و نشريات)

ü      اين بخش شامل کتابهاي مرجع، نشريات جاري و روزنامه ها مي باشد

ü      سالن مرجع داراي 150 عدد صندلي مطالعه و 4 دستگاه سيستم جستجو

   مي باشد. دانشجويان درصورتي که مايل به مطالعه پايان نامه و نشريات سالهاي گذشته هستند، بايد درخواست خود را به کتابدار مرجع تحويل دهند.

ü      امکان استفاده دانشجويان مهمان از ساير دانشگاه ها جهت استفاده از پايان نامه ها به وسيله عضويت روزانه امکان پذير مي باشد.

ü      بخش مرجع

ü      (سرويس دهي پايان نامه ها و نشريات)

بخش اطـلاع رسـاني

ü      اين بخش که در ساختمان جديد واقع شده است، داراي 23 دستگاه کامپيوتر و يک دستگاه پرينتر براي استفاده دانشجويان كارشناسي ارشد دانشکده به منظور پژوهش و جستجوي منابع اطلاعاتي الکترونيکي در پايگاه هاي اطلاعاتي تخصصي مي باشد.

ü      کتابداران اين بخش با ارائه خدمات اطلاع رساني از قبيل آموزش استفاده و بازيابي اطلاعات در پايگاه ها، تهيه و ارائه راهنماها و اطلاعيه هاي مرتبط با منابع الکترونيکي، دانشجويان را براي جستجو و تهيه مقالات پژوهشي مورد نياز راهنمايي مي کنند.

ü      برگزاري كارگاه هاي آموزشي ”آشنايي با منابع اطلاعات علمي“ و ”كتابخانه ديجيتال“ و ”نحوه جستجو در سامانه جامع كتابخانه و استراتژيهاي جستجو“ به طور مداوم براي دانشجويان تحصيلات تكميلي در محل سايت كتابخانه.

ü      ارائه خدمات اطلاع رساني خدمات كتابخانه و آگاهي رساني جاري به وسيله ” پست الكترونيكي“ و ارسال ” پيامك“ به دانشجويان

سرويس دهي بيش از 2000 عنوان كتاب الكترونيكي لاتين خريداري شده در حوزه هاي حقوق و علوم سياسي و 83 عنوان كتابهاي الكترونيكي اسكن شده رشته حقوق نفت و گاز ، به اساتيد و دانشجويان تحصيلا ت تكميلي به صورت آفلاين بر روي سي دي يا يو-اس-بي، فلش

 

پايگاه هاي اطلاعاتي و منابع الکترونيکي مرتبط با رشته هاي حقوق و علوم سياسي در دانشگاه تهران

بخش خدمـات فنـي و اداري

  1. vکليه خدمات فني(کتابداري) و اداري کتابخانه در اين بخش زير نظر رياست کتابخانه و با هماهنگي و پيگيري معاونت کتابخانه،انجام مي شود. اين خدمات به اختصار عبارتند از:

ü      تهيه و فراهم آوري کتاب هاي فارسي و لاتين( به صورت سفارش يا خريد از نمايشگاه ها و کتابفروشي ها)

ü      ثبت کتابهاي خريداري شده و اهدايي به دانشکده

ü      فهرستنويسي و رده بندي و ورود اطلاعات کتابها در سيستم جامع کتابخانه

ü      آماده سازي کتابها براي ارسال به مخزن

ü      ثبت، فهرستنويسي و ورود اطلاعات و آپلود فايلهاي پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتراي دانشکده در سيستم تحت وب کتابخانه

ü      اشتراک نشريات فارسي و آماده سازي آنها براي ارسال به مخزن

ü      صحافي نشريات و کتابها

ü      قفسه خواني و رف خواني کتابهاي مخزن کتابخانه

ü      انجام مکاتبات در رابطه با تفاهم نامه هاي بين کتابخانه اي با كتابخانه وزارت امور خارجه

ü      اين بخش داراي 10 دستگاه کامپيوتر ، 6دستگاه پرينتر و يک دستگاه کپي و تکثير مي باشد که مختص استفاده کارکنان کتابخانه براي انجام فعاليتها و وظايف آنها تهيه شده است.

ü      نرم افزار کتابخانه

سيستم جامع کتابخانه هاي دانشگاه تهران، نرم افزار تحت ويندوز در قالب برنامه اوراکل که توسط مرکزآمار و انفورماتيک طراحي و تهيه شده است.

جستجو در فهرست کتاب هاي دانشکده فقط از طريق کامپيوتر امکان پذير است و کتابخانه پس از حادثه آتش سوزي سال 84، فاقد برگه دان براي جستجوي دستي مي باشد.

ü      نظام ارائه خدمات کتابخانه به صورت نيمه باز (مخزن کتابها بسته و بخش مرجع باز) مي باشد.

ü      جستجوي منابع کتابخانه

از طريق سامانه منابع کتابخانه اي وب سايت دانشگاه تهران

در حال حاضر کتابخانه دانشکده حقوق با کتابخانه هاي زير ، تفاهم نامه همکاري بين کتابخانه اي دارد:

ü      کتابخانه تخصصي وزارت امورخارجه

ü      کتابخانه دانشگاه تربيت مدرّس

نظام رده بندي کتاب ها:  
LC
(رده بندي کتابخانه کنگره آمريکا)

ü      دانشجويان مي بايست پس از جستجو و بازيابي کتاب مورد نظر خود در نرم افزار جامع کتابخانه، شماره راهنماي آنرا به کتابدار ميز امانت تحويل دهند تا کتب موردنيازشان از مخزن به بخش امانت ارسال شود.

ü      ساعت کار کتابخانه

ü      بخش پايان نامه ها و نشريات         30 /15- 8

ü      سالن مرجع                                 19 - 8

ü      ميز امانت                                   19 - 8

ü      بخش اطلاع رساني                       19 - 8

ü      سالن مطالعه                               20 - 8

کتابخـانه هاي تخصصي موسسـات تابـعه دانشکده حقوق و علوم سياسي

ü      کتابخانه مرکز مطالعات عالي بين المللي

ü      کتابخانه حقوق بشر

ü      کتابخانه موسسه حقوق تطبيقي

ü      کتابخانه موسسه حقوق جزا و جرم شناسي

کتابخانه گروه مطالعات آسيا

 

نويسنده : صمد هدایتی امام چایی

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.

نظرات  

 
#1 رجب علی سالاریان 1392-03-09 11:27
تشکر و سپاس از تلاش شما
 

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.

  1. آموزش
  2. فرهنگی و پژوهشی
  3. اخبار کلاسها
  4. کانون های مشاوره
  5. سرفصل دروس
  6. مدیران گروه
  7. ثبت نام و ورود
  8. انجمن ها
  9. دسترسی سریع
  10. آموزش های کوتاه مدت (تک درس - تک پودمان)
  11. ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)
در 1403/04/10
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کارورزی-و-پروژه-رشته-ی-حسابداری-امور-مالی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی حسابداری امور مالی :جلسه تحویل و دفاع کارورزی و پروژه ، روز سه شنبه مورخ 1403/04/12 ساعت 15/30 در محل دانشگاه برگزار می گردد. حضور تمامی دانشجویانی که درس کارورزی و پروژه...
در 1403/04/09
شرایط-ثبت-نام-کارشناسی-برای-دانشجویان-ترم-آخر-کاردانی-فاقد-گواهی-فراغت-از-تحصیل
دانشجویان ترم آخر کاردانی که هنوز گواهی فارغ التحصیلی آنها صادر نشده است در صورت تمایل برای ثبت نام در مقطع کارشناسی می توانند، با مراجعه حضوری به مرکز پس از چک کردن دروس پاس شده از روی سرفصل...
در 1403/04/06
اطلاعیه-درخصوص-دروس-معرفی-به-استاد403
قابل توجه دانشجویان ترم آخر کاردانی و کارشناسیبا توجه به بخشنامه معرفی به استاد ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل دارای حداکثر دو درس مانده با شرایط زیر می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-توجیهی-کارورزی-گروه-عکاسی-استاد-اثنی-عشری
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی عکاسی کاردانی و کارشناسی:جلسه توجیهی  کارورزی ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 10 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کاربینی-،-کارورزی-و-پروژه-رشته-های-کسب-وکار-و-بازاریابی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته های کسب وکار و بازاریابی کاردانی و کارشناسی:جلسه تحویل و ارائه درس کاربینی ، کارورزی و دفاع پروژه ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 17 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1401/09/02
برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-مناسبت-هفته-کتاب
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب؛کتاب رخساره های گردشگری ایران مورد توجه و استقبال دانشجویان مخصوصا رشته...
در 1401/05/25
گزارش-تصویری-مراسم-سوم-امام-حسین-ع-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13
در روز سوم امام حسین(ع) مراسم عزاداری به همت مدیر مرکز خانم صفاپو و بخش فرهنگی دانشگاه و با حضور گرم میهمانان عزادار امام حسین(ع) برگزار گردید. در ابتدای مراسم حاج...
در 09/03/1403
قابل توجه دانشجویان محترم :کلاس جبرانی دانش خانواده ویژه آقایان ،استاد رمضانی روز پنجشنبه مورخ 1403/03/10  ساعت 20-18 و روز جمعه مورخ 1403/03/11در ساعت 12-9 تشکیل می شود.
در 18/12/1401
کلیه کلاس های دانش خانواده استاد رمضانی در سال 1401 کنسل و تایم کلاس متعاقبا اعلام میگردد.
در 13/12/1401
کلیه کلاس های استاد عظیمی روز شنبه مورخ 1401/12/13 لغو میباشد.
در 11/12/1401
کلیه کلاس های استاد کشاورزیان از تاریخ 13 اسفند الی 19 اسفند تشکیل نمیشود.
در 10/12/1401
کلاس های استاد هشترودی روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغو میباشد.
moshaver karafari

ravan shenakhti

moshaver mazhabi
در 1401/06/13
سر-فصل-دروس
بخش : سر فصل دروس
در 1401/06/12
سر-فصل-دروس-کاردانی
  This page is in Chichewa   Translate to...
بخش : سر فصل دروس
به زودی ...
انجمن آفلاين
 فیلم-آموزشی-انتخاب-واحد       
  


در 1399/02/20
برگزاری-کارگاه-آموزشی-بورس-و-سرمایگذاری
قابل توجه دانشجویان ، اساتید و علاقمندان به شرکت گارگاه آموزشی بورس و سرمایه گذاریبه اطلاع کلیه علاقمندان میرساند واحد فرهنگ و هنر مرکز 13 تهران در راستای آموزش های کوتاه مدت خود اقدام...