سه شنبه, 02 مرداد 1403

 


daneshjo jadid
 راهنمای دانشجویان و اخبار دانشجویان ورودی جدید  
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
pajoh2 copy
کارکاه ها و نشست های تخصصی  مجازی    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
paziresh1111111
پذیرش دانشجو بدون کنکور ، ثبت نام از طریق سایت    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
anjoman1
سامانه آموزش مجازی   
برای ورود به سامانه کلیک نمایید
anjoman1
ارسال سوال و درخواست
از طریق تیکتینگ
  
(پاسخگویی آنلاین)

10 copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
ثبت نام ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه 

12 copy copy copy copy copy copy copy 1 copy
زمان ثبت نام،انتخاب واحد ،
حذف و اضافه و برنامه هفتگی 

anjoman1
 انجمن های علمی دانشجویی
و سامانه آموزش مجازی 

karvarzi copy
اخبار کارورزی 
فرهنگ و هنر مرکز 13 


روابط عمومی شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور

 

 

21466541 copy

 

 

43163541 copy

2413213162

 

5451263262

پيشنهادات :

 

اول) به منظور مشخص شدن وظايف مشاور و مدير دفتر لازم است تا تعريف دقيقي از مشاور و شرح وظايف آن به عمل آورده شود تا با استفاده از شرح وظايف گسترده و عامي كه بر عهده اين دفتر و مديريت آن نهاده شده است، اين دفتر بتواند با قدرت در اجراي وظايف مقرره اقدامات لازم را انجام دهد .

از آنجايي كه در شرح وظایف فوق الذكر از كلمه "نظارت" نام برده شده لازم است تا حدود آن كاملاً معين شود تا در راستاي قدرت نظارتي به وظايف متصوره ، جامه عمل پوشانده و ساير دفاتر و واحدهاي شركت نيز كمال همكاري را به عنوان يك وظيفه اداري با اين حوزه انجام دهند.

دوم) با عنايت به اينكه واحد قراردادها مستقيماً زير نظر مدير عامل شركت بوده و به دليل مشغله زيادي كه اين مقام دارند، بررسي قراردادها و انجام هماهنگي‌هاي لازم در روند اجرايي انعقاد قراردادها پيرو مذاكره با مديريت شركت بر عهده مديريت حوزه مديرعامل نهاده شده است. بهتر است به جهت برنامه ریزی، هدایت و راهبری این واحد تفویض اختیار صورت پذیرد.

سوم) با عنايت به شرح وظيفه فوق الذکر، به طور كلي آگهي هاي شركت براي چاپ و انتشار به نشريات و يا ساير مراكز ذيربط ، بهتر است به طور متمركز از طريق دفتر حوزه مدير عامل ارسال گردد.

 

« را هكارهاي ايجاد تعامل با اصحاب رسانه »

 

خبر رسانه‌اي معمولا خبري است كه مورد پسند مخاطب و خواننده عام قرار گرفته و موجبات خستگي و دلزدگي او را فراهم نياورد. متاسفانه در حال حاضر، اين نوع اخبار در مطبوعات و رسانه‌هاي ورزشي كشورمان بيش از پيش در سلطه اخبار خاص ورزش و در رأس آن "فوتبال" و حواشي مربوط به آن بوده است و ساير اخبار ورزشي اعم از اخبار ساير رشته ها، اخبار سازمان تربيت بدني، انتصابات و انتخابات ورزشي، افتتاح و كلنگ زني پروژه ها، بازديدها و ... در زير سايه اخبار فوتبال قرار گرفته است. پس براي درج اخبار نوع دوم (كه از اهميت كمتري نزد ارباب جرايد و رسانه برخوردار مي‌باشد)، مي‌بايست ترفندها و راهكارهاي به خصوصي در نظر گرفته شود كه در صورت عمل نكردن به اين موارد، روابط عمومی‌ها نمی توانند ارتباط مناسبی با رسانه ها به ویژه مطبوعات داشته باشند و در نتيجه فعاليت‌هاي كل آن سازمان و يا شركت بازخور قابل ملاحظه‌اي نخواهد داشت. اين راهكارها عبارتند از :

 

1-  آگهي و تبليغ :

 

ارسال اخبار بازديدها ، افتتاح ها ، كلنگ‌زني ها و ... كه زير مجموعه نوع دوم اخبار رسانه هاي ورزشي محسوب مي‌شوند، به صورت آگهي و با پرداخت مبلغ و تعرفه مشخص بصورت تكي و يا با قرارداد كوتاه مدت و بلند مدت در روزنامه مشخص، منعكس خواهد شد.

 

 

 

2-  سايت شركت توسعه :

 

ارسال اخبار شركت بر روي سايت شركت و اطلاع رساني به اصحاب رسانه و خبرگزاري ها براي دريافت اخبار.

 

3-  ارتباط مديرعامل و هيئت مديره محترم با رسانه‌ها :

 

جلساتی را ترتیب دهیم که مدیرعامل بتواند با مدیران مسئول و یا سردبیران جراید ملاقات نمایند. این ملاقات علاوه بر پیوند صمیمی شركت با جراید ، به آشنایی بیشتر صاحبان مطبوعات کمک خواهد کرد .

 

4-  انعقاد قرارداد با سازمان صدا و سيما :

 

يكي از راه‌ هاي انعكاس اخبار و فعاليت‌ها در صدا و سيما ، انعقاد قرارداد مشاركتي با تعرفه مشخص شده مي‌باشد. بدين صورت كه فعاليت هاي شركت توسعه در برنامه "صبح و ورزش" كه از ساعت 7 الي 9 بامداد پخش مي شود و همچنين يك برنامه نيم ساعته جهت انعكاس رويدادها و فعاليت هاي شركت ، اختصاص پيدا كند. همچنين در بخش روزنامه هاي ورزشي نيز مي توان با تخصيص برخي از آگهي‌هاي مناقصه و مزايده ، ارتباط نزديكتري را ميان شركت و رسانه‌هاي نوشتاري ايجاد كرد.

 

5-  تسهيلات ورزشي جهت رسانه ها :

 

در صورت موافقت مديرعامل محترم، تعداد محدودي از كارتها و بليطهاي اماكن ورزشي در اختيار مدير روابط عمومي قرار گيرد تا بتواند برخي از خبرنگاران فعال در انعكاس اخبار شركت را از اين خدمات بهره‌مند نمايد.

 

6-  چاپ بولتن خبري :

 

تهيه و چاپ بولتن فعاليت‌هاي شركت و مجموعه‌هاي تحت پوشش و انعكاس گزارش عملكرد شركت و توزيع آن بين مديران سازمان تربيت بدني، مديران كل استان‌ها، روساي فدراسيون‌ها، مديران ستادي، خبرگزاري‌ها، رسانه ها و غيره. اين بولتن خبري مي تواند به صورت ماهنامه و يا فصلنامه چاپ و انتشار پيدا كرده و كليه مطالب مربوط به شركت در آن درج يابد.

 

7-  تعامل روابط عمومي شركت با اصحاب رسانه ها :

 

در حال حاضر، روابط عمومي شركت توسعه تعامل خوبي با برخي برنامه هاي صدا و سيما از جمله "ورزش و مردم" ، "باشگاه خبرنگاران جوان" و خبرگزاري‌هاي مهر، ايسنا و برنا و همچنين رسانه هاي نوشتاري همچون "ايران ورزشي" و "كيهان ورزشي" دارد كه اين تعامل مي تواند با پيشنهادات مطرح شده با ديگر رسانه‌ها نيز گسترش يابد.

 

 

نويسنده : سعداله ويسي

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.

نظرات  

 
#1 رجب علی سالاریان 1392-03-18 10:07
سلام.تشکر از شما
 

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.

  1. آموزش
  2. فرهنگی و پژوهشی
  3. اخبار کلاسها
  4. کانون های مشاوره
  5. سرفصل دروس
  6. مدیران گروه
  7. ثبت نام و ورود
  8. انجمن ها
  9. دسترسی سریع
  10. آموزش های کوتاه مدت (تک درس - تک پودمان)
  11. ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)
در 1403/04/10
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کارورزی-و-پروژه-رشته-ی-حسابداری-امور-مالی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی حسابداری امور مالی :جلسه تحویل و دفاع کارورزی و پروژه ، روز سه شنبه مورخ 1403/04/12 ساعت 15/30 در محل دانشگاه برگزار می گردد. حضور تمامی دانشجویانی که درس کارورزی و پروژه...
در 1403/04/09
شرایط-ثبت-نام-کارشناسی-برای-دانشجویان-ترم-آخر-کاردانی-فاقد-گواهی-فراغت-از-تحصیل
دانشجویان ترم آخر کاردانی که هنوز گواهی فارغ التحصیلی آنها صادر نشده است در صورت تمایل برای ثبت نام در مقطع کارشناسی می توانند، با مراجعه حضوری به مرکز پس از چک کردن دروس پاس شده از روی سرفصل...
در 1403/04/06
اطلاعیه-درخصوص-دروس-معرفی-به-استاد403
قابل توجه دانشجویان ترم آخر کاردانی و کارشناسیبا توجه به بخشنامه معرفی به استاد ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل دارای حداکثر دو درس مانده با شرایط زیر می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-توجیهی-کارورزی-گروه-عکاسی-استاد-اثنی-عشری
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی عکاسی کاردانی و کارشناسی:جلسه توجیهی  کارورزی ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 10 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کاربینی-،-کارورزی-و-پروژه-رشته-های-کسب-وکار-و-بازاریابی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته های کسب وکار و بازاریابی کاردانی و کارشناسی:جلسه تحویل و ارائه درس کاربینی ، کارورزی و دفاع پروژه ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 17 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1401/09/02
برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-مناسبت-هفته-کتاب
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب؛کتاب رخساره های گردشگری ایران مورد توجه و استقبال دانشجویان مخصوصا رشته...
در 1401/05/25
گزارش-تصویری-مراسم-سوم-امام-حسین-ع-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13
در روز سوم امام حسین(ع) مراسم عزاداری به همت مدیر مرکز خانم صفاپو و بخش فرهنگی دانشگاه و با حضور گرم میهمانان عزادار امام حسین(ع) برگزار گردید. در ابتدای مراسم حاج...
در 09/03/1403
قابل توجه دانشجویان محترم :کلاس جبرانی دانش خانواده ویژه آقایان ،استاد رمضانی روز پنجشنبه مورخ 1403/03/10  ساعت 20-18 و روز جمعه مورخ 1403/03/11در ساعت 12-9 تشکیل می شود.
در 18/12/1401
کلیه کلاس های دانش خانواده استاد رمضانی در سال 1401 کنسل و تایم کلاس متعاقبا اعلام میگردد.
در 13/12/1401
کلیه کلاس های استاد عظیمی روز شنبه مورخ 1401/12/13 لغو میباشد.
در 11/12/1401
کلیه کلاس های استاد کشاورزیان از تاریخ 13 اسفند الی 19 اسفند تشکیل نمیشود.
در 10/12/1401
کلاس های استاد هشترودی روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغو میباشد.
moshaver karafari

ravan shenakhti

moshaver mazhabi
در 1401/06/13
سر-فصل-دروس
بخش : سر فصل دروس
در 1401/06/12
سر-فصل-دروس-کاردانی
  This page is in Chichewa   Translate to...
بخش : سر فصل دروس
به زودی ...
انجمن آفلاين
 فیلم-آموزشی-انتخاب-واحد       
  


در 1399/02/20
برگزاری-کارگاه-آموزشی-بورس-و-سرمایگذاری
قابل توجه دانشجویان ، اساتید و علاقمندان به شرکت گارگاه آموزشی بورس و سرمایه گذاریبه اطلاع کلیه علاقمندان میرساند واحد فرهنگ و هنر مرکز 13 تهران در راستای آموزش های کوتاه مدت خود اقدام...