کارگاه مهارتی کاربینی مدیریت تبلیغات تجاری قبل از حضور در محل کار(نیمسال دوم 94-93)
توضیحات
منتشر شده در دوشنبه, 24 فروردين 1394 10:31
بازدید: 1258
کارگاه کاربینی مدیریت تبلیغات تجاری عصر روزشنبه 22 فروردین ماه با حضور اکثریت دانشجویان و مدرس محترم کارگاه جناب آقای پور اشراف برگزار گردید. درابتدا سرکار خانم صلح میرزای و سرکار خانم طاحونه فرایند اجرایی در حوزه آموزش ،آشنایی با بخشهای آموزش، تشریح اطلاعیه های آموزشی و معرفی پرسنل دانشگاه ،آشنایی با پرتال مرکز و کاربری سایت مرکز معرفی نمودند. این کارگاه با محوریت ها و مهارت های لازمه برای یک مبلغ و بازاریاب تجاری آغاز گردید و در ادامه به تاثیر انواع تبلیغات موجود برروند فروش ،به کارگیری بازاریابی حرفه ای ،بودجه بندی که برای تبلیغات صورت میگیرد ،چالشهای موجود در حوزه تبلیغات ،مدیریت بحران و.... برای دانشجویان کارگاه کاربینی بیان گردید. در ادامه قوانین حاکم بر حوزه های تبلیغاتی و المانهای موجود در حوزه تبلیغات مخصوصا حوزه تجاری آن که بسیار رقابت زیادی در آن احساس می شود، مورد بحث قرار گرفت.
نويسنده :
این کاربر مطلب منتشر شده دارد.
دسترسی سریع
کلیه حقوق متعلق به دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 13 میباشد.