گزارش وبینار اهمیت انتخاب نام و ترجمه علائم تجاری در کسب و کارهای بین المللی
- توضیحات
-
منتشر شده در پنج شنبه, 26 اسفند 1400 16:05
-
نوشته شده توسط علیمردانی
-
بازدید: 748
این وبینار با موضوع اهمیت انتخاب نام وترجمه علائم تجاری در کسب و کار های بین المللی بود که به
بررسی عوامل مهم در نحوه نام گذاری نماد تجاری,شعارهای تبلیغاتی,نام محصول و غیره پرداخته شد.
همچنین به نحوه ترجمه موارد فوق و اهمیت آن در رشد کسب و کار اشاره شد. در ادامه به بررسی
برخی اشتباه های بزرگ کسب و کارهای بین المللی در زمینه انتخاب یا ترجمه نادرست علائم تجاری،
شعارهای تبلیغاتی, و نام محصول پرداخته شد. نتیجه بحث فوق در این بود که در هنگام انتخاب و یا
ترجمه نام و شعار تبلیغاتی محصولات بین المللی, باید موضوع نه تنها از منظر فن ترجمه بلکه از منظر
مسائل فرهنگی، قومی ، نژادی و غیره نیز بررسی شود.
نويسنده :
علیمردانی مدیر فرهنگی و امور پژوهشی