چهارشنبه, 13 تیر 1403

 


daneshjo jadid
 راهنمای دانشجویان و اخبار دانشجویان ورودی جدید  
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
pajoh2 copy
کارکاه ها و نشست های تخصصی  مجازی    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
paziresh1111111
پذیرش دانشجو بدون کنکور ، ثبت نام از طریق سایت    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
anjoman1
سامانه آموزش مجازی   
برای ورود به سامانه کلیک نمایید
anjoman1
ارسال سوال و درخواست
از طریق تیکتینگ
  
(پاسخگویی آنلاین)

10 copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
ثبت نام ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه 

12 copy copy copy copy copy copy copy 1 copy
زمان ثبت نام،انتخاب واحد ،
حذف و اضافه و برنامه هفتگی 

anjoman1
 انجمن های علمی دانشجویی
و سامانه آموزش مجازی 

karvarzi copy
اخبار کارورزی 
فرهنگ و هنر مرکز 13 


کانون تبلیغاتی سیمرغ

به نام خدا

 

رسانه محيطی مترو

 

یشینه بیلبورد به اولین تمدن‌ها باز می‌گردد و ما در تاریخ مصر باستان به ستون های سنگی اوبلیسک برمی‌خوریم که ستون‌هایی چهاروجهی با نوک هرمی شکل هستند و از سنگ یک‌تکه ساخته شده‌اند. این ستون‌ها نه تنها جنبه تزئینی داشتند  بلکه برای ترویج مذهب مصریان باستان به کار می رفتند و بر روی آنها جملات مذهبی و دعاهای مختلف کنده کاری می شده است. همچنین اوبلیسک‌هایی وجود دارند که بر روی آن‌ها قوانین مهم کشوری نوشته شده‌اند و در معرض دید عموم قرار گرفتند.


هرچند مطالب موجود بر این ستونها محدود به موارد مذهبی و سیاسی و اجتماعی  است، اما بدون شک در تعریف امروز از تبلیغات جای دارد.نخستین قدم‌ها در مسیر تبلیغات در سال ۱۴۵۰، زمانی که یوهان گوتنبرگ ماشین چاپ قابل حمل را اختراع کرد، با انتشار برگه‌های آگهی دستی، تبلیغات به شکل امروزی آن به مردم معرفی شد. در سال ۱۷۹۶، با تکمیل روش‌های لیتوگرافی، اولین پوستر تصویر سازی شده به وجود آمد. به مرور زمان، مردم به دنبال جاهای مناسب برای نسب آگهی‌های خود بودند تا در محدودهٔ زمانی مشخص، بیشترین بازدید کننده و بالاترین تأثیر را داشته باشد. به این ترتیب ستون‌ها و جعبه‌های ویژهٔ نصب آگهی در نقاط پر رفت‌ و‌آمد شهرها طراحی و اجرا شد.اولین بار تبلیغات در حاشیه جاده‌ها توسط بازرگانان و کسبه محلی در شهرهای مختلف به کار رفت. آنها علامت‌ها و تابلوهایی را بر دیوارها و نرده‌ها نقش می‌کردند یا پوسترهایی را بر روی تیرهای تلگراف، دیوارها و هر محل ممکن، نصب می‌کردندكه به این امر در متروی تهران هم همزمان با ساخت و راه اندازی ایستگاه ها توجه خاص صورت گرفت.

فعالیت های شرکت

امروزه در تمام نقاط جهان از فضای ایستگاه های مترو به عنوان یکی از مهم ترین گذرگاه های عمومی برای امر پیام رسانی در عرصه فعالیت های بازرگانی و معرفی محصولات صنایع و بنگاه های خدمات رسانی به شیوه های مختلف استفاده مطلوب به عمل می آید .هدف شبکه متروپیام ، تبلیغ سالم و گردش سرمایه و درنتیجه سودآوری است و از نظر ساختار پخش در حقیقت به نوعی برادر کوچک تلویزیون می باشد که البته انعطاف پذیری فوق العاده ای در جذب و پخش آگهی ها دارد .این شبکه در حال حاضر روزانه در تمام مدت فعالیت مترو تهران اقدام به پخش برنامه های تبلیغاتی موسسات ارگانها ،‌کارخانجات ،‌صنایع و . . . در قالب حداقل 15 بار تکرار روزانه آگهی سفارش شده می نماید به طوری که با توجه به آمار رسمی تردد روزانه حدود دو میلیون نفر مسافر مترو تهران ، می توان مدعی شد که این سامانه پخش، روزانه حجم بالایی از مردم تهران را تماشاگر خود ساخته است .1- شبکه مترو پیام در حال حاضر در ایستگاه های مترو میرداماد ، امام خمینی خط 1 - امام خمینی خط 2-  دانشگاه  شریف - هفت تیر - صادقیه - 15 خرداد- کرج - گلشهر - فردوسی – بهارستان - علم و صنعت شهر ری و آزادی و  شبکه پلاسماهای 103 اینچ در ایستگاه امام خمینی دایر و در حال بهره برداری است.
2- میانگین تعداد پلاسماهای هر ایستگاه10 دستگاه می باشد .
3- شبکه مترو پیام از ساعت 6 صبح تا 5/10 شب به پخش برنامه مبادرت می نماید

ابزارهای تبلیغاتی در مترو  
  
 تبلیغات از طریقLCD ، تابلوها و دستگیره های داخل قطارها

aaaaaaaaa

 

 

pelasma2

 

سابقه بیلبوردها

انعطاف پذیری فوق العاده بیلبوردها در رابطه با امر تبلیغات و جذب و پخش آگهی ها، دایره وسیعی كه این سامانه را در بر می گیرد و حجم بالایی از مردم كه تماشاگر این نوع از تبلیغات هستند، مترو رسانه را بر آن داشت كه از طریق این بیلبوردها برای امر پیام رسانی از این شیوه خدمات رسانی استفاده مطلوب را به عمل آورد و تا كنون با نزدیك به هزار تابلوی تبلیغاتی در این عرصه فعالیت می كند و در همین راستا از چند سال قبل شبكه مترو پیام  به عنوان اصلی ترین سامانه پیام رسانی صوتی و تصویری در مترو تهران پایه گذاری شد و پل ارتباطی میان هزاران مسافر مترو و صاحبان حرف و صنایع گردید. مترو رسانه در فعالیتی فراگیر و رو به توسعه در حال تلاش برای پوشش دادن به كلیه ی ایستگاه های مترو است . به نحوی كه همزمان با افتتاح هر ایستگاه الحاق آن به شبكه مسافربری شركت مترو، مترو رسانه هم  نیز بتواند ایستگاه جدید را پوشش داده و مسافرین آن را به عنوان مخاطبین خود جذب نماید و انعكاس  گسترده این اطلاعات از اولویت های این  رسانه است.

تبلیغات هوشمند

زمین جایی است که برای راه رفتن همواره باید به آن نگاه کنید و هر اتفاقی که جلوی پای شما بیفتد فوراً توجه شما را به خود جلب می کند. به تبلیغ کالا یا خدمات خود روی زمین بیندیشید.تحقیقات نشان داده است که موثرترین تبلبغات، تبلیغات روی زمین است ( نیویورک تایمز) بزرگترین شرکت های دنیا برای معرفی محصولات و خدمات خود از تبلیغ روی کف زمین استفاده می کنند. از غول های صنایع غذایی مثل مک دونالد، کوکاکولا و.... تا شرکت های بزرگ مخابراتی مثل نوکیا و سونی اریکسون و تولیدکنندگان لوازم ورزشی مثل پوما و نایک و بی ام و که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های خودروسازی دنیاست، همه وهمه برای نشان دادن خود و قرارگرفتن در معرض دید عموم، فضای کف زمین را جزو اصلی ترین فضاهای تبلیغاتی خود در نظر می گیرند. در سال های اخیر در سرار جهان تبلیغات روی کف زمین با استفاده از پوستر ویا رنگ آمیزی اجرا شده است. اما با ظهور سیستم های تصویری هوشمند تصویری هوشمند IVS  تبلیغات کف وارد مرحله جدیدی شده و به جذابیت آن صد چندان افزوده شده است.

qqqqqqqqqq

مجری انحصاری تبلیغات در ساعت های دیجیتال مترو

saat dijital

آمار مسافرین مترو به تفكیک ویژگی های شخصی

ردیف تعداد مسافرین درهر روز نسبت تعداد مسافران مرد نسبت تعداد مسافران زن شغل تحصیلات فعالیت اقتصادی
1 2/200/000 %57 %43 % 29  كارمند % 55 عالی % 75 دارای منابع در آمد مستقل
2 % 31 دانشجو % 35 دیپلم
3 % 6  خانه دار % 25 بدون در آمد
4 %34آزاد % 10 زیر دیپلم

این افراد که مخاطبان مترو رسانه  محسوب میگردند، افرادی هستند که بصورت مکرر جهت تردد در شهر از مترو استفاده نموده و شامل بازاریان، دانشگاهیان، کارمندان و دیگر افراد فعال جامعه از جای جای كشور بزرگ ایران و دیگر نقاط جهان میباشند، افرادی که در تردد میان محل سکونت و محل کار و نیز به جهت دسترسی به دیگر مراکز تجاری و اداری، از مترو استفاده نموده و بنابراین آنان را میتوان مهمترین مخاطبان در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات(تجاری و فرهنگی) دانست. قابل توجه آنکه تمركز بر روی این افراد که از اقشار مولد و صاحبان درآمدهای اقتصادی محسوب میشوند ، به مفهوم تبلیغ بر روی یک و نیم میلیون خانوار یا بطور میانگین 5/4 میلیون نفر است. ساختار شبكه اطلاع رسانی مترو رسانه با توجه به شرایط توقف و انتظار مسافران  تا رسیدن قطار بعدی که بطور متوسط 4 دقیقه می باشد را فرصت مناسبی جهت تبلیغ می دانیم .

با تشکر از همکاری شرکت تبلیغاتی سیمرغ

پایان.

 

نويسنده : معصومه بزرگدخت جلالی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.

  1. آموزش
  2. فرهنگی و پژوهشی
  3. اخبار کلاسها
  4. کانون های مشاوره
  5. سرفصل دروس
  6. مدیران گروه
  7. ثبت نام و ورود
  8. انجمن ها
  9. دسترسی سریع
  10. آموزش های کوتاه مدت (تک درس - تک پودمان)
  11. ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)
در 1403/04/10
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کارورزی-و-پروژه-رشته-ی-حسابداری-امور-مالی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی حسابداری امور مالی :جلسه تحویل و دفاع کارورزی و پروژه ، روز سه شنبه مورخ 1403/04/12 ساعت 15/30 در محل دانشگاه برگزار می گردد. حضور تمامی دانشجویانی که درس کارورزی و پروژه...
در 1403/04/09
شرایط-ثبت-نام-کارشناسی-برای-دانشجویان-ترم-آخر-کاردانی-فاقد-گواهی-فراغت-از-تحصیل
دانشجویان ترم آخر کاردانی که هنوز گواهی فارغ التحصیلی آنها صادر نشده است در صورت تمایل برای ثبت نام در مقطع کارشناسی می توانند، با مراجعه حضوری به مرکز پس از چک کردن دروس پاس شده از روی سرفصل...
در 1403/04/06
اطلاعیه-درخصوص-دروس-معرفی-به-استاد403
قابل توجه دانشجویان ترم آخر کاردانی و کارشناسیبا توجه به بخشنامه معرفی به استاد ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل دارای حداکثر دو درس مانده با شرایط زیر می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-توجیهی-کارورزی-گروه-عکاسی-استاد-اثنی-عشری
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی عکاسی کاردانی و کارشناسی:جلسه توجیهی  کارورزی ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 10 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کاربینی-،-کارورزی-و-پروژه-رشته-های-کسب-وکار-و-بازاریابی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته های کسب وکار و بازاریابی کاردانی و کارشناسی:جلسه تحویل و ارائه درس کاربینی ، کارورزی و دفاع پروژه ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 17 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1401/09/02
برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-مناسبت-هفته-کتاب
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب؛کتاب رخساره های گردشگری ایران مورد توجه و استقبال دانشجویان مخصوصا رشته...
در 1401/05/25
گزارش-تصویری-مراسم-سوم-امام-حسین-ع-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13
در روز سوم امام حسین(ع) مراسم عزاداری به همت مدیر مرکز خانم صفاپو و بخش فرهنگی دانشگاه و با حضور گرم میهمانان عزادار امام حسین(ع) برگزار گردید. در ابتدای مراسم حاج...
در 09/03/1403
قابل توجه دانشجویان محترم :کلاس جبرانی دانش خانواده ویژه آقایان ،استاد رمضانی روز پنجشنبه مورخ 1403/03/10  ساعت 20-18 و روز جمعه مورخ 1403/03/11در ساعت 12-9 تشکیل می شود.
در 18/12/1401
کلیه کلاس های دانش خانواده استاد رمضانی در سال 1401 کنسل و تایم کلاس متعاقبا اعلام میگردد.
در 13/12/1401
کلیه کلاس های استاد عظیمی روز شنبه مورخ 1401/12/13 لغو میباشد.
در 11/12/1401
کلیه کلاس های استاد کشاورزیان از تاریخ 13 اسفند الی 19 اسفند تشکیل نمیشود.
در 10/12/1401
کلاس های استاد هشترودی روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغو میباشد.
moshaver karafari

ravan shenakhti

moshaver mazhabi
در 1401/06/13
سر-فصل-دروس
بخش : سر فصل دروس
در 1401/06/12
سر-فصل-دروس-کاردانی
  This page is in Chichewa   Translate to...
بخش : سر فصل دروس
به زودی ...
انجمن آفلاين
 فیلم-آموزشی-انتخاب-واحد       
  


در 1399/02/20
برگزاری-کارگاه-آموزشی-بورس-و-سرمایگذاری
قابل توجه دانشجویان ، اساتید و علاقمندان به شرکت گارگاه آموزشی بورس و سرمایه گذاریبه اطلاع کلیه علاقمندان میرساند واحد فرهنگ و هنر مرکز 13 تهران در راستای آموزش های کوتاه مدت خود اقدام...