نحوه ارزشیابی مدرسان جهت ادامه همکاری در نیمسال دوم
- توضیحات
-
منتشر شده در شنبه, 23 آذر 1392 14:04
-
نوشته شده توسط مریم معروفی
-
بازدید: 3911
به گزارش روابط عمومی مرکز سرکار خانم رستم خان کارشناس مسئول امور مدرسان و سرکار خانم علیزاده کارشناس مسئول دانشگاه مجازی ملاکهای انتخاب مدرس اصلح در مرکز 13 تهران را اعلام نمودند.
در این فرآیند ضمن ارزشیابی تمامی ملاکها توسط آموزش و دانشجویان و مدیران گروه رتبه بندی شده و برای هر درس از اولویت جذب برای نیم سال دوم سال تحصیلی 92-93 برخوردار خواهند شد.
از تمامی دانشجویان عزیز خواهشمندیم هرچه سریعتر جهت ارزیابی صحیحتر مدرسان به سایت نماد مراجعه نمایند.
حداکثر تا پایان این هفته پنجشنبه 28 آذر نسبت به ارزشیابی مدرسان خود با صداقت و دقت اهتمام ورزند. بدیهی است در صورت هر نظری هیچ یک از مدرسان در جریان آن قرار نخواهند گرفت و تنها شخص رئیس مرکز از آرای شما مطلع خواهد شد.
بدیهی است، رشته تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای مدرسان میبایست کاملا مطابق با درس تدریسی آنان باشد و تمامی مدرسان، حداکثر سه درس مختلف که با رشته تحصیلی آنها همخوانی دارد، میتوانند تدریس نمایند.
1- کمترین کنسلی کلاس
2- هماهنگی کامل با امور مدرسان و مدیر گروه مربوطه جهت هرگونه کنسلی و جبرانی
3- حضور به موقع و مطابق برنامه درسی در سر کلاسها طبق ابلاغ استاد
4- احترام متقابل با دانشجویان و ایجاد فضای آموزشهای مهارتی و عملی برای تمامی دروس تدریسی
5- فعالیت در تالار های درسی
6- میزان توانایی در تشویق دانشجویان در گذاشتن مطلب جدید در انجمن علمی دانشجویی
7- میزان پاسخ گویی مدرس به ارسالیهای دانشجویان و تحلیل علمی آنها.
8- ارائه مقاله کاربردی در سایت و تعداد ارائه مقاله در قسمت مقالات
9- ارائه lesson plan در اول ترم
10- همکاری با امور مدرسان در همه زمینه ها کنسلی،جبرانی،.....
11- ارائه گزارش تدریس
12- ارائه دقیق منبع درسی با هماهنگی مدیران گروه
13- شرکت در جلسات گروه آموزشی و همکاری با مدیر گروه
14- استفاده از توانایی دانشجویان در جهت تولید محتوای درسی
15- ایجاد حس همکاری در بین دانشجویان در جهت فعالیت های علمی-آموزشی و فرهنگی
16- عدم جزوه نویسی دانشجویان در سر کلاس
17- میزان توانایی در تشویق دانشجویان در گذاشتن مطلب جدید در انجمن علمی دانشجویی
18- دقت و سرعت در تایید پست های دانشجویان
19- میزان تسلط استاد بر موضوع تدریسی
20- قدرت تفهیم و انتقال مطلب به دانشجو
21- ارائه جزوه،متون و مراجع علمی مورد نیاز
22- روش آموزش مطالب درسی مطابق با سر فصل دروس
23- علاقه و رغبت در رفع مشکلات علمی و دانشجویی
24- ابتکار و نوآوری در ارائه دروس و استفاده بهینه از وسایل کمک آموزشی حسب مورد
25- پذیرش نظرات دانشجویان
26- نحوه ارزشیابی فعالیتهای یادگیری دانشجویان از ابتدای ترم تحصیلی
27- نحوه برخورد مدرس با دانشجو و ایجاد احترم و اعتماد متقابل
28- خوشرویی و استقبال برای مشاوره و راهنمایی در خارج از کلاس
29- کیفیت نظم و پیوستگی مطالب ارائه شده از سوی مدرس
30- پذیرش سرپرستی پروژه های کار آموزی و بازدید های علمی دانشجویان
31- رعایت مبانی فرهنگی و ارزشهای اسلامی
32- علاقه و تلاش در ترویج اصول اخلاق اسلامی
نويسنده :
مریم معروفی کارشناس امور مدرسان و دبیر شورای آموزش و مسئول دفتر مدیران گروه