بسمه تعالی
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران
الگوریتم ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی ناپیوسته بهمن ماه
با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با تبریک به تمامی پذیرفته شدگان کاردانی ناپیوسته نظلم آموزشی نوین مهارتی بهمن ماه ، در یکی از بهترین مراکز آموزش عالی در سطح کشور، از تمامی شما عزیزان دعوت می شود مراحل زیر را با دقت به انجام برسانید.
مرحله اول:
کلیه پذیرفته شدگان کد رشته محل های مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی 13 تهران می بایست طبق جدول زمانبندی زیر با در دست داشتن مدارک زیر به دانشگاه 13 تهران مراجعه نمایند.
بدیهیست عدم مراجعه در تاریخ مقرر به معنی انصراف از تحصیل محسوب می گردد.
« جدول مراجعه پذیرفته شدگان کاردانی ناپیوسته »
تاریخ و روز مراجعه |
مبلغ شهریه (ریال) |
نام رشته ها |
رنگ پوشه (*) |
دوشنبه - 91/11/23 |
3.828.000 |
کاردانی حرفه ای برنامه سازی کامپیوتر |
قرمز |
دوشنبه - 91/11/23 |
3.218.000 |
کاردانی حرفه ای معماری داخلی |
صورتی |
دوشنبه - 91/11/23 |
3.185.000 |
کاردانی حرفه ای بازاریابی |
آبی |
دوشنبه - 91/11/23 |
3.170.000 |
کاردانی حرفه ای روابط عمومی |
سبز |
دوشنبه - 91/11/23 |
3.170.000 |
کاردانی حرفه ای امور فرهنگی |
نارنجی |
سه شنبه - 91/11/24 |
3.419.000 |
کاردانی حرفه ای زبان انگلیسی ( هر دو گرایش ) |
نارنجی |
سه شنبه - 91/11/24 |
3.539.000 |
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار |
آبی |
سه شنبه - 91/11/24 |
3.266.000 |
کاردانی حرفه ای گرافیک |
زرد |
سه شنبه - 91/11/24 |
3.241.000 |
کاردانی حرفه ای حسابداری مالی |
سبز |
(*) تحویل از درب نگهبانی : پوشه مخصوص بایگانی به همراه محتویات آن به علت لزوم یکسان بودن آن فقط از درب نگهبانی تهیه گردد.
کلیه مبالغ بالا می بایست طی یک فقره فیش به حساب بانک ملی مشخص زیر واریز گردد .
شماره حساب مرکز : (شماره حساب سیبا بانک ملی) 0107255369002
به نام : مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران
داشجویان عزیز توجه داشته باشند همراه داشتن اصل و 3 سری کپی فیش واریزی در روز ثبت نام الزامی می باشد .
مرحله دوم :
گرد آوری مدارک زیر:
1- اصل شناسنامه : به همراه 3 سری کپی ( هر صفحه بر روی یک برگه A4)
2- اصل کارت ملی : به همراه 3 سری کپی ( پشت و رو بر روی یک برگه A4)
3- عکس 4*3 رنگی زمینه سفید: 12 قطعه با رعایت کامل شئونات اسلامی .
خانمها : فاقد هرگونه آرایش ، نمایان بودن گردی صورت و رعایت حجاب اسلامی .
آقایان : به صورت رسمی و بدون داشتن علائم خاص در ریش .
4- اصل کارت پایان خدمت (ویژه آقایان) : به همراه 3 سری کپی ( پشت و رو بر روی یک برگه A4 )
و یا :
- الف) دارندگان برگ سبز اعزام به خدمت بدون غیبت
- ب) پذیرفته شدگانی که از تاریخ اتمام تحصیل در دوره متوسطه بیش از یکسال نگذشته باشد معافیت تحصیلی صادر واهد شد.
- ج) پذیرفته شدگانی که به سن مشمولیت نرسیده اند میتوانند از معافیت تحصیلی استفاده نمایند.
- د) شاغلین نظامی : برگه اشتغال به خدمت + کپی آخرین فیش حقوقی + حکم کارگزینی
5- مدرک تحصیلی : به همراه داشتن یکی از مدارک زیر :
- الف) اصل دیپلم ( سه سری کپی از آن )
- ب) اصل گواهینامه موقت ( سه سری کپی از آن )
در صورتی که بیش از دو سال از تاریخ صدور آن گذشته است، دانشجو می بایست در طول این هفته جهت دریافت اصل
دیپلم به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و اصل دیپلم را با خود به همراه داشته باشد.
- ج) اصل فرم تائیدیه معدل، جهت فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهی نامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
6- CD مدارک بالا : به صورت نام سند بر روی نام فایل مطابق قالب زیر:
( کلیه فایل های شما باید با پسوند jpg باشند)
روی کارت ملی صفحه دوم شناسنامه عکس مدرک تحصیلی
پشت کارت ملی صفحه سوم شناسنامه صفحه اول شناسنامه
سایز هر فایل اسکن شده در اندازه مناسب باشد و نیازی به فایل های با حجم بالا نیست.
7- استفاده کنندگان از سهمیه شاغلین :
دانشجویانی که از سهمیه شاغلین هنگام ثبت نام اینترنتی استفاده نموده اند، می بایست با دانلود آن از داخل همین صفحه آن را پر نموده و به امضاء و مهر محل کار خود (خصوصی یا دولتی براساس نوع آن در هنگام پر نمودن فرم ثبت نام اینترنتی) برسانند.
دریافت فرم استفاده کنندگان از سهمیه شاغلین |
دریافت وام کمک شهریه :
کلیه دانشجویان پس از واریز شهریه نیمسال اول ثابت + متغیر + حق نظارت ، می توانند از تسهیلات استثنایی صندوق رفاه ، از یک میلیون تومان وام با پرداخت بسیار ناچیز پس از فارغ التحصیلی بهره مند گردند.
دروس جبرانی:
دانشجویانی که در دوران تحصیل دانشگاهی خود ( کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته ) دروس جبرانی را در رشته تحصیلی خود گذرانده باشند ، لزومی به گذراندن دروس جبرانی نخواهند داشت.
دانشجویان فوق می بایست مراحل ثبت نام و انتخاب واحد و پرداخت شهریه مطابق تعرفه را انجام و پس از آوردن ریز نمرات + نامه از مرکز آموزش قبلی خود و تحویل آن به آموزش این مرکز ( حداکثر تا تاریخ اول اسفندماه 1391 ) مراحل تطبیق انجام خواهد گرفت و مابه تفاوت شهریه بستانکار خواهند شد.