جمعه, 11 آبان 1403

 



روابط عمومی در دانشگاه شهید بهشتی 3

اهداف سازمانی روابط عمومی در دانشگاه شهید بهشتی

يكي‌ از عواملي‌ كه‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهميت‌ و ارزش‌ اساسي‌ دارد و آنها را در نيل ‌به‌ هدف‌ ها ياري‌ مي‌دهد، كيفيت‌ رابطه‌ آنها با افراد و مؤسساتي‌ است‌ كه‌ با آنها سروكار دارند و همچنين ‌با افكار عمومي‌ جامعه‌اي‌ است‌ كه‌ در آن‌ به‌ فعاليت‌ مشغولند. هر اندازه‌ اين‌ ارتباط بطور مفيدي‌ مستقر وبه‌ شكل‌ مؤثري‌ گسترش‌ يافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستيابي‌ به‌ اهداف‌ خودموفق‌تر مي‌باشد. اكنون‌ به‌ عنوان‌ يك‌ اصل‌ اساسي‌ در مديريت‌ پذيرفته‌ شده‌ كه‌ افراد و مؤسسات‌ براي ‌رسيدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نيازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درك‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بايكديگر و عموم‌ مردم‌ مي‌باشند. در این راستا اهم اهداف سازمانی روابط عمومی عبارتست از :

  • بررسی وبرنامه ریزی با هدف دستیابی به روش های علمی جهت تداوم ارتباط دو سویه بین مسئولان وکارکنان
  • مشورت وارائه خدمات لازم به منظور بر قراری وگسترش امور ارتباطی واحد های تابعه با مخاطبان                                           
  • فراهم نمودن زمینه همکاری با رسانه های ارتباط جمعی برای ارتباط مستمر با مسئولان در جهت ارائه دیدگاهها، رویدادها، برنامه ها وانعکاس آن برای اطلاع عموم
  • به کارگیری شیوه های مناسب واجرای طرح های بخش افکار سنجی با همکاری کارشناسان، محققان و صاحب نظران در جهت ارزیابی رفتارها، نظرات ونگرش های بیرونی ودرونی در ارتباط با ارگان ذیربط وتلاش برای بالا بردن سطح علمی کارکنان

جلب همکاری وهمراهی جامعه در مسیر تحقق اهداف قانونی وتلاش در جهت فراهم آوردن موجبات رشد فضائل اخلاقی کارگزاران وکارکنان در مسیر خدمت به مردم 

axe4

بازدید سفیر لهستان از دانشگاه شهید بهشتی

axe6

بازدید سفیر لهستان از دانشگاه شهید بهشتی

 

 

نويسنده : ساره حسنی

این کاربر 3 مطلب منتشر شده دارد.

نظرات  

 
#1 رجب علی سالاریان 1392-03-09 10:48
سلام و تشکر از شما همین.سالاریان
 

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.