TRANSLATE with x
English
TRANSLATE with
Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal
تاریخچه :
کانون تبلیغاتی رایان نیتم فعالیت خود را از سال 1387 به عنوان مجموعه ای توانمند با در اختیار داشتن مشاروان و کارشناسان و هنرمندان مجرب و همچنین امکانات تکنولوژی و بهره گیری از فناوری های روز دنیا توانسته است گامی بلند در شکل گیر و تعالی نیاز امروز کشور در زمینه بازاریابی ، فروش و تبلیغات را بردارد .
برای حل سه معضل بزرگ :
نابرابری های اقتصادی و اجتماعی
حفظ انرژی و حفظ سلامت تبلیغات
مابه ظرفیت های بالای دنیای مجازی و نرم افزاری در حیطه ی فعالیت های اجتماعی معتقدیم و باور داریم مردم در مسائل تجاری و بازار بسیار هوشیار هستند .
ما کمک خواهیم کرد تا آرایش سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری ، ارتباطات بازاریابییتان تقویت شود و اهداف بازاریابی هر چند بیشتر با اهداف سازمانی شما هم سو گردد . این هم سو شدن می تواند برای یکپارچه سازی منایع بازار یابی ، تسهیل فرایند های بازاریابی ، سهولت ارتباطات ، خدمات ، فروش ، تولید سرمایه گذاری ، همچنین تجزیه و تحلیل سازمان بسیار مفید و موثر واقع شود .
این مفتخریم پس از گذشت چند سال حضور مستمر در عرصه تبلیغات و در پرتو گروه تجارت و توسعه ارمغان تجارت ماندگار با گردآوری زبده مشاوران و کارشناسان در زمینه طراحی کسب و کار ، برنامه ریزی بازار یابی و تبلیغاتی تیم منسجمی به نام تیم رایان نیتم در خدمت نیاز های بازاریابی ، تبلیغاتی اطلاع رسانی و فروش در هفت دپارتمان کلیدی زیر ، به بهترین شکل ممکن پاسخ گو باشیم .
بخش طراحی و برنامه ریزی
بخش تبلیغات
بخش فروش شخصی
بخش روابط عمومی و مشتریان
بخش بازاریابی مستقیم
بخش ارتقاء فروش
واحد آتلیه هنری :
- مأموریت واحد هنری شرکت رایان نیتم اتقال پیام از طریق عناصر سمعی و بصری می باشد . در این راستا آشنایی با فرهنگ جامعه و شناخت هنجار ها ، ارزش ها ، آداب و رسوم و شیوه ارائه آن بیشتری اهمیت را دارد .
- آتلیه هنری شرکت رایان نیتم ، با چند سال تجربه و با بگارگیری طراحان حرفه ای و خلاق ، برنامه ریزی و اجرای پروژه های تبلیغاتی را بر عهده دارد .
- مجموعه فرآبند کاری آتلیه رایان نیتم از ایده پردازی ، برنامه ریزی ، طراحی تا اجرا در چهار بخش ( مشاوره ، کارگردانی هنری و مدییت پروژه ، طراحی چاپ و نظارت فنی ، تولید و بسته بندی ) تعریف شده است .
- برخی از مهمترین فعالیت های این بخش عبارت است :
- انتخاب اسم و نشانه
- انتخاب شعار تبلیغاتی
- تولید سرود سازمانی
- طراحی گرافیکی محیطی
- طراحی گرفیک چاپی (طراحی آرم و لوگو ، ست اداری و اواراق اداری ، تراکت ، کاتالوگ ، بروشور ، تقویم و سر رسید ، پوستر )
- طراحی و اجرای فضا سازی و دکوراسیون داخلی ، فرشگاهی و نمایشگاهی ، تابلوهای سر در
- طراحی گرافیک وب و مالتی مدیا
- طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی
- طراحی و تولید بسته بندی
- چاپ ( کاغد ، مرکب و ماشین چاپ )
- نشر و تولید ( یولتن ف مجله ، کتاب و .. )
طراحی و برنامه ریزی :
واحد برنامه ریزی و تدوین برنامه های کسب و کار بازاریابی و فروش ، تبلیغات
عالی ترین مواد و مصالح با بهترین نیروی کار تنها وقتی به عالی ترین محصول تبدیل می شوند که فکری عالی آن را هدایت گرده باشد . تبلیغات بدون فکر و برنامه ریزی نتیجه ای جز تلف کردن بودجه و وقت در بر ندارد .
مشخص نمودن مفهوم اصلی و استراتژی بازاریابی که در هر کمپین تبلیغاتی شرط اصلی موفقیت آن است ، مهمتریم ماموریت واحد برنامه ریزی رایان نیتم می باشد .
به طور کلی وظایف این واحد عبارتند از :
- تمرکز و تحقیق درباره موضوع پیشنهادی از طرف کارفرما
- ارائه ایده های خلاقانه و بکر بازاریابی و تیلیغاتی از منظر بصری و مفهومی
- پرورش و سنجش ایده ها با توجه کارکرد سوژه و انتظارات مشتری
- نگارش ، تکمیل و باز نویسی سناریو های تک قسمتی دنباله دار
- تهیه و تدوین برنامه های کسب و کار و .....
تحقیقات بازاریابی :
موفقیت در کسب و کار و تحقق اهداف ارتباطی در دنیای امروز ی مستلزم نوآوری در جنبه های گوناگون و تصمیم گیری هوشمندانه و به موقع است .
خدمات تحقیقات بازاریابی عمومی شرکت شامل حوزه های زیر است
تحقیقات بازاریابی برای باز طراحی و اصلاح محصولات یا خدمات شرکت
تحقیقات بازاریابی برای کشف قیمت و تنظیم استراژدی قیمت گذاری
تحقیقات بازاریابی برای بهبود شبکه توزیع و افزایش سطح پوشش بازار
تحقیقات بازاریابی برای ممیزی برند و توسعه برند
علاوه بر خدمات عموی فوق که توسط متخصصین برجسته تحقیقات بازاریابی کشور طراحی و هدایت می شوند ، کارشناسان خبره این شرکت آمادگی کامل برای تحلیل علمی وضعیت کسب و کار وبازار را دارا می باشند .
تبلیغات :
در دنیای پیشرفته امروز ، با بالا رفتن سطح کیفی و تنوع محصولات و گسترش رقابت در بازار ، تولید کنندگان کالا و خدمات صرفا با تکیه بر کیفیت محصلات خود نمی توانند در عصه رقابت سهم شایسته ای از بازار را تصاحب و اقتصادی محسوب می شوند .
اگر قصد دارید تا شاهد رشد فعالیت های تجاری خود باشید توجه به سطح کیفی ارائه محصول و میزان فروش آن بسایر حائز اهمیت می باشد .
به موجب این مدل ، هر تصمیم گیرنده در مورد تبلیغات هدفمند ، باید قبل از هر اقدام عملی برای شش سوال رو به رو جواب داشته باشد . بدیهی است جواب های درست ، منطقی و متعادل از لحاظ زمان و هزینه و شرایط رقابت ، فعالیت های تبلیغاتی را مثمر ثمر خواهد نمود .
مخاطب من کیست ؟
مخاطب من کجاست ؟
چه پیامی راباید انتقال دهم ؟
چرا باید این پیام را انتقال دهم ؟
از طریق کدام رسانه باید انتقال دهم ؟
چه وقت باید با او ارتباط برقرار کنم ؟
ابزارهای راهبردی در این بخش از سه واحد تشکیل شده اند :
واحد های رسانه ای صوتی و تصویری ( کاغذی و چاپی ) محیطی
روابط عمومی و امور مشتریان :
روابط عمومی پلی است بین ساز مان و مردم تا ضمن بر آوردن نیاز مشتریان ، مسیر حرکت سازمان را در راه بر آورده کردن خواسته های آنان ترسیم نماید .
روابط عمومی در تمثیلی چون زندگی است که ایجاد باور در مشتری آغاز این زندگی وایجاد اطمینان و اعتماد در مخاطبان ادامه و مسیر زندگی را رقم می زند .
شرکت رایان نیتم ، اثر بخش ترین تبلیغ را هماهنگی گفتار و عمل در تبلیغات و اطلاع رسانی و رضایت مندی مشتری را شرط اصلی موفقیت خود می داند .
واحد روابط عمومی شرکت رایان نیتم با ارائه خدمات زیر افتخار همکاری خود را با سازمانها اعلام می نماید :
- برگزاری برنامه های خاص CRM
- برگزاری جشن ها و جشنواره ها
- تهیه تقویم برگزاری همایش ها سمینار ها و کنگره ها
- و ....
بازاریابی مستقیم :
امروز شرکت های مختلف در عرصه های گوناگون کاری به این باور رسیده اند برای پیش برد اهداف و چشم انداز سازمانی خود چاره ای جز انجام فعالیت های بازاریابی در حوز ه خود ندارد و به تبع آن می بایست 7 اصل بازاریابی را با اهداف سازمانی خود همسو نمایند .
7 اصل ذکر شده ، رکن اساسی در بازار بوده و هر کدام به تنهایی کاری از پیش نخواهند برد ، پس به نحوی می بایست همگی با هم همسو و هم گرا باشد و الزاما بایستی یکی از آنها را با دقتی فراوان مورد مطالعه قرار دهند .
از جمله فعالیت های این بخش :
فضای مجازی و وب
تلفن همراه و پیامک
ارتباطات الکترونیک و ایمیل
ارتباطات پستی و تلفنی
ارتقاء فروش :
واحد توسعه فروش
واحد فروش کانون تبلیغاتی رایان نیتم همواره سعی در برقرار کردن ارتباطی مستحکم با مشترین خود دارد ما معتقدیم که صداقت اولین رکن هر ارتباط سازنده ایست و همواره بر اعتقاد خود استواریم . این واحد علاوه بر دریافت سفارشات ، شناسایی و درک نیاز های مشتریان سعی در ارائه بهترین راهکار ها برای ایشان نموده است .
هدف ما ایده پردازی ، طراحی ، تهیه و آماده سازی هدایا ، از اهم فعالیت های این واحد است .
فروش شخـــصی :
یکی دیگر از ابزار های بازاریابی و سیاست های ترفیعی و تشویقی ما ، فروش شخصی است . فروش یک ارتباط دو طرفه است . یک راه ، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری بالقوه و ارتباط دوم ، برگشت مشتری شرکت است .
جستجو گری و مشتری یابی ، مرحل قبل از تماس با مشتری ، مرحله تماس با مشتری ، نمایش ، حل مشکل ، بر طرف کردن اعتراضات ، بستن قرارداد و پیگیری های پس از فروش از دیگر اهداف این بخش می باشد.
برخی از وظایف ما در این بخش :
نظارت بر انجام عملیات مربوط به اخذ سفارش
انجام هماهنگی با واحد های ذیربط به منظور صول اطمینان از تحویل به موقع و و بهینه سفارشات اخذ شده
نظارت بر فرآیند برقراری ارتباط با مشتریان به منظ.ر جمع آوری اطلاعات مورد نیاز
نظارت بر فرآیند تهیه و تدوین قرارداد های فروش
کیفیت شعار ما نیست افتخار ماست