چهارشنبه, 13 تیر 1403

 


daneshjo jadid
 راهنمای دانشجویان و اخبار دانشجویان ورودی جدید  
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
pajoh2 copy
کارکاه ها و نشست های تخصصی  مجازی    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
paziresh1111111
پذیرش دانشجو بدون کنکور ، ثبت نام از طریق سایت    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
anjoman1
سامانه آموزش مجازی   
برای ورود به سامانه کلیک نمایید
anjoman1
ارسال سوال و درخواست
از طریق تیکتینگ
  
(پاسخگویی آنلاین)

10 copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
ثبت نام ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه 

12 copy copy copy copy copy copy copy 1 copy
زمان ثبت نام،انتخاب واحد ،
حذف و اضافه و برنامه هفتگی 

anjoman1
 انجمن های علمی دانشجویی
و سامانه آموزش مجازی 

karvarzi copy
اخبار کارورزی 
فرهنگ و هنر مرکز 13 


کانون تبلیغاتی رایان نیتم


 

کانون تبلیغاتی رایان نیتم


تاریخچه :

کانون تبلیغاتی رایان نیتم فعالیت خود را از سال 1387 به عنوان مجموعه ای توانمند با در اختیار داشتن مشاروان و کارشناسان و هنرمندان مجرب و همچنین امکانات تکنولوژی و بهره گیری از فناوری های روز دنیا توانسته است گامی بلند در شکل گیر و تعالی نیاز امروز کشور در زمینه بازاریابی ، فروش و تبلیغات را بردارد .

 

 


 

 

برای حل سه معضل بزرگ :

 

نابرابری های اقتصادی و اجتماعی

حفظ انرژی و حفظ سلامت تبلیغات

 

مابه ظرفیت های بالای دنیای مجازی و نرم افزاری در حیطه ی فعالیت های اجتماعی معتقدیم و باور داریم مردم در مسائل تجاری و بازار بسیار هوشیار هستند .

 

ما کمک خواهیم کرد تا آرایش سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری ، ارتباطات بازاریابییتان تقویت شود و اهداف بازاریابی هر چند بیشتر با اهداف سازمانی شما هم سو گردد . این هم سو شدن می تواند برای یکپارچه سازی منایع بازار یابی ، تسهیل فرایند های بازاریابی ، سهولت ارتباطات ، خدمات ، فروش ، تولید سرمایه گذاری ، همچنین تجزیه و تحلیل سازمان بسیار مفید و موثر واقع شود .

 

 

این مفتخریم پس از گذشت چند سال حضور مستمر در عرصه تبلیغات و در پرتو گروه تجارت و توسعه ارمغان تجارت ماندگار با گردآوری زبده مشاوران و کارشناسان در زمینه طراحی کسب و کار ، برنامه ریزی بازار یابی و تبلیغاتی تیم منسجمی به نام تیم رایان نیتم در خدمت نیاز های بازاریابی ، تبلیغاتی اطلاع رسانی و فروش در هفت دپارتمان کلیدی زیر ، به بهترین شکل ممکن پاسخ گو باشیم .

 

    بخش آتلیه هنری


 


    بخش طراحی و برنامه ریزی


    بخش تبلیغات


    بخش فروش شخصی


    بخش روابط عمومی و مشتریان


    بخش بازاریابی مستقیم


    بخش ارتقاء فروش

 

 

واحد آتلیه هنری :

-          مأموریت واحد هنری شرکت رایان نیتم اتقال پیام از طریق عناصر سمعی و بصری می باشد . در این راستا آشنایی با فرهنگ جامعه و شناخت هنجار ها ، ارزش ها ، آداب و رسوم و شیوه ارائه آن بیشتری اهمیت را دارد .

 

-          آتلیه هنری شرکت رایان نیتم ، با چند سال تجربه و با بگارگیری طراحان حرفه ای و خلاق ، برنامه ریزی و اجرای پروژه های تبلیغاتی را بر عهده دارد .

 

-          مجموعه فرآبند کاری آتلیه رایان نیتم از ایده پردازی ، برنامه ریزی ، طراحی تا اجرا در چهار بخش ( مشاوره ، کارگردانی هنری و مدییت پروژه ، طراحی چاپ و نظارت فنی ، تولید و بسته بندی ) تعریف شده است .

 

-          برخی از مهمترین فعالیت های این بخش عبارت است :


 

-          انتخاب اسم و نشانه

-          انتخاب شعار تبلیغاتی

-          تولید سرود سازمانی

-          طراحی گرافیکی محیطی

-          طراحی گرفیک چاپی (طراحی آرم و لوگو ، ست اداری و اواراق اداری ، تراکت ، کاتالوگ ، بروشور ، تقویم و سر رسید ، پوستر )

-          طراحی و اجرای فضا سازی و دکوراسیون داخلی ، فرشگاهی و نمایشگاهی ، تابلوهای سر در

-          طراحی گرافیک وب و مالتی مدیا

-          طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی

-          طراحی و تولید بسته بندی

-          چاپ ( کاغد ، مرکب و ماشین چاپ )

-          نشر و تولید ( یولتن ف مجله ، کتاب و .. )

 

طراحی و برنامه ریزی :

 

واحد برنامه ریزی و تدوین برنامه های کسب و کار بازاریابی و فروش ، تبلیغات

عالی ترین مواد و مصالح با بهترین نیروی کار تنها وقتی به عالی ترین محصول تبدیل می شوند که فکری عالی آن را هدایت گرده باشد . تبلیغات بدون فکر و برنامه ریزی نتیجه ای جز تلف کردن بودجه و وقت در بر ندارد .

مشخص نمودن مفهوم اصلی و استراتژی بازاریابی که در هر کمپین تبلیغاتی شرط اصلی موفقیت آن است ، مهمتریم ماموریت واحد برنامه ریزی رایان نیتم می باشد .

 

به طور کلی وظایف این واحد عبارتند از :

 

-          تمرکز و تحقیق درباره موضوع پیشنهادی از طرف کارفرما

-          ارائه ایده های خلاقانه و بکر بازاریابی و تیلیغاتی از منظر بصری و مفهومی

-          پرورش و سنجش ایده ها با توجه کارکرد سوژه و انتظارات مشتری

-          نگارش ، تکمیل و باز نویسی سناریو های تک قسمتی دنباله دار

-          تهیه و تدوین برنامه های کسب و کار و .....

 

تحقیقات بازاریابی :

 

موفقیت در کسب و کار و تحقق اهداف ارتباطی در دنیای امروز ی مستلزم نوآوری در جنبه های گوناگون و تصمیم گیری هوشمندانه و به موقع است .

 

خدمات تحقیقات بازاریابی عمومی شرکت شامل حوزه های زیر است

 

    تحقیقات بازاریابی برای باز طراحی و اصلاح محصولات یا خدمات شرکت
    تحقیقات بازاریابی برای کشف قیمت و تنظیم استراژدی قیمت گذاری
    تحقیقات بازاریابی برای بهبود شبکه توزیع و افزایش سطح پوشش بازار
    تحقیقات بازاریابی برای ممیزی برند و توسعه برند

 

علاوه بر خدمات عموی فوق که توسط متخصصین برجسته تحقیقات بازاریابی کشور طراحی و هدایت می شوند ، کارشناسان خبره این شرکت آمادگی کامل برای تحلیل علمی وضعیت کسب و کار وبازار را دارا می باشند .

 

تبلیغات :

 

در دنیای پیشرفته امروز ، با بالا رفتن سطح کیفی و تنوع محصولات و گسترش رقابت در بازار ، تولید کنندگان کالا و خدمات صرفا با تکیه بر کیفیت محصلات خود نمی توانند در عصه رقابت سهم شایسته ای از بازار را تصاحب و اقتصادی محسوب می شوند .

 

اگر قصد دارید تا شاهد رشد فعالیت های تجاری خود باشید توجه به سطح کیفی ارائه محصول و میزان فروش آن بسایر حائز اهمیت می باشد .

 

به موجب این مدل ، هر تصمیم گیرنده در مورد تبلیغات هدفمند ، باید قبل از هر اقدام عملی برای شش سوال رو به رو جواب داشته باشد . بدیهی است جواب های درست ، منطقی و متعادل از لحاظ زمان و هزینه و شرایط رقابت ، فعالیت های تبلیغاتی را مثمر ثمر خواهد نمود .

 

    مخاطب من کیست ؟
    مخاطب من کجاست ؟
    چه پیامی راباید انتقال دهم ؟
    چرا باید این پیام را انتقال دهم ؟
    از طریق کدام رسانه باید انتقال دهم ؟
    چه وقت باید با او ارتباط برقرار کنم ؟

 

ابزارهای راهبردی در این بخش از سه واحد تشکیل شده اند :

 

واحد های رسانه ای صوتی و تصویری ( کاغذی و چاپی ) محیطی

 

روابط عمومی و امور مشتریان :

 

روابط عمومی پلی است بین ساز مان و مردم تا ضمن بر آوردن نیاز مشتریان ، مسیر حرکت سازمان را در راه بر آورده کردن خواسته های آنان ترسیم نماید .

 

روابط عمومی در تمثیلی چون زندگی است که ایجاد باور در مشتری آغاز این زندگی وایجاد اطمینان و اعتماد در مخاطبان ادامه و مسیر زندگی را رقم می زند .

شرکت رایان نیتم ، اثر بخش ترین تبلیغ را هماهنگی گفتار و عمل در تبلیغات و اطلاع رسانی و رضایت مندی مشتری را شرط اصلی موفقیت خود می داند .

 

واحد روابط عمومی شرکت رایان نیتم با ارائه خدمات زیر افتخار همکاری خود را با سازمانها اعلام می نماید :

 

-          برگزاری برنامه های خاص CRM

-          برگزاری جشن ها و جشنواره ها

-          تهیه تقویم برگزاری همایش ها سمینار ها و کنگره ها

-          و ....

 

بازاریابی مستقیم :

 

امروز شرکت های مختلف در عرصه های گوناگون کاری به این باور رسیده اند برای پیش برد اهداف و چشم انداز سازمانی خود چاره ای جز انجام فعالیت های بازاریابی در حوز ه خود ندارد و به تبع آن می بایست 7 اصل بازاریابی را با اهداف سازمانی خود همسو نمایند .

 

7 اصل ذکر شده ، رکن اساسی در بازار بوده و هر کدام به تنهایی کاری از پیش نخواهند برد ، پس به نحوی می بایست همگی با هم همسو و هم گرا باشد و الزاما بایستی یکی از آنها را با دقتی فراوان مورد مطالعه قرار دهند .

 

از جمله فعالیت های این بخش :

 

    فضای مجازی و وب
    تلفن همراه و پیامک
    ارتباطات الکترونیک و ایمیل
    ارتباطات پستی و تلفنی

 

ارتقاء فروش :

 

واحد توسعه فروش

 

واحد فروش کانون تبلیغاتی رایان نیتم همواره سعی در برقرار کردن ارتباطی مستحکم با مشترین خود دارد ما معتقدیم که صداقت اولین رکن هر ارتباط سازنده ایست و همواره بر اعتقاد خود استواریم . این واحد علاوه بر دریافت سفارشات ، شناسایی و درک نیاز های مشتریان سعی در ارائه بهترین راهکار ها برای ایشان نموده است .

 

هدف ما ایده پردازی ، طراحی ، تهیه و آماده سازی هدایا ، از اهم فعالیت های این واحد است .

 

فروش شخـــصی :

یکی دیگر از ابزار های بازاریابی و سیاست های ترفیعی و تشویقی ما ، فروش شخصی است . فروش یک ارتباط دو طرفه است . یک راه ، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری بالقوه و ارتباط دوم ، برگشت مشتری شرکت است .

 

جستجو گری و مشتری یابی ، مرحل قبل از تماس با مشتری ، مرحله تماس با مشتری ، نمایش ، حل مشکل ، بر طرف کردن اعتراضات ، بستن قرارداد و پیگیری های پس از فروش از دیگر اهداف این بخش می باشد.

 

برخی از وظایف ما در این بخش :

 

    نظارت بر انجام عملیات مربوط به اخذ سفارش
    انجام هماهنگی با واحد های ذیربط به منظور صول اطمینان از تحویل به موقع و و بهینه سفارشات اخذ شده
    نظارت بر فرآیند برقراری ارتباط با مشتریان به منظ.ر جمع آوری اطلاعات مورد نیاز
    نظارت بر فرآیند تهیه و تدوین قرارداد های فروش

 

 

کیفیت شعار ما نیست افتخار ماست

 

 

نويسنده : معصومه آشوری

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.

  1. آموزش
  2. فرهنگی و پژوهشی
  3. اخبار کلاسها
  4. کانون های مشاوره
  5. سرفصل دروس
  6. مدیران گروه
  7. ثبت نام و ورود
  8. انجمن ها
  9. دسترسی سریع
  10. آموزش های کوتاه مدت (تک درس - تک پودمان)
  11. ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)
در 1403/04/10
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کارورزی-و-پروژه-رشته-ی-حسابداری-امور-مالی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی حسابداری امور مالی :جلسه تحویل و دفاع کارورزی و پروژه ، روز سه شنبه مورخ 1403/04/12 ساعت 15/30 در محل دانشگاه برگزار می گردد. حضور تمامی دانشجویانی که درس کارورزی و پروژه...
در 1403/04/09
شرایط-ثبت-نام-کارشناسی-برای-دانشجویان-ترم-آخر-کاردانی-فاقد-گواهی-فراغت-از-تحصیل
دانشجویان ترم آخر کاردانی که هنوز گواهی فارغ التحصیلی آنها صادر نشده است در صورت تمایل برای ثبت نام در مقطع کارشناسی می توانند، با مراجعه حضوری به مرکز پس از چک کردن دروس پاس شده از روی سرفصل...
در 1403/04/06
اطلاعیه-درخصوص-دروس-معرفی-به-استاد403
قابل توجه دانشجویان ترم آخر کاردانی و کارشناسیبا توجه به بخشنامه معرفی به استاد ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل دارای حداکثر دو درس مانده با شرایط زیر می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-توجیهی-کارورزی-گروه-عکاسی-استاد-اثنی-عشری
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته ی عکاسی کاردانی و کارشناسی:جلسه توجیهی  کارورزی ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 10 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1403/03/22
اطلاعیه-جلسه-دفاع-کاربینی-،-کارورزی-و-پروژه-رشته-های-کسب-وکار-و-بازاریابی
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته های کسب وکار و بازاریابی کاردانی و کارشناسی:جلسه تحویل و ارائه درس کاربینی ، کارورزی و دفاع پروژه ، روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 17 در محل دانشگاه برگزار می...
در 1401/09/02
برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-مناسبت-هفته-کتاب
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب؛کتاب رخساره های گردشگری ایران مورد توجه و استقبال دانشجویان مخصوصا رشته...
در 1401/05/25
گزارش-تصویری-مراسم-سوم-امام-حسین-ع-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13
در روز سوم امام حسین(ع) مراسم عزاداری به همت مدیر مرکز خانم صفاپو و بخش فرهنگی دانشگاه و با حضور گرم میهمانان عزادار امام حسین(ع) برگزار گردید. در ابتدای مراسم حاج...
در 09/03/1403
قابل توجه دانشجویان محترم :کلاس جبرانی دانش خانواده ویژه آقایان ،استاد رمضانی روز پنجشنبه مورخ 1403/03/10  ساعت 20-18 و روز جمعه مورخ 1403/03/11در ساعت 12-9 تشکیل می شود.
در 18/12/1401
کلیه کلاس های دانش خانواده استاد رمضانی در سال 1401 کنسل و تایم کلاس متعاقبا اعلام میگردد.
در 13/12/1401
کلیه کلاس های استاد عظیمی روز شنبه مورخ 1401/12/13 لغو میباشد.
در 11/12/1401
کلیه کلاس های استاد کشاورزیان از تاریخ 13 اسفند الی 19 اسفند تشکیل نمیشود.
در 10/12/1401
کلاس های استاد هشترودی روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغو میباشد.
moshaver karafari

ravan shenakhti

moshaver mazhabi
در 1401/06/13
سر-فصل-دروس
بخش : سر فصل دروس
در 1401/06/12
سر-فصل-دروس-کاردانی
  This page is in Chichewa   Translate to...
بخش : سر فصل دروس
به زودی ...
انجمن آفلاين
 فیلم-آموزشی-انتخاب-واحد       
  


در 1399/02/20
برگزاری-کارگاه-آموزشی-بورس-و-سرمایگذاری
قابل توجه دانشجویان ، اساتید و علاقمندان به شرکت گارگاه آموزشی بورس و سرمایه گذاریبه اطلاع کلیه علاقمندان میرساند واحد فرهنگ و هنر مرکز 13 تهران در راستای آموزش های کوتاه مدت خود اقدام...