سه شنبه, 02 مرداد 1403

 



روابط عموي بانك قوامين

تاريخچة روابط عمومي در جهان

qavamin



كاربرد اصطلاح روابط عمومي (Public Relation)  به معناي مصطلح آن براي اولين بار به سال 1897 باز مي‌گردد. اين واژه در سالنامه ادارة اتحاديه راه‌آهن ايالات متحدة آمريكا به كار رفته است. اگرچه از گذشته‌هاي دور پادشاهان و فرمانروايان از برخي روش‌ها و تكنيك‌هاي روابط عمومي بهره مي‌جستند كه شواهد و علائم اين كوششها نشانگر نوعي برقراري ارتباطات و روابط عمومي است. اما تغيير و تحول در روشهاي ارتباطي به صورت مدرن و امروزي آن با تأسيس واحدها و دفاتر روابط عمومي از آمريكا شروع شد كه طي شش مرحله زمان‌بندي به موقعيت امروزي خود رسيده است.

دایره ارتباطات:

 

  1. به روز رسانی اطلاعات شعب ، نرخ سود سپرده ها و اطلاعات مربوط به تسهیلات در سیستم صدای مشتری جهت اطلاع رسانی به مشتریان
  2. راه اندازی سیستم جدید ارسال و دریافت پیامک جهت ارسال پیامک خودکار به منظور اعلام نرخ سود سپرده ها، اطلاعات شعب و...
  3. ارتباط با مطبوعات و رسانه ها به منظور انعکاس اخبار داخلی و نظارت بر چگونگی اخبار بانک در رسانه ها
  4. تهیه اخبار وگزارشهای داخلی جهت درج در سایت ، بنیاد تعاون و نیز مطبوعات و نشریات
  5. انجام پروژه نظر سنجی از مشتریان به منظور آگاهی از دیدگاه و نقطه نظرات مخاطبان بانک.
  6. انجام طرح مقایسه ای تبلیغات بانک با سایر بانک ها و مؤسسات مشابه (پایش رسانه ها)
  7. نظر سنجی از شرکت کنندگان در همایش ها و کلاس های آموزشی
  8. مدیریت سایت و به روزرسانی طرح ها ، و محتوای صفحات ، بخش پژوهش ، درج پوسترهای جدید
  9. طراحی نرم افزار سایت جدید بانک قوامین
  10. تهیه و ارسال فرم عملکرد سه ماهه روابط عمومی از طریق مدیریت استان ها به اداره مرکزی
  11. حضور در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
  12. ارتباط با روابط عمومی بانک ها به منظور تبادل تجربیات و بهره گیری از تجربیات آنان به منظور تحقق اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی
  13. برنامه ریزی و ارائه برنامه به مدیریت های محترم شعب استان ها جهت حضور در رسانه ها ، ارتباط با بانک ها و سازمان ها به منظور تبادل اطلاعات
  14. تشريفات
    1. انجام مقدمات برگزاری دهمين مرحله قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه (تعیین نوع جوایز، تاریخ برگزاری مراسم و نحوه توزیع جوایز)
    2. ساخت و پخش بیش از 30 تیزر تبلیغاتی و پخش از طریق صداو سیما شبکه های سراسری و استانی
    3. درج آگهی های تبلیغاتی در رسانه های مکتوب.
    4. اختصاص اعتبار ، ارائه برنامه و راهکارهای لازم جهت تحقق اهداف تبلیغاتی مدیریت های شعب استان ها
    5. جمع آوری اطلاعات تابلوهای تبلیغاتی سراسر کشور وکدگذاری آنها (تهیه شناسنامه)
    6. تهیه و ارسال هدایای تبلیغاتی با هماهنگی معاونت اداری و پشتیبانی
    7. حمایت مالی از برنامه های مختلف ناجا.
    8. مشارکت در برنامه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی.
    9. 9- اختصاص اعتبار و ارائه برنامه به مدیریت های محترم استان جهت حمایت مالی از برنامه های فرهنگی و ورزشی فرماندهی انتظامی استان ها.
      1. برگزاری همایش سراسری مسئولین و مدیران بانک.
      2. حضور در نمایشگاه های هفته ناجا در سراسر کشور .
      3. برنامه ریزی به منظور انجام مراسم در مناسبت های مختلف.
      4. برگزاری مراسم های ملی و مذهبی در نمازخانه بانک.
      5. برگزاری مستمر مراسم زیارت عاشورا (دوشنبه هر هفته )
      6. هماهنگی با عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون ناجا به منظور انجام مراسم مذهبی
      7. هماهنگي با حفاظت اطلاعات بنياد تعاون ناجا به منظور برگزاري كلاسهاي توجيهي
      8. انتشارات :
        1. چاپ و نصب پوستر های مربوط به دهمين مرحله قرعه کشی در سه مرحله
        2. چاپ و توزیع پوستر های مربوط به خدمات قوامین
        3. چاپ و توزیع بنر های تبلیغاتی
        4. انتشاربریده جراید
        5. چاپ و توزیع دفترچه های حاوی اطلاعات شعب استان تهران
        6. چاپ و توزیع پوسترهای تبلیغاتی و فرهنگی.
        7. چاپ ماهنامه بانك قوامين.
        چاپ و توزیع تقویم و سررسید سال
        • آگهي ديواري و توزيعي
          •    پستي
          •    بروشور و كاتالوگ
          •    مطبوعاتي
          •    راديويي
          •    تلويزيوني
          •    سينمايي
          •    پوستر
          •    جاده ها
          •    تاسيسات عام المنفعه
          •    جشن ها ومجالس
          •    نمايشگاه
          •    افراد متشخصّ
          •    هدايا و جوايز
          •    وسايل نقليه عمومی

 

 

نويسنده : پیمان لطیف زاده

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.