شنبه, 03 آذر 1403

 



كدام روش تبليغاتي سايپا در جامعه جواب مي دهد

012 copy

در خصوص اين كه كدام روش تبليغاتي در جامعه بهتر جواب مي دهد نمي توان گفت روش خاصي در يك جامعه براي تبليغات مناب است ولي آنچه براساس محصولات، قابليت ها و جايگاه برند يك سازمان يا شركت در نظر گرفته مي شود مربوط به وضعيت بازار است و در بازار خودرو كه بيشتر تابع شرايط سياسي است و عوامل محيطي بر آن تاثير گذاري فراواني دارند، شيوه تبليغات تهاجمي در بخش فروش و در بخش برندينگ استفاده از روشهاي غير مستقيم مي تواند اثر گذاري بيشتري بر روي جامعه داشته باشد.

البته به جهت تاثير گذاري قوانني و مقررات در مورد خودرو، تبليغات بيشتر در جهت متقاعد سازي و رفع اثرهاي تخريبي استفاده مي گردد.

در روش تبليغاتي سايپا كه از كمين هاي موقعيتي بيشتر استفاده مي شود بيشترين و حساسترين مرحله بررسي آثار و اطلاعات بازار است كه بايد براساس نيازهاي آن روش هاي تبليغي را به كار ببريم.

به عنوان مثال در ابتداي سال 1391 كه بازار وضعيت باثباتي داشت و خريداران بيشتر خريدهاي خود را انجام مي دادند ترغيب از شرايط خاص فروش انجام مي گرفت و در زماني كه بيشترين مخاطبين صدا و سيما را ملاحظه مي نمودند تبليغ پخش مي گرديد.

لذا يك از جايگاه هاي تبليغاتي سايپا قبل از اخبار 20:30 بود.

 زيرا راساس مطالعات مركز پژوهش هاي صدا و سيما بيشترين بيننده هوشيار و محاسبه گر در اين زمان از تلويزيون استفاه مي كردند و با توجه به نياز ترغيب خريد كه بايد مشتريان محاسبه گر متقاعد مي شدند و اكثرا بينندگان اين برنامه بودند، از اين رسانه استفاده گرديد.

 

 

 

 

نويسنده : ندا سيني عليپور

این کاربر 3 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.