شنبه, 03 آذر 1403

 



کاربینی شرکت اینترنتی افرانت

بسم الله الرحمن الرحیم

 
دانشگاه جامع علمی کاربردی
 

     واحد 13 فرهنگ و هنر

نام پروژه : کاربینی شرکت اینترنتی افرانت

 

استاد : سرکار خانم آقا ملا

بامشاوره : سرکارخانم میرزایی

 

محقق و گردآورنده : سمانه سادات فتحی فر

 

پودمان 1 کارشناسی تبلیغات تجاری

 

 

پیش گفتار :

 

قرن 21 از سوي سازمان آموزشي علمي و فرهنگي ملل متحد به نام عصر اينترنت نام گذاري گرديد . پديده جهاني شدن و گسسته شدن مرزها بر اهميت و ضرورت شناخت كاركردهاي وسايل ارتباط جمعي و مخاطبان آن مي افزايد . نظريه ها در هر علم اساس شناخت عناصر وروابط حاكم بر آن علم مي باشد و به گونه اي اجتناب ناپذير شناخت آنها بر هر طالب علمي در آن زمينه واجب مي نمايد . بدون شناخت دقيق و درست از اجزاء و عناصر شكل دهنده هر علم نمي توان در مورد آن به ارزيابي و پيش بيني پرداخت و جهت آنرا در تبيين پديده ها تشخيص داد . علم ارتباطات از اين قاعده مستثني نبوده و نمي تواند باشد. با توجه به پيچيدگي هاي بالاي علوم اجتماعي و به ويژه دانش ارتباطات كه ابعاد سياسي اجتماعي فرهنگي اقتصادي حقوقي فناوري و غيره را جملگي دربرميگيرد تعداد نظرات در آن زياد و تنوع ديدگاهها فراوان است . از سوي ديگر فعاليت ارتباطي بشر كه از آغاز زيست جمعي و اجتماعي با او همراه بود دچار تحولات فراوان شده ودر هر عصر وزمانه به نوعي خاص جلوگر شده است . اينك كه در هزاره سوم تمدن بشري وارد عصر ارتباطات و اطلاعات شده است بر توجه و اثربخشي علم ارتباطات افزوده شده است و يكي از مطرح ترين علوم در عرصه روابط بشري به حساب مي آيد . امروزه رسانه هاي جمعي و وسايل ارتباطي نقش مهمي در تمامي كشورها برعهده دارند . درك دنياي پيرامون و اطلاع از حوادث و رويدادها به خوبي تاثيرات وسايل ارتباط جمعي را براي ما روشن مي سازد . در عصر جهاني شدن فرهنگ حالتي يكپارچه مي يابد و در گذر زمان تغيير و تحولات زندگي بشر و پاسخگويي به نيازهاي اساسي انديشه ها و دانستنيها اهميت وسايل ارتباط جمعي را محرز مي نمايد .

 

آگاه سازي جامعه و آموزش همگاني و توسعه مشاركت در پرتو رشد وشتاب روزافزون رسانه ها اهميت فراوان دارد و نقش اطلاع رساني به مردم وبالا بردن فهم و شعور سياسي جامعه از اهم وظايف وسايل ارتباط جمعي است . در عصري كه جهان پيوسته در حال كوچك شدن به سوي دهكده اي جهاني پيش مي رود شناخت عملكرد و ماهيت رسانه ها براي احراز هويت فرهنگي و ارزشهاي ملي نقش موثر و مفيدي دارد .

 

در مجموع انسان موجودي اجتماعي مي باشد و به طور انفرادي نمي تواند زندگي كند و همواره از انزوا بيزار بوده است . امروزه دانشمندان به روشني اعلام مي كنند كه حتي انسان هاي اوليه و قارنشين هم به طور اجتماعي زندگي مي كردند و گوشه گيري و عدم ارتباط با ديگران را نوعي بيماري رواني مي دانند كه سرچشمه بسياري از اعمال غير انساني ودر نهايت به پوچي و حتي خودكشي فرد منجر مي شود . نكته جالب اين كه در تمام تحقيقاتي كه در مورد خودكشي در زندانهاي خارج صورت گرفته محققين به اين نتيجه رسيدند كه بيشتر اين خودكشي ها به صورت انفرادي و در سلول هاي انفرادي صورت گرفته است .

 

تعاريف ارتباط : كلمه ارتباط يا communicationاز ريشه لاتين communisبه معني اشتراك گرفته شده است . اين كلمه در زبان فارسي به صورت مصدر عربي باب افتعال به كار مي رود كه در لغت به معني پيوند دادن و ربط دادن و به صورت اسم مصدر به معني بستگي پيوند پيوستگي و رابطه كاربرد دارد .

 

در مورد تمايز دو واژه ارتباط يكي به معناي مفرد communicationو ديگري به معناي جمع communicationsمحققان عقيده دارند كلمه ارتباطات به صورت مفرد نشانگر فرايند و جرياني است كه پيام را از منبع يا فرستنده به مقصد يا گيرنده ارسال مي كند اما كلمه ارتباطات به صورت جمع به معني ابزار و وسايل پيام رساني مي باشد .

 

در صورتي كه قصد پيام دهنده از انتقال پيام براي گيرندگان زيادي مطرح باشد آن را ارتباط جمعي مي گويند . ويلبر شرام در كتاب فراگرد و تاثير ارتباط جمعي مي گويد : (( در فراگرد ارتباط به طور كلي ما مي خواهيم با گيرنده پيام خود در يك مورد و مسئله معين همانندي يا اشتراك فكر ايجاد كنيم .)) فرهنگ انگليسي به فارسي آريان پور براي لغت communicationمعادل هاي فارسي زير را ارائه داده است : ارتباط خطوط ارتباطي وساسل ارتباطي مبادله گزارش ابلاغيه ابلاغ اطلاعيه نقل و انتقال مراوده اخبار مشاركت جلسه رسمي و سري فراماسيون ها عمل رساندن كاغذ نويسي مكاتبه و سرايت را ارائه داده است .

 

ارسطو فيلسوف يوناني شايد اولين انديشمندي باشد كه حدود 2300 سال پيش نخستين بار در زمينه ارتباط سخن گفت . او در كتاب مطالعه معاني بيان ( ريطوريقا ) كه معمولا آن را مترادف ارتباط مي دانند در تعريف ارتباط مي نويسد : (( ارتباط عبارت است از جست و جو براي دست يافتن به كليه وسايل و امكانات موجود براي ترغيب و اقناع ديگران . ))

 

انجمن بين المللي تحقيقات ارتباط جمعي تعريف زير را براي ارتباط ارائه داده است : (( منظور از ارتباط روزنامه ها نشريات مجلات كتاب ها راديو تلويزيون آگهي ارتباطات دور و پست است . همچنين ارتباط چگونگي توليد و توزيع كالاها و خدمات مختلفي را كه وسايل و فعاليت هاي فوق به عهده دارند و مطالعات و تحقيقات مربوط به محتواي پيام ها و نتايج و آثار آن را در بر مي گيرد . ))

 

ژوزف تي كلاپر در كتاب تاثير ارتباط جمعي مي گويد : (( ارتباط جمعي عبارت است از رساندن اطلاعات ايده ها و برداشتها از طريق وسايل ارتباط و دريافت اين اطلاعات به وسيله عده زيادي از انسان ها در يك زمان . )) او در اين مورد اضافه كرد كه يكي از ويژگيهاي ارتباط جمعي عظمت نفوذ آن است .

 

سادني هيد در كتاب برنامه هاي راديو و تلويزيون در آمريكا در اين باره مي گويد : (( واژه ارتباط جمعي حاوي پنج ويژگي است :

 

تعداد گيرندگان وسايل ارتباط جمعي نسبتا زياد است .

 

ترتيب گيرندگان بسيار متنوع است .

 

با ارسال پيام از طريق وسايل ارتباط جمعيي نوعي تكثر پيام به وجود مي آيد .

 

توزيع پيام سريع است .

 

هزينه براي مصرف كننده كم است .

 

تعاريف گوناگوني درمورد ارتباط وجود دارد كه از بحث اين تحقيق خارج است . چون هر دانشمندي از يك نقطه نظر به ارتباط نگاه كرده است . بعضي به پيام توجه كرده اند و بعضي به معني يا فرستنده و گيرنده پيام و حتي تاثيرات آن بر محيط و جامعه ولي به طور كلي تعريف جامع زير نوشته دكتر علي اصغر كيا در كتاب ارتباطات جمعي و روابط بين الملل جالب است : (( ارتباط عبارت است از فراگرد انتقال پيام از سوي فرستنده براي گيرنده مشروط برآن كه در گيرنده پيام مشابهت معني با معني مورد نظر فرستنده پيام ايجاد شود . )) اين تعريف يك توضيح رياضي نيز دارد . هر چه معناي مورد نظر در فرستنده پيام با معني متجلي شده در گيرنده پيام مشابهت بيشتري داشته باشد ارتباط كاملتر خواهد بود .

 

حال به گونه ی فراگیر ارتباط یعنی اینترنت که عصر حاضرنیز به همان نامگذاری شده میپردازیم.

 

مقدمه:

 

اینترنت، حاصل تلاش های افراد زیادی است .اما می توان گفت تاریخچه ی اولیه ی آن ومقدمات شکل گیری این شبکه ی مهم ارتباطی، به سال ۱۹۵۷ میلادی ومنازعات آمریکا وشوروی سابق برمی گردد.دراین مدت تا سال آغاز رسمی تولد اینترنت درجهان ، اتفاقاتی رخ داده که خوب است درجریان آن قرار بگیریم .

 

تاریخچه مقدماتی وشکل گیری بستر برای تولد اینترنت :

 

اتحاد جماهیر شوروی آن زمان موشکی با نام «اسپونیک» (Spotnik) را به فضا می فرستد و نشان می دهد دارای قدرتی است که میتواند شبکه های ارتباطی آمریکا را توسط موشکهای بالستیک و دوربرد خود از بین ببرد. آمریکاییها در پاسخگویی به این اقدام روسها, موسسه پروژه های تحقیقی پیشرفته “ARPA” را بهوجود آوردند. هدف از تاسیس چنین موسسه ای پژوهش و آزمایش برای پیدا کردن روشی بود که بتوان از طریق خطوط تلفنی, کامپیوترها را به هم مرتبط نمود. به طوری که چندین کاربر بتوانند از یک خط ارتباطی مشترک استفاده کنند. در اصل شبکهای بسازند که در آن داده ها به صورت اتوماتیک بین مبدا و مقصد حتی در صورت از بین رفتن بخشی از مسیرها جابهجا و منتقل شوند. در اصل هدف “ARPA” ایجاد یک شبکه اینترنتی نبود و فقط یک اقدام احتیاطی در مقابل حمله احتمالی موشک های اتمی دوربرد بود. هر چند اکثر دانش امروزی ما درباره شبکه بهطور مستقیم از طرح آرپانت “ARPPA NET” گرفته شده است.

 

این ماجرا با وجودی که بخشی از حقایق بهوجود آمدن اینترنت را بیان میکند اما نمیتواند تمام واقعیات مربوط به آن را تشریح کند. باید بگوییم افراد مختلفی در تشکیل اینترنت سهم داشته اند آقای “Paul Baran” یکی از مهمترین آنهاست. آقای باران که در دوران جنگ سرد زندگی میکرد میدانست که شبکه سراسری تلفن آمریکا توانایی مقابله با حمله اتمی شوروی سابق را ندارد. مثلا اگر رییس جمهور وقت آمریکا حمله اتمی متقابل را دستور دهد, باید از یک شبکه تلفنی استفاده میکرد که قبلا توسط روسها منهدم شده بود. در نتیجه طرح یک سیستم مقاوم در مقابل حمله اتمی روسها ریخته شد.آقای باران (Baran) تشکیل و تکامل اینترنت را به ساخت یک کلیسا تشبیه کرد و معتقد بود, طی سال های اخیر هر کس سنگی به پایه ها و سنگ های قبلی بنا اضافه می کند و انجام هر کاری وابسته به کارهای انجام شده قبلی است. بنابراین نمی توان گفت, کدام بخش از کار مهمترین بخش کار بوده است و در کل پیدایش اینترنت نتیجه کار و تلاش گروه کثیری از دانشمندان است. داستان پیدایش اینترنت با افسانه و واقعیت در هم آمیخته شده است.

 

در اوایل دهه ۶۰ میلادی آقای باران طی مقالاتی پایه کار اینترنت امروزی را ریخت. اطلاعات و دادهها به صورت قطعات و بسته های کوچکتری تقسیم و هر بسته با آدرسی که به آن اختصاص داده میشود به مقصد خاص خود فرستاده میشود. به این ترتیب بستهها مانند نامههای پستی می توانند از هر مسیری به مقصد برسند. زیرا آنها شامل آدرس فرستنده و گیرنده هستند و در مقصد بستهها مجددا یکپارچه میشوند و به صورت یک اطلاعات کامل درمیآیند.

 

آقای باران (Baran) طی مقالاتی اینچنینی ساختمان و ساختار اینترنت را پیشگویی کرد. او از کار سلول های مغزی انسان به عنوان الگو استفاده کرد, او معتقد بود: وقتی سلولهای مغزی از بین بروند, شبکه عصبی از آنها دیگر استفاده نمی کند و مسیر دیگری را در مغز انتخاب میکند. از دیدگاه وی این امکان وجود دارد که شبکهای با تعداد زیادی اتصالات برای تکرار ایجاد شوند تا در صورت نابودی بخشی از آن, همچنان به صورت مجموعه ای به هم پیوسته کار کند. تا نیمه دهه ۶۰ میلادی کسی به نظرات او توجهای نکرد. تا اینکه در سال ۱۹۶۵نیروی هوایی آمریکا و«آزمایشگاه های بل» به نظرات او علاقهمند شدند و پنتاگون با سرمایهگذاری در طراحی و ساخت شبکه ای براساس نظریات او موافقت کرد.

 

ولی آقای باران (Baran) بنابر دلایلی حاضر با همکاری با نیروی هوایی آمریکا نشد. در این میان دانشمندی با نام تیلور (Tailon) وارد موسسه آرپا (ARPA) شد. او مستقیما به آقای هرتسفلد رییس موسسه پیشنهاد کرد: (ARPA) آرپا هزینه ایجاد یک شبکه آزمایشی کوچک با حداقل چهار گره را تامین کند که بودجه آن بالغ بر یک میلیون دلار میشد. با این پیشنهاد تیلور تجربه ای را آغاز کرد که منجر به پیدایش اینترنت امروزی شد. او موفق شد در سال ۱۹۶۶, دو کامپیوتر را در شرق و غرب آمریکا به هم متصل کند. با این اتصال انقلابی در نحوه صدور اطلاعات در دنیای ارتباطات رخ داد که نتیجه آن را امروز همگی شاهد هستیم

 

تولد اینترنت درجهان :

 

تاریخ تولد اینترنت به طور رسمی اول سپتامبر ۱۹۶۹ اعلام شده است. زیرا که اولین “IMP” در دانشگاه “UCLA” واقع در سانتاباربارا در این تاریخ بارگذاری شده است

 

تاریخچه کوتاه اینترنت درایران :

 

سال ۱۳۷۱: تعداد کمی از دانشگاههای ایران از جمله دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه گیلان، توسط مرکز تحقیقات فیزیک نظری و از طریق پروتکل uucp به اینترنت وصل می شوند تا با دنیای خارج ایمیل رد و بدل کنند.

 

سال ۱۳۷۲: در سال ۱۳۷۲ هجری شمسی ایران نیز به شبکه اینترنت پیوست و نخستین رایانه ای که در ایران به اینترنت متصل شد، مرکز تحقیقات فیزیک نظری در ایران بود. در حال حاضر نیز این مرکز یکی از مرکزهای خدمات اینترنت در ایران است. این مرکز به عنوان تنها نهاد ثبت اسامی قلمرو در ایران به رسمیت شناخته می شود و این قلمرو مشخصه تعیین شده برای هویت ایران در فضای اینترنت است.

 

سال ۱۳۷۳: موسسه ندا رایانه تاسیس می شود. پس از راه اندازی اولین بولتن، در عرض یک سال نیز اولین وب سایت ایرانی داخل کشور راه اندازی می شود. همچنین این موسسه روزنامه همشهری را به زبان فارسی در اینترنت منتشر می کند و موسسه ندا رایانه فعالیت بازرگانی خود را به عنوان اولین شرکت خدمات سرویس اینترنتی(ISP) آغاز می کند.

 

سال ۱۳۷۴: مجلس ایران، تاسیس شرکت(( امور ارتباطات دیتا)) تحت نظر شرکت مخابرات ایران را تصویب می کند و مسوولیت توسعه خدمات دیتا در سطح کشور را به طور انحصاری در اختیار آن شرکت قرار می دهد.

 

سال ۱۳۷۷: پروژه یونیکد در ایران با قرارداد شورای عالی انفورماتیک و همکاری بنیاد دانش و هنر واقع در انگلستان و با نظارت و مدیریت فنی دانشگاه صنعتی شریف تحت عنوان(( فارسی وب)) آغاز می شود. هدف پروژه این است که با گنجاندن کامل و جامع الفبای فارسی در استاندارد یونیکد، نشر فارسی در کامپیوتر، مخصوصا اینترنت و وب، استاندارد شود و اصولا مشکل قلم( فونت) های غیر استاندارد موجود در نرم افزارهای ایرانی حل شود.


جایگاه اینترنت در ایران و جهان :

 

پایگاه اینترنتی «داده ها و آمار اینترنت» که در آمریکا مستقر است اخیرا لیستی از تعداد کاربران اینترنتی دنیا منتشر کرده است که ایرانیان در لیست فوق دررده سیزدهم تعدادکاربران جهان قراردارند

 

به گزارش دادنا، در این لیست، بیشترین استفاده کنندگان اینترنت در جهان از کشور چین هستند. 420 میلیون چینی (معادل 31 درصد جمعیت) از اینترنت استفاده می کنند و مقام دوم نیز آمریکایی هستند. 74 درصد آمریکایی ها (240 میلیون نفر) از این پدیده جهانی استفاده می کنند.

 

بیشترین آمار استفاده از اینترنت نیز بعد از چین و آمریکا، کشورهای ژاپن (100 میلیون)، هند (81 میلیون) و برزیل (76 میلیون) هستند .

 

در آمار سازمان داده ها و آمار اینترنت ذکر شده است که ایران با داشتن 33 میلیون و 200 هزار کاربر که معادل 43 درصد جمعیت 77 میلیونی ایران هستند، مقام سیزدهم تعداد کاربران اینترنتی جهان را به خود اختصاص داده اند و جزو بیست کشوری هستند که کاربران اینترنتی زیادی دارند. ( شکل شماره 1 )

 

همچنین در آمار فوق کشور انگلیس به عنوان کشوری که بیشترین درصد کاربران اینترنت نسبت به جمعیت کل را دارد شناخته شده است. 82.5 درصد جمعیت انگلیس از اینترنت استفاده می کنند در حالیکه تنها 6.9 درصد از جمعیت یک میلیارد و 173 میلیونی کشور هند جزو کاربران اینترنتی محسوب می شوند.

 


بر اساس آمار، از جمعیت حدودا هفت میلیاردی جهان، حدود دو میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و آمار میانگین ضریب نفوذ اینترنت در جهان معادل 28.7 درصد است و از ده سال پیش کاربران پنج برابر شده است.

 

در نتیجه میتوان دریافت شرکتها و سازمان های متعددی میبایست وظیفه گسترش اینترنت را در جامعه بر عهده گیرند که در اینجا به یکی از آنها میپردازیم.

 

شرکت ندا ارتباط افرانت:

 

شرکت ندا ارتباط افرانتدر سال 1386جهت ارائه خدمات نوین اینترنت و شبکه تاسیس گردیده این شرکت در زمینه طراحی حرفه ای وب سایت ، فروش هاست و دامین ، طراحی و اجرای شبکه های LAN ، WANو راه اندازی و نصب اینترنت پر سرعت فعالیت می نماید که, با اخذ نمایندگی رسمی شرکت ندا گستر صبا به شماره پروانه 106-16-12 از وزارت فن آوری و اطلاعات یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت پر سرعت گام مهمی در زمینه پیشرفت صنعت ای تی کشور برداشته است . این شرکت در حال حاضر اماده سرویس دهی در استان های تحت پوشش : تهران ، کرج ، قم ، اصفهان و آذربایجان شرقی، خراسان ، قزوین ، کرمانشاه و فارس می باشد که با داشتن بزرگترین شبکه اینترنت کشور به عنوان یکی از مجریان سرویس های متنوع از طریق ارتباط پرسرعت ADSL می باشد.

 

منشور اخلاقی شرکت ندا ارتباط افرانت:

 

با استعانت از خداوند سبحان تلاش می کنیم با توکل بر خدا،رعایت اخلاق اسلامی،قانونمداری و برنامه ریزی در خدمتگذاری به ولی نعمتان جامعه،این اصول را که ضامن دستیابی به رضایت مشتریان و در بردارنده رضایت الهی است اجرا نموده وارج نهیم:

 

رعایت نظم و ترتیب،وقت شناسی و حضور به موقع و با ظاهر آراسته متناسب با فرهنگ غنی اسلام در محل کار

 

آگاهی نسبت به وظایف و مسئولیت های خویش و شناخت خواسته ها و نیاز های ارباب رجوع

 

تجهیز به دانش،بینش و مهارت های مورد نیاز در خدمت رسانی

 

ارئه خدمات مطلوب با خوشرویی،برد باری و وفای به عهد

 

رعایت قانون و مقررات و اهتمام به تسهیل در انجام کارها و بهبود روشها

 

رعایت عدالت و انصاف،تقوی و وجدان کاری،با تعهد به امانت داری،راز داری و انتقاد پذیری

 

مدارا و فروتنی نسبت به مشتریان و پرهیز از هر گونه تبعیض،سوءظن،سختگیری و بد رفتاری با آنان

 

نظارت صحیح بر امور،ارج نهادن به کرامت انسانی ارباب رجوع

 

التزام به پاسخگویی شفاف صادقانه،مؤدبانه و به موقع به نیاز های منطقی ارباب رجوع

 

ارتقای کیفی و اثر بخش ساختن فعالیتها با توجه به رویکرد مشتری مداری

 

توسعه و نگهداری مطلوب سیستم ها و امکانات مخابراتی با بهره گیری از فناوری های پیشرفته ارتباطات و فناوری اطلاعات

 

معرفی کامل ‌(موقعیت جغرافیایی، آدرس کامل، تهیه عکس از محل) :

 

آدرس : میدان جمهوری،جنب ایستگاه مترو،پلاک546،واحد18

 

تلفن بخش فروش :     18 89 89 66      ،   17 89 89 66     ،     61902

 

تلفکس :     66389608

 

امور نمایندگان :   66385468

 

پشتیبانی24ساعته   :   88554123 88554124 88554125

 

ایمیل :     این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

(شکل شماره 2 )

مزایای عمومی و تخصصیندا ارتباط افرانت :

  1. نصب و راه اندازی سریع در محل
  2. سرعت و کیفیت بالا
  3. نصب نسخه اصلی بهترین آنتی ویروس دنیا NOD32
  4. پشتیبانی 24 ساعته
  5. پرداخت هزینه ثابت ماهیانه
  6. امکان پرداخت صورتحساب بصورت اینترنتی
  7. 10 % تخفیف برای مشترکین جدید
  8. امکان تست سرعت اینترنت

و دهها مزیت دیگر ......

خدمات :

چشم انداز و برنامه ها :

با توجه به جایگاهی که صنعت ارتباطات و تبادل اطلاعات در دنیای امروزی وجود دارد، چشم انداز این شرکت از اهمیت بسیار برخوردار است. این شرکت با سرلوحه قراردادن مشتری مداری تحول ، نوآوری و انعطاف پذیری پا به عرصه فعالیت و رقابت جهت ارائه بهترین و ارزنده ترین خدمت به مشتریان نموده است بطوریکه در این رابطه اهداف گوناگونی برای آن در نظر گرفته شده است:

  1. دستیابی به جایگاه اول در سطح کشور به لحاظ ایجاد بسترهای دسترسی اطلاعات شبکه و انتقال داده
  2. مطرح شدن به عنوان یک برند و شرکت معتبر پیرامون ایجاد بسترهای دسترسی اطلاعات شبکه و انتقال داده در سطح بین الملل
  3. تعامل با سایر شرکت های همکار در حوزه های کاری با هدف گسترش فرهنگ مشتری مداری و بهبود بازار
  4. ارائه خدمات دسترسی به شبکه و انتقال داده ها با بالاترین کیفیت و با استفاده از فناوری های روز دنیا
  5. کسب رتبه اول در حوزه مشتری مداری و ارائه خدمات در حوزه دسترسی و انتقال داده ها در ایران
  6. مطرح شدن به عنوان یک مرکز معتبر در خصوص به کارگیری متخصص ترین منابع انسانی موجود
  7. بهبود فرایندهای سازمانی شرکت در حوزه بازاریابی ، فروش ، خدمات پس از فروش ، پاسخگوئی به مشتریان ، اطلاع رسانی سریع SMS
  8. ارتقاء سیستم CRM و محاسبه کارکرد AAA
  9. ارتقاء سیستم Contact Center
  10. ارتقاء سیستم گردش مکاتبات اداری الکترونیکی Paperless
  11. ارتقاء سیستم شبکه نمایندگی های فروش و پشتیبانی
  12. استقرار سیستم هوش مجازی (Business Intelligence) برای ارتقاء دقت و سرعت تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها
  13. ارتقاء برنامه فروش و بازاریابی ماهیانه
  14. سیستم سنجش رضایت مشتریان و مدیریت رابطه کسب و کار با مشتری (BRM)
  15. فروش سیستم های مبتنی بر ارزش افزوده

مدیریت تبلیغات :

  1. هزینه های اولیه جهت شروع بکار تبلیغات ، شامل اقلام ذیل میباشد.

ردیف

نام کالا

تعداد

قیمت واحد

قیمت کل(ریال)

1

مرکزتلفن پاناسونیک مدل       KX_TDA100D

1

7000000

7000000

2

کارت خطوط شهری مدل KX_TDA1180

1

2500000

2500000

3

کارتPRI مدل KX_TDA0290

1

3900000

3900000

4

کارت خطوط داخلی مدل KX_TDA0172

1

3450000

3450000

5

سیستم اپراتور خودکار مدل KX_TVM50

1

8900000

8900000

6

کارت اپراتور خودکار مدل KX_TVM502

1

5300000

5300000

7

تلفن پاناسونیک مدل KX_DT346

1

1980000

1980000

8

تلفن پاناسونیک مدل KX_DT343

4

1620000

6480000

9

کابل رابط آمفوتال

2

120000

240000

10

MDF100زوجی کامل

1

350000

350000

11

کابل 10 زوجی فویل دار کرمان

15

12500

187500

12

کابل 4 زوجی فویل دار کرمان

30

7000

310000

13

کانکتور

11

10000

110000

14

اجرت نصب و راه اندازی و برنامه ریزی مرکز تلفن پاناسونیک تا MDF

_

2660000

2660000

15

اجرت کابل کشی

45

4000

180000

16

اجرت خطوط داخلی و مستقیم

11

30000

330000

17

هزینه حمل اجناس و وسایل در چند مرحله

_

250000

250000

مبلغ به حروف:چهل وچهار میلیون وبیست وهفت هزاروپانصدریال

مبلغ قابل پرداخت:

44027500

  1. هزینه اوراق و طراحی جهت بازاریابی و همچنین فرم های فروش .

شرح

تعداد

قیمت واحد(ریال)

قیمت کل(ریال)

طراحی نشانه

1فرم

----

----

طراحی اوراق اداری شامل سربرگ،پاکت ایرمل،4T،5T،پاکت 4T،فرم5T ثبت نام و یادداشت

1فرم از هرکدام

----

 

جمع کل (ریال):

10000000

 

  1. شرکت ندا ارتبا ط در اقدامیجالب اسپانسری جشنواره روز تئاتر را بعهده گرفت .اعم هزینه های جشنواره فوق که در خانه تئاتر برگزار گردید بشرح ذیل است .
  • 290 هزار تومان هزینه ی بنر و استند
  • 79هزار تومان پرینت رنگی فرم ثبت نام+35هزار تومان چاپ پرینت سیاه و سفید
  • جوایز نقدی:850 هزار تومان به قید قرعه به ثبت نام کنندگان خدمات
  • 160 هزار تومان خرید جوایز کودکان{شامل خودکار و...}
  • کرایه حمل اسباب:70هزار تومان
  • کرایه حمل پرسنل:45هزار تومان
  • چاپ افست و تراکت:38هزار تومان
  • جایزه ویژه یک دستگاه تبلت به مناسبت هفته تئاتر به ارزش 700هزار تومان
  • قرار داد جهت اسپانسری خانه هنرمندان و مراسم شب بازیگر در سالن اصلی تئاتر شهر 6000000تومان
  • چاپ و طراحی لوح تقدیر به تعداد 21 عدد به برگذار کنندگان انجمن ها:580 هزار تومان
  • پرداخت50هزار تومان به مجری برنامه
  • ارائه یکسال اشتراک اینترنت پرسرعتADSLبه همراه مودم به 10 نفر از برگزیدگان انجمن ها
  • غرفه نداارتباط افرانت به مناسبت هفته جهانی تئاتر ( شکل شماره 3 ، 4 ، 5 ، 6 )
  • ابراز تشکرچندتن ازبازیگران بابت اسپانسرینگ نداارتباط افرانت ( شکل شماره 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 )
  • عکسی ازمحل کار ( شکل شماره 12 )

 

1 copy copy copy copy

2 copy copy copy copy

3 copy copy copy copy

4 copy copy copy copy copy copy

5 copy copy copy

6 copy copy

 

8 copy copy copy

9 copy copy copy

10 copy copy copy

11 copy copy

12

 

پایان

 

 


 

 

نويسنده : سمانه سادات فتحی فر

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.