منشور اخلاقی
منشور اخلاقی کانون آگهی و تبلیغات پیک برتر
ما کارکنان کانون آگهی و تبلیغات پیک برتر با توکل به خداوند مهربان، بر این باوریم؛ که خدمتگزار
مردم در عرصه صنعت تبلیغات،
بازاریابی و توسعه کسب و کار شهروندان ارجمند باشیم. ما به عنوان خانواده بزرگ پیک برتر و در راستای اصول اعتقادی مان درزمینه تکریم انسان ها، پایبندی به مسائل مذهبی، ارج نهادن و ارزش آفرینی برای مشتریان و سازگارتر کردن رفتارهای شغلی مان باانتظارات آن ها، با استفاده از فناوری های پیشرفته چاپ و طراحی و با انتشار ویژه نامه های پیک برتر، راهنمای مشاغل و مجلات مختلف، ارایه خدمات اینترنتی و رسانه های مجازی و خدمات طراحی و چاپ همواره در پی کسب رضایت مشتریان و هدفمند کردن تبلیغات به سوی مصرف کنندگان باشیم، اصول رفتاری و ارزش های اخلاقی زیر را باور داریم و برای تحقق و نهادینه شدن آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
- باور به فرهنگ دینی و ملی و پیروی از آن در گفتار و رفتار خود و در ارتباط با همکاران، مشتریان و مخاطبان، با تأکید بر رعایت تقوا، عدالت، عزت و اعتدال.
- پایبندی به ارزش های اخلاقی و اسلامی در ارتباطات و تعاملات فردی و سازمانی با توجه به سه اصل صمیمیت، صداقت و صراحت.
- رعایت احترام، ادب، متانت و کرامت انسانی نسبت به همکاران، مشتریان و مخاطبان و پایبندی به فرهنگ نقدپذیری، پاسخگویی، مسئولیت پذیری و اعتماد متقابل و بستر سازی برای رشد حرفه ای و قانون مداری.
- پایبندی به فرهنگ کار و تلاش در عرصه سازندگی و خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت مشتریان و مخاطبان.
- حفظ حقوق مشتریان، شرکت ها، موسسات، صاحبان مشاغل و خانواده های شهر تهران و کرج که به عنوان ارزشمندترین و مهم ترینذینفعان کانون محسوب می شوند.
- ارج نهادن به خوشنامی و اعتبار شرکت در توانایی بالا در ارائه خدمات و دانش تخصصی و سال ها تجربه مدیران و مشاوران، شبکه توزیع گسترده و کارآمد، وجود مشتریان وفادار و بازدید کلیه مراحل کار اعم از طراحی، چاپ و توزیع که در تحقق رویاهای مشتریان کمک خواهد کرد.
- مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم گیری و تشریک مساعی در راستای تحقق اهداف شرکت و اجرای برنامههای آن.
- رعایت و اجرای کامل قوانین، مقررات و ضوابط اداری و پرهیز از هرگونه سوء استفاده از موقعیت شغلی و تبعیض در تعاملات وارتباطات کاری و حفظ اطلاعات و اسرار درون سازمانی.
- التزام به اجرای صحیح و به موقع تعهدات و احساس مسئولیت و تعلق نسبت به حرفه و سازمان و ایجاد توازن بین منافع فردی وسازمانی با اولویت دهی به منافع سازمانی.
- ارتقاء و توسعه تجربه و دانش سازمانی به عنوان سرمایه شرکت و به اشتراک گذاشتن آن با همکاران و کلیه ذینفعان در چارچوب ضوابط شرکت.
- ارزش نهادن به زمان و وقت شناسی در انجام فعالیت ها و تعهدات و پاس داشتن حقوق و وقت همکاران و مشتریان.
- رعایت نظم، انضباط و پیراستگی محیط کار و آراستگی پوشش ظاهری مطابق با فرهنگ اسلامی و ملی.
- استفاده بهینه از منابع و امکانات شرکت و جلوگیری از اسراف و تبذیر با رعایت صرفه جویی خردمندانه و حذف تشریفات اضافی.
- رازداري و امانت داري در كنار پايبندي كامل به انجام وظايف شغلي و حرفه اي به عنوان يك اصل مهم در مسير تعالي سازماني.
- استقبال از انتقادات و پیشنهادات مشتریان و مخاطبان در کلیه مصادیق امور مرتبط با تبلیغات و بازاریابی و بهره گیری از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات کانون آگهی و تبلیغات پیک برتر.
- دوری از غيبت ، بدگويي و تكرار شنيده هاي ناصواب كه منجر به هتك آبروي همکاران، مشتریان و یا مخاطبان خواهد شد و نیزدوری از مظاهر فساد اداري؛ توصيه ، سفارش و اخذ هرگونه هديه غير متعارف در راستای ارایه خدمت صادقانه و پاسخ گويي شفاف،دقيق و به موقع به مشتریان و مخاطبان.
- احترام به رعایت حقوق صنفی خویش و همکاران در عرصه صنعت چاپ و تبلیغات، پایبندی به قوانین و مقررات موضوعی تابع وامور صنفی و نیز تعهد به قوانین و پاسخگویی به متولیان نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اماکن فرماندهی انتظامی