هدف اصلی مسئولين تبلیغات در این شرکت این است که مزایا و منافع محصولات را به مشتری اطلاع دهند.همانطور که اشاره شد عوامل اصلی آمیخته روشهای تبلیغات : سیاست های شرکت، استفاده از وجود رسانه های گروهی، سرمایه گذاری مطلوب، استفاده از ترفند تبلیغات پستی و رفتار مطلوب پرسنل با مشتری نیز می باشد و همینطور باید این را نیز در نظر گرفت که کدام یک از این روشها در چه الویتی از رفتار قرار دارند و هر کدام به چه مقدار قابلیت تاثیرگذاری در تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و فروش محصولات شرکت را دارند.
چون تبلیغات، اکثرا برای ایجاد ارزش روانی درباره محصولات و یا برند شرکت طراحی می شود، در بازاریابی مصرفی نقش مهمتری دارد.خرید مکرر و با هزینه کم، مستلزم حمایت تبلیغاتی عمیق در روشهای مذکور جهت یادآوری به مصرف کنندگان در مورد محصولات است.
وی اهداف كلان خود و اهداف كيفي زير را سرلوحه ی برنامههای خود قرار داده است: