شنبه, 03 آذر 1403

 



گروه بین المللی ارتباطات بازار یابی(شرکت ایما نقشینه)

 

گروه بین المللی ارتباطات بازاریابی

4 copy copy copy copy

بین گروه شرکتهای المللی MCG

  • گروه بین المللی MCG مجموعه ای از شرکت های پیشرو در زمینه مهارت های ارتباطات کلیدی هستند.هر یک از شرکت های این گروه میتوانند به صورت مجزا یا با همکاری گروه خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.
  • همه شرکت های این مجموعه به تنهایی برندهای متمایزی هستند,با هویت منحصر به فرد,مدیریت منحصر به فرد و حوزه های تخصص منحصر به فرد خود.
  • MCGاز طریق شرکای خود مجموعه ای از خدمات ارتباطی جامع,مناسب و منسجم را به مشتریان ملی و چند ملیتی خود ارائه می‌دهد.
  • MCG به عنوان شرکت مادر ,کلیه فعالیت های حرفه ای شرکت های عامل زیر مجموعه خود را از طریق برنامه ها و ابتکار عمل هایی تکمیل میکند که ارزش بیشتری را برای مشتریان,مزیت رقابتی بیشتری برای شرکت های گروه و فرصتها و پاداش های بیشتری را برای کارکنان ایجاد میکند.


MCG زمینه کاری

دامنه فعالیت های این گروه در قالب زیر گنجانده شده است:

  • طراحی و برنامه ریزی برای خلق کمپین های موثر تبلیغاتی
  • تحقیق بازار و سنجش میزان اثر بخشی تبلیغات
  • ایده پردازی
  • خرید,برنامه ریزی و مانیتورینگ رسانه ای
  • مجموعه فعالیتهای غیر رسانه ای

برخی از اعضای گروه MCGعبارتند از:

  • ایما نقشینه
  • هدف نهایی(خانه خلاقیت-FINAL TARGET)
  • نیماد(خانه تولید)
  • راهبر ایده(سرویس های بازاریابی)
  • نشان(خانه چاپ)

شرکت ایما نقشینه:خانه رسانه 

شرکت ایما نقشینه با هدف ارتقای سطح کیفی تبلیغات ایران,در سال 1376 با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را در عرصه تبلیغات آغاز نمود و با کسب مهارت و تجربه اندوزی در راستای تبلیغات محیطی,موفق به دریافت رتبه 3 از سازمان محترم زیبا سازی شهر تهران گردید.این شرکت با در اختیار داشتن فضاهای مناسب برای تبلیغات محیطی در تهران و سایر کلان شهرها نقش بارزی در این نوع از تبلیغات در سطح کشور بر عهده دارد.

شرکت ایما نقشینه قدیمی ترین عضو گروه و هسته مرکزی MCGمحسوب میشود که 16 سال سابقه فعالیت دارد و از بزرگترین مشاورین و کارگزاران امور تبلیغات و بازاریابی میباشد.

بخشی از فعالیتها و سرویس های قابل ارائه این شرکت به مشتریان عبارت است از:

  • در اختیار داشتن بیش از 15 هزار متر فضای محیطی در تهران و سایر کلان شهرها در غالب بیلبورد,پل عابر و سواره و اتوبوس آگهی.
  • مجری انحصاری تبلیغات محیطی اتوبان تهران-کرج و اتوبان تهران-قم.
  • مجری تبلیغات محیطی لمپ پست بنرها در سطح شهر تهران و شهرستانها.
  • کلیه خدمات پایش رسانه در کلیه گروههای رسانه ای صوتی,تصویری,چاپی و محیطی.
  • مشاوره بازاریابی و برنامه ریزی کمپین
  • تحقیقات بازار و سنجش اثر بخشی
  • برنامه ریزی,رزرو و خرید رسانه با بهره گیری از نرم افزارهای تخصصی
  • اتنخاب مقرون بصرفه ترین و موثرترین رسانه های محیطی اعم از چاپی,بیلبورد ,وسیله نقلیه
  • تصمیم گیری در مورد ویزگی های رسانه محیطی برمبنای میزان دسترسی مطلوب,تکرار,اثربخشی

در آخرین مزایده سازمان زیبا سازی شهرداری تهران که در تاریخ 18/07/1391 برگزار گردید,شرکت ایما نقشینه به نمایندگی از گروه MCGبه عنوان برنده‌ی اول تابلوهای منصوب عرشه پل های شهر تهران(عابر پیاد و سواره) شناخته شده است.این شرکت با در اختیار داشتن بیشترین فضای تبلیغاتی درتهران اکنون یکی از بزرگترین و معتبرترین رسانه دارا کشور محسوب می شود.

این شرکت با گردآوری یک بانک اطلاعات جامع از کلیه رسانه های محیطی و چاپی در تهران و سرتاسر ایران و به روز نگه داشتن آن,به قابلیت تحلیل داده های آماری از میزان دسترسی و پوشش هر یک از رسانه ها دست یافته است.این امر نهایتا به هدف گیری هرچه بهتر مخاطبان,اثر بخشی بیشتر تبلیغات و جلوگیری از اتلاف سرمایه می انجامد.اعتماد مشتریان,توان مالی مناسب و قدرت مذاکره بیشتری را در اختیار این شرکت گذاشته است که در پایان حداکثر تخفیفات را برای آنها به ارمغان می آورد.

ویزگی تبلیغات محیطی بزرگراه تهران-کرج

این جاده مهمترین مسیر ارتباطی کشور و پل ارتباطی به 14 استان دیگر است که به عنوان پر ترددترین مسیر با ترافیک روزانه به میانیگین 120 هزار خودرو شناخته می شود.تبلیغات محیطی در این جایگاه به لحاظ استراتزیک بودن مسیر و مرکزیت تعدادی از کارخانه ها و مراکز صنعتی کلیدی باعث هرچه بیشتر دیده شدن کالا و خدمات مشتریان میگردد.

ویزگی لمپ پست بنرها

شرکت ایما نقشینه با بهره وری از این رسانه امکان تبلیغاتی ارزان و اثربخش را در معرفی یک برند یا معرفی کالا و خدمات فراهم نموده است.تواتر نمایش در فاصله های مشخص که سبب تثبیت پیام در ذهن مخاطبان میگردد,یکی دیگر از عوامل تاثیر گذاری این رسانه به حساب می آید.

هدف نهایی:خانه خلاقیت  

شرکت هدف نهایی با رویکرد علمی,هنری و خلاقانه,تامین کننده محتوای پیام در فرایند برند سازی,کمپین ها و تولید ایده های بصری برای مشتریان است.

ویزگی های شرکت نهایی:

بهره گیری از تکنیک های روز ,ایده پردازی خلاقانه و دسترسی به روزآمدترین بانک های اطلاعاتی صوتی و تصویری و نیز سابقه جهانی برندها و گروههای مختلف محصولات(به واسطه مشارکت با بازوی خارجی)کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این گروه,در مقایسه با رقبا منحصر به فرد نموده است.

فعالیت های این بخش عبارت است از:

  • تدوین کمپین های جامع تبلیغات در جهت افزایش اثر بخشی.
  • خلاقیت و ایده پردازی کمپین
  • برندسازی
  • طراحی پیام و گرافیک

نیماد:خانه تولید         

شرکتی پویا در زمینه تولید آگهی های بازرگانی در سطح ملی و بین المللی,که آگهی های بازرگانی تلویزیونی و سینمایی را راهبری و تولید می‌کند.

فعالیت های این شرکت:

  • طراحی کمپین های تبلیغات
  • ایده پردازی و خلاقیت تیزرهای تلویزیونی و رادیویی
  • تدوین سناریو و ساخت موسیقی
  • کلیه فعالیتهای پیش از تولید و تولید تیزرهای تلویزیونی شامل (طراحی صحنه,دکور سازی,تصویر برداری,تدوین و ...)
  • عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

ویزگی های این شرکت:

شرکت نیماد با بهره گیری از جدیدترین و مدرنترین تجهیزات تصویربرداری و تولید, امکان ساخت تیزرهایی با استانداردهای بین المللی را فراهم ساختنه است.

تجهیزات انحصاری:

  • اولین و تنها دوربین weisscam HS2 در ایران با قابلیت فیلمبرداری 4هزار فریم در ثانیه
  • مجموعه لنزهای the arri-ziess master primes
  • استودیو مجهز فیلمبرداری در محل شرکت به وسعت 400 متر.

شرکت راهبر ایده(سرویس های بازاریابی):

شرکت راهبر ایده ارائه دهنده خدمات مشاوره ,سرویس های بازاریابی میدانی و غیر فراگیر و نقطه فروش میباشد.

خدماتی که این شرکت ارائه می دهد شامل موارد زیر است:

  • نمایش و معرفی محصولات در مراکز خرید
  • برگزاری همایش و سمینار
  • رسانه نقطه فروش

واحد چاپ و تولید آرمان نشان   

شرکت آرمان نشان فردا با نام تجاری نشان,تولید انواع محصولات چاپی و تبلیغات محیطی در مکانی به مساحت 2000 متر و با حضور 40 کارمند متخصص و دانش آموخته صنعت چاپ به صورت تکمیلی با بهترین کیفیت و با هزینه ای مقرون به صرفه اجرا میشود.

مجموعه چاپ آرمان نشان با بهره گیری از ماشین آلات چاپ و صحافی روز دنیا بهترین خدمات را در کمترین زمان ارائه می نماید.

برخی از امکانات این چاپخانه عبارت است از:

  • ماشین آلات چاپ heidelberg
  • ماشین چاپ 4.5 ورقی 5 رنگ و دو رو زن
  • ماشین چاپ دو ورقی 4رنگ cpc teronic
  • ماشین چاپ دو ورقی 4 رنگ
  • ماشین چاپ دو ورقی 2رنگ zp
  • ماشین چاپ دو ورقی 2رنگ
  • ماشین آلات صحافی muller martini
  • صحافی چسب گرم 18 خانه ترتیب
  • صحافی مجله 6خانه ترتیب
  • ماشین آلات خط تا,تا 4.5 و 3 ورقی
  • دستگاه برش اتوماتیک wohlenberg,perfecta
  • خط کامل جلد سازی و طلاکوب

تشکیلات سازمانی و گستره خدمات

این گروه در طی دوره ای 5ساله تنها مشاور تبلیغاتی شرکت ارتباطی ایرانسل بوده است,سرفصل موارد همکاری با آن شرکت به شرح زیر است:

  • برنامه ریزی و طراحی پروموشن های تبلیغات
  • انجام تحقیقات میدانی و سنجش اثربخشی تبلیغات انجام شده
  • نوآوری و خلاقیت در پرورش پیام های ارتباطی و نحوه انتقال آنها به مخاطبین
  • برنامه ریزی و بودجه بندی رسانه ای
  • مذاکره و خرید رسانه
  • تولید و نظارت بر کلیه مراحل چاپ و تولید اقلام چاپی و تبلیغاتی من جمله بروشور,کاتالوگ,پوستر...
  • عکاسی
  • خلق انواع آگهی های تبلیغاتی
  • فعالیتهای اسپانسرشیپ(حمایت های مالی)
  • طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی
  • برگزاری سمینارهای مطبوعاتی و کنفرانس های خبری
  • برگزاری پروموشن های اترباط مستقیم با مصرف کننده مانند town storm
  • برگزاری مراسم قرعه کشی

لیست بانکهای اطلاعات

  • نرم افزار    TGL (target group index)
  • نرم افزار    SUN(برنامه ریزی و پخش در IRIB)
  • نرم افزار    BAV(BRAND ASSET VALUE)
  • نرم افزار MYTH BUSTER
  • بانک اطلاعاتی کلیه صاحبان بیلبورد در سرتاسر ایران
  • بانک اطلاعاتی کلیه رسانه های چاپی در ایران (سراسری و محلی)

 

 
نويسنده : فاطمه اسماعیل بیگی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.