گروه بین المللی ارتباطات بازاریابی
بین گروه شرکتهای المللی MCG
MCG زمینه کاری
دامنه فعالیت های این گروه در قالب زیر گنجانده شده است:
برخی از اعضای گروه MCGعبارتند از:
شرکت ایما نقشینه:خانه رسانه
شرکت ایما نقشینه با هدف ارتقای سطح کیفی تبلیغات ایران,در سال 1376 با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را در عرصه تبلیغات آغاز نمود و با کسب مهارت و تجربه اندوزی در راستای تبلیغات محیطی,موفق به دریافت رتبه 3 از سازمان محترم زیبا سازی شهر تهران گردید.این شرکت با در اختیار داشتن فضاهای مناسب برای تبلیغات محیطی در تهران و سایر کلان شهرها نقش بارزی در این نوع از تبلیغات در سطح کشور بر عهده دارد.
شرکت ایما نقشینه قدیمی ترین عضو گروه و هسته مرکزی MCGمحسوب میشود که 16 سال سابقه فعالیت دارد و از بزرگترین مشاورین و کارگزاران امور تبلیغات و بازاریابی میباشد.
بخشی از فعالیتها و سرویس های قابل ارائه این شرکت به مشتریان عبارت است از:
در آخرین مزایده سازمان زیبا سازی شهرداری تهران که در تاریخ 18/07/1391 برگزار گردید,شرکت ایما نقشینه به نمایندگی از گروه MCGبه عنوان برندهی اول تابلوهای منصوب عرشه پل های شهر تهران(عابر پیاد و سواره) شناخته شده است.این شرکت با در اختیار داشتن بیشترین فضای تبلیغاتی درتهران اکنون یکی از بزرگترین و معتبرترین رسانه دارا کشور محسوب می شود.
این شرکت با گردآوری یک بانک اطلاعات جامع از کلیه رسانه های محیطی و چاپی در تهران و سرتاسر ایران و به روز نگه داشتن آن,به قابلیت تحلیل داده های آماری از میزان دسترسی و پوشش هر یک از رسانه ها دست یافته است.این امر نهایتا به هدف گیری هرچه بهتر مخاطبان,اثر بخشی بیشتر تبلیغات و جلوگیری از اتلاف سرمایه می انجامد.اعتماد مشتریان,توان مالی مناسب و قدرت مذاکره بیشتری را در اختیار این شرکت گذاشته است که در پایان حداکثر تخفیفات را برای آنها به ارمغان می آورد.
ویزگی تبلیغات محیطی بزرگراه تهران-کرج
این جاده مهمترین مسیر ارتباطی کشور و پل ارتباطی به 14 استان دیگر است که به عنوان پر ترددترین مسیر با ترافیک روزانه به میانیگین 120 هزار خودرو شناخته می شود.تبلیغات محیطی در این جایگاه به لحاظ استراتزیک بودن مسیر و مرکزیت تعدادی از کارخانه ها و مراکز صنعتی کلیدی باعث هرچه بیشتر دیده شدن کالا و خدمات مشتریان میگردد.
ویزگی لمپ پست بنرها
شرکت ایما نقشینه با بهره وری از این رسانه امکان تبلیغاتی ارزان و اثربخش را در معرفی یک برند یا معرفی کالا و خدمات فراهم نموده است.تواتر نمایش در فاصله های مشخص که سبب تثبیت پیام در ذهن مخاطبان میگردد,یکی دیگر از عوامل تاثیر گذاری این رسانه به حساب می آید.
هدف نهایی:خانه خلاقیت
شرکت هدف نهایی با رویکرد علمی,هنری و خلاقانه,تامین کننده محتوای پیام در فرایند برند سازی,کمپین ها و تولید ایده های بصری برای مشتریان است.
ویزگی های شرکت نهایی:
بهره گیری از تکنیک های روز ,ایده پردازی خلاقانه و دسترسی به روزآمدترین بانک های اطلاعاتی صوتی و تصویری و نیز سابقه جهانی برندها و گروههای مختلف محصولات(به واسطه مشارکت با بازوی خارجی)کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این گروه,در مقایسه با رقبا منحصر به فرد نموده است.
فعالیت های این بخش عبارت است از:
نیماد:خانه تولید
شرکتی پویا در زمینه تولید آگهی های بازرگانی در سطح ملی و بین المللی,که آگهی های بازرگانی تلویزیونی و سینمایی را راهبری و تولید میکند.
فعالیت های این شرکت:
ویزگی های این شرکت:
شرکت نیماد با بهره گیری از جدیدترین و مدرنترین تجهیزات تصویربرداری و تولید, امکان ساخت تیزرهایی با استانداردهای بین المللی را فراهم ساختنه است.
تجهیزات انحصاری:
شرکت راهبر ایده(سرویس های بازاریابی):
شرکت راهبر ایده ارائه دهنده خدمات مشاوره ,سرویس های بازاریابی میدانی و غیر فراگیر و نقطه فروش میباشد.
خدماتی که این شرکت ارائه می دهد شامل موارد زیر است:
واحد چاپ و تولید آرمان نشان
شرکت آرمان نشان فردا با نام تجاری نشان,تولید انواع محصولات چاپی و تبلیغات محیطی در مکانی به مساحت 2000 متر و با حضور 40 کارمند متخصص و دانش آموخته صنعت چاپ به صورت تکمیلی با بهترین کیفیت و با هزینه ای مقرون به صرفه اجرا میشود.
مجموعه چاپ آرمان نشان با بهره گیری از ماشین آلات چاپ و صحافی روز دنیا بهترین خدمات را در کمترین زمان ارائه می نماید.
برخی از امکانات این چاپخانه عبارت است از:
تشکیلات سازمانی و گستره خدمات
این گروه در طی دوره ای 5ساله تنها مشاور تبلیغاتی شرکت ارتباطی ایرانسل بوده است,سرفصل موارد همکاری با آن شرکت به شرح زیر است:
لیست بانکهای اطلاعات