شنبه, 03 آذر 1403

 



کاربینی تبلیغات

معرفی روشهای مختلف برای تبلیغات در شرکت کاچیران

 

1-  کسب و کار خود را در محیط کار تبلیغ کنید

بر دیوار بیرونی شرکت ، نام و زمینه کاری شرکت به صورت تابلوهای چسبی (مش) بر در ورودی شرکت نصب شده است ، و بر دیوارهای واحدها تابلوهای بزرگی از قسمتهای مختلف کارخانه در دفتر مرکزی نصب شده است تا مراجعین از محیط ساخت دستگاهی که خریداری کرده اند مطلع باشند ، که این خود باعث جلب مشتری

می شود.

هرگونه نوشته یا علامتی از کسب و کار در محیط های عمومی محل کار ، تبلیغی شبانه روزی خواهد بود.و می تواند دیگران را با کسب و کار آن مکان آشنا کند، در شرکت کاچیران استفاده از بنرهای مختلف در محیط های عمومی باعث آشنایی بیشتر مصرف کنندگان و جلب توجه بیشتری می کند.موضوع بعدی آن است که از محل کسب وکارمان برای بازاریابی استفاده کنیم. در واحد خدمات پس از فروش کاچیران قسمتی به نام نمایشگاه وجود دارد ، که در این بخش مشتریان جهت آشنایی با محصولات مراجعه می کنند و بر دیوارهای شرکت مطالب و اطلاعات و عکسهایی از محصولات و خدمات با تابلوهای مختلف تبلیغ شده است

1

 

2-  تبدیل فاکتور به ابزاری برای فروش بیشتر

فاکتورهای بسیاری روزانه در شرکت صادر می شود که به مکانهای مختلف کشور ارسال می شود. این فاکتورها توسط افراد مختلفی تایید می شود و این فاکتورها فرصت خوبی را فراهم می کند تا به چندین نفر معرفی شود ، و گاهی اخبار کسب وکار شرکت و تخفیفات فصلی را در فاکتور منعکس می کنند.مثلا اگر قیمتها تغییری کرده است یا گاهی فروش فوق العاده برگزار میکنند که موارد هم در فاکتور منعکس میشود

2 copy

 

3-  سیستم انتظار تلفنی و صدای مشتری

در شرکت کاچیران از سیستم تلفنی به صورتی استفاده می شود که مشتریان را به پرسنل مورد نظر سوق می دهد تا مصرف کننده راحت تر بتواند با اشخاص مورد نظر ارتباط برقرار کند .

در مرحله ی بعدی شماره ای وجود دارد که مشتریان با گرفتن آن می توانند نظرات و پیشنهادات و مسائل خود را نسبت به کالای خریداری شده مطرح کنند ، و اپراتور با شنیدن پیغام های مشتریان برای آنان پاسخ مربوطه را گذاشته ، و هر شخص شماره ی ویژه ی مخصوص به خود را جهت شنیدن پاسخ خود وارد می کنند و جواب خود را به صورت تلفنی می گیرد که این سیستم صدای مشتری است.

3 copy

 

 

4-  از لباس های رسمی استفاده کنید

برای رسمی تر بودن در شرکت ها از لباسهای اداری و پرسنلی استفاده می شود- در شرکت کاچیران پرسنل خانم دارای لباس فرم های دائم و روزانه و نمایشگاهی و آقایان فقط دارای لباس فرم های نمایشگاهی هستند- که هر کدام از لباس ها با طراحی مخصوص و مختص به آن مراسم تهیه و انتخاب رنگ شده است که هارمونی خاص خود را در محیط داخلی و بیرونی ( در نمایشگاهها) ایجاد کند .

در کل لباس فرم علاوه بر زیبایی شناسی و رسمی بودن به مشتریان احساس آرامش و امنیت در خرید خواهد داد.

 

4 copy

 

5-  از بسته بندی محصولات و خدمات بهترین استفاده را ببرید

بسیاری از کسب و کارها محصولات خود را در جعبه یا بسته بندی خاصی ارائه می کنند – کارتن های هر کدام از چرخ های خیاطی با توجه به نوع آن متفاوت است و مدل و اطلاعت هر کدام از آنها روی بسته بندیشان چاپ شده است – چرخ خیاطی ها دارای آموزش نیز هستند که این روی بسته بندی کارتن حک شده است – یک سری از چرخ ها دارای سی دی آموزشی و یک سری دارای آموزش حضوری رایگان می باشند که ازطریق تکنسینهای شرکت به مصرف کنندگان آموزش داده می شود.

نويسنده : رویا اقدامی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.