شنبه, 03 آذر 1403

 



شركت خدمات مسافرت هوايي بادران پرواز

بسمه تعالی

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی بادران پرواز در سال 1386 تاسیس و تا به حال مشغول به فعالیت در امور مربوط به گردشگری داخلی و خارجی رزرو هتل تهیه و اخذ بلیط برای اقسا نقاط دنیا می باشد .

کشور ایران از جمله مناطقی در دنیا می باشد که دارای جاذبه های بسیار برای گردشگری است از جمله :

منطقه آزاد کیش           شمال کشور و . . . . . . . .

ولی در حال حاضر در کشور ما تورهای خارجی از رونق بیشتری برخوردار است و بیشتر مردم تمایل به مسافرت به خارج از کشــور دارند و اکثر شرکـتهای مسـافرتی در این زمینه فعالیت دارند که یکی از عوامل موثر و اصـلی در این زمینه فعالـیت تبلیغات می باشد که هر شـرکتی می تواند از طریق این عملیات محصـولات خود را که شامل پـکیـجها و تورهای متنوع می باشد را بفروش رساند .

رونق کسب و کار و فروش یک شرکت مسافرتی به مجموعه ای از عوامل که در زیر مطرح می گردد وابسته می باشد :

1-نیروی کار آمد و با تجربه در امور فروش تور و بلیط

2-فضای مناسب برای عرضه محصولات

3-تبلیغات هدفمند و موثر در امر فروش

در اینجا موضوع که قابل بحث و بررسی می باشد تبلیغات مربوط به شرکتهای مسافرتی می باشد .

تبلیغات یکی از راهکارهایی می باشد که در بهبود فروش و تبدیل نام تجاری یک محصول یا خدمات به یک برند معروف نقش بسزایی دارد ولی تبلیغات هر آنچه که باعث بهبود اوضاع یک شرکت می شود به همان مقدار نیز در مواردی که صحیح عمل نشود باعث از بین رفتن و انحلال آن شرکت ویا موسسه می شود پس بنابراین هر آنچه که تبلیغات مهم و موثر می باشد به همان اندازه هدف مند سازی و سازماندهی این موضوع قابل اهمیت می باشد .

حال شرکتــهای هوایی و جهانگردی از جمله مشاغل می باشند که علی رغم بر مواردی که در بالا مصرح شده تبلیــغات نقش بسزایی را ایفا می کند اکثر این شرکتها تبلیغات خود را ابتدا با روزنامه های کثیرالاانتشار آغاز می نمایند و پس از گذشــت زمان به مجله های رایج تبلیـغات در مشاغل خاص با توجه به نیاز شغل مورد نظر در کتاب های راهــنمای مشاغل تهران ( کتاب اول و غیره ) ثبت نام شرکت و مدیر عامل شرکت در مجمع کتب مربوط به جهانگردی و گردشگری تبلیغات در بیلبورد در سطح شهر و ایستگاه های مترو تهران که قابل ذکر است همانگونه که مستحضر هستید هزینه بسیاری را متحمل می شوند ولی با مرور زمان از حجم تبلیغات کاســته و به کیفــیت خدمات می پردازند .

همانطور که به استحضار رساندم روزنامه های کثیرالاانتشار از جمله تبلیغات رایج در شرکتهای هوایی و مسافرتی می باشد برای مثال روزنامه همشهری در حال حاضر بیشترین گرانبهاترین روزنامه ای که از نظر هزینه تبلیغات در صفحات اصلی می باشد که آژانسهای مطرح که مجری تورهای متنوع می باشند در این روزنامه آگهی می دهند البته ناگفته نماند باز خور و برداشت از تبلیغاتی که در روزنامه فوق ذکر می باشد قابل توجه و مفید تر از مابقی روزنامه های کثیر الاانتشار می باشد .

حال در پایان لازم به ذکر است که هر یک بنگاهای اقتصادی روش منحصر بفرد و بخصوصی را در مورد تبلیغات در پی می گیرند و درصورت توجه و رعایت هدف مندی تبلیغات خود حتما پاسخ مثبت و قابل توجهی بدست می آورند.

 

                                                                               با تشکر


IMAG0660

 

IMAG0661

IMAG0666

 

IMAG0668

 

 IMAG0665 copy

 

 

 

 

IMG 0011

 

 

IMG 0012

 

 

IMG 0013

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

                                                                                           

نويسنده : مهناز اقدامی گللوجه

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.