توماس کرام: به جای اینکه مرتب بهانه بیاورید که زمین کج است می توانید رقصیدن یاد بگیرید...
مقدمه:
زندگی خواه نوعی مبارزه خواه نوعی بازی باشد,درهرحال رازهای خودرا دارد وکسی که بر اساس این رازها مبارزه یا بازی
نکند بازنده است پس لازم است که زودتر رازها را بیاموزیم تا برنده شویم..
در ابتدای بحث بهتر است توضیح کوتاهی در مورد کسب وکار وموفقیت آن داشته باشیم ,انسان برای رفع نیازفیزیولوژیکی
وامرار معاش باید حرفه وکسبی داشته باشد چرا که زندگی اقیانوسی است که ما شناگر آن هستیم بنابراین برای موفقیت در
مشکلات زندگی وانتخاب نوع کسب باید سعی کنیم رازهای ان را یاد بگیریم تا زودتر به موفقیت برسیم وهرگز غرق نشویم
برای رسیدن به موفقیت دو مرحله در پیش رو داریم:
-اول؛ شناخت :با شناخت فکر واحساس جدیدی پیدا میکنیم انسانهایی که از زندگی رضایت ندارند عمدتا شناخت درستی از خود
وزندگی ندارند
-دوم؛ اقدام وعمل- شناخت بدون عمل نتیجه ای نداردوثمره را نخواهیم دید.همانطور که تنها با خواندن کتاب یا شنیدن کلمه
غذامشکل و نیاز حل نخواهد شد بقول شاعر:
علم چندان که بیش تر دانی چون عمل در تو نیست نادانی"
سعدی
ه
معرفی شرکت پیشرو
این شرکت درحدود دوسا ل در حوزه بازاریابی و تبلیغات مشغول به کار میباشد مانند تمام شرکتها با اهداف پیشرفت در
زمینه,معنوی ومادی خواه کوتاه مدت و خواه بلند مدت از طریق مشارکت با شرکتها و سازمانهای معتبر و برند خود را
مطرح می نماید و نام تجاری این شرکت گواه بر مطلب است که هدف پیشبرد در عملیات تجاری,خرید وفروش وهمراه
موفقیت بهتر تبلیغات یعنی دستیابی به اهداف شرکتها برای آشنایی دیگران با عملکردشان و نیز معرفی محصولات و
خدمات بهتر می باشد
.
شیوه کار:
خدمات پیشرو در ابتدا با الهام از درس و دانشگاه و یاری رساندن ونظر لطف استادان گرامی مدیریت کسب وکار
به موَسس این شرکت در حوزه بازاریابی شروع به فعالیت می کند . به این صورت که راه ورود خود را به شرکت
یا سازمان های تولید کننده محصولات با برند آشنا برای اطمینان بیشتر باز می کند .واز آنجاییکه هدف بازاریابی
در حیطه ساختمان است دریک رینج منظم سازماندهی کرده وبا برنامه و پیش بینی پروژه آن را اولویت میدهد
درابتدای کاربدلیل نداشتن مهارت زیاد فقط یک زنجیره تامین برای شرکتهای دیگر فعالیت میکرد به این صورت
که با دو خط تلفن ودو کارمند محصولاتی که درصد سود ی داشت با معین کردن بازار هدف فایل بندی شده
ارتباط برقرار شده ومحصولات را معرفی وتبلیغ می شد رفته رفته با گذشت زمان و بیشتر شدن مهارت
و نحوه عملکرد در این حوزه مدیریت پیشرفت بیشتری میکند .در اوایل سال نود ویک ,با توجه زمزم,
بازار و اجرای بهتر در معاملات مدیریت در صدد تهیه پکیج تبلیغاتی شده تا شرکت را به بازارکار معرفی
کند وبه کار گیری کارمندان گرافیست در کنار بازاریاب نحوه کار بهتر وخودرا دراین شلوغ بازار حرفی
برای گفتن داشته باشد .شیوه معرفی بهتر برای هر شرکتی تبلیغات و معرفی بوسیله ارتباط باعث ترقی
و ثابت شدن است .بنابراین مدبریت طی ارتباطی که از طریق تلفن یا اینترنت صورت می گرفت قرار وقتی
برای مذاکره جهره به جهره ودادن پکیج شرکت گذاشته تا ضمن معرفی اعلام آمادگی در امر تخصص
بازاریابی محصولاتشان مشاوره برای تبلیغات با کمک دوستان گرافیست برای تهیه لوگو ,بسته بندی ,بنر
تراکت ,کارت ویزیت,مونو گرام برای تولید کننده ها و...
در حوزه بازاریابی اگر خود تولید کننده کاتولوگ داشت توسط بجه های بازاریاب به بازار هدف معرفی شده
در غیر اینصورت مدیریت طرحی برای کاتوگ اجرا کرده و توسط مجموعه مطرح میشود..
تمام این مراحل طی موافقتنامه ها و نشستها اجرا وباز طی ارتباطات مرتب انجام میپذیرد ..ا.
نوع عملکرد:
خدمات پیشرو با هدف تامین محصولات در پروژه های ساخت وساز مجتمع مسکونی,تجاری وتفریحی
.برای تاسیسات, نصب وراه اندازی سیستم های ایمنی ,حفاظتی ,انو اع دربهای اتوماتیک آیفون تصویری ,سیستم ضد حریق
و دوربین مدار بسته فعالیت می کند بازار هدف مدارس, بیمارستان ,آموزشگاهها,,پاساژ,منازل و ...
تبلیغات از طریق کاتولوگ ,آگهی روزنامه, تبلیغ الکترونیکی (سایت ) بنر وارسال نامه ورزومه برای مشتری مورد توجه
دادن کادوی تبلیغاتی مثل کیف, خودکار جا سوئیچ
o
پکیج تبلیغاتی پیشرو
بنرتبلیغاتی
این بنر در ابتدای شروع فعالیت بازاریابی به همراه خدمات کامپیوتر
همکاری در امر بازاریابی با شرکت درین نما
ارسال نامه به مشتریان مورد توجه
ارسال رزومه :برای پروژه مورد نظر
رزومه .کاتولوگ و نامه به همراه پاکت نام شرکت برای خریدار
کاتولوگ درب و جک اتوماتیک مدل پروتوکول.ایتالیا
کاتولوگ دوربین و سیستم ضد حریق خدمات پیشرو
مدیریت شرکت پیشرو