اینجانب ابوالقاسم ترک زبان با سابقه ی حدود 25 سال در سازمان میادین میوه و تره بار ، در حال حاضر به عنوان مسئول در یکی از بازار روزهای شرق تهران مشغول به خدمت میباشم.
ممشاغل قبل از سازمان
1_ چندین سال بعنوان فروشنده
2_ چند سال در کارگاه تولیدیبعنوان مدیر داخلی کارگاه
3_ چند سال کارمند قراردادی سارپزمان مسکن
فعالیتهای روزانه از بدو ورود به محل کار
_ کنترل سیستم اتوماسیون و خواندن نامه ها ، بخشنامه ها، دستور العملها
_ تهیه ی جوابیه ها و ارسال به حوزه های مختلف در قبال نامه های ارجاعی یومیه .
_ بازدید از سالن عرضه ی محصولات و کنترل در خصوص کمیت و کیفیت محصولات و پاکیزگی و رعایت موارد بهداشت محیطی و عمومی.
_ کنترل وضعیت البسه ، کارت بهداشت ، کارت ثبت الکترونیک کارگران
_ کنترل وضعیت خوابگاه ، آشپزخانه مرکزی ، سرویس بهداشت عمومی
_ کنترل وضعیت عملکرد پیمانکاران ، حراست فیزیکی از اماکن تحت پوشش ، خدمات، جمع آوری جعبه و کارتن خالی و کانتینر زباله
_ اجرا جلسات آموزشی در بازار جهت بهره برداران ، کارگران ، ترازودارها، جهت رعایت و حفظ بهداشت شخصی و محیطی ، تکریم ارباب رجوع و حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی و ...
تجهیزات
_ ادوات و لوازم اداری
_ رایانه ، پرینتر، فتوکپی
_ یخچال ، تجهیزات آبدارخانه
_ دستگاه واتر جت
زیرساختها
_ خوابگاه ، آشپزخانه، حمام
_ سرویسهای بهداشت عمومی
_ ساختمان مرکزی، مدل فروشگاهی باغ جانمایی تفکیک فعالتهای مختلف با توجه به نوع محصولات مورد عرضه
_ جایگاه مخصوص بارانداز جهت تخلیه و حمل محصولات به انبارها
_ انبارهای مجهز جهت دپوی محصول
_ ایجاد سیستم یکپارچه ی اتو ماسیون جهت برقراری رابطه ی آنی و جلوگیری از اسراف و جلوگیری از اتلاف و.قت
_ استفاده از ترازو و باسکول های دیجیتال جهت توزین و صدور فاکتور فروش
سختی کار در ابعاد: اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی
نیمه اول سال:
از شنبه تا پنج شنبه: صبح: 8 لغایت 13 ؛ بعدازظهرها: 15 لغایت 20
جمعه ها: صبح : 8 لغایت 13؛ و بعد از ظهرها تعطیل
شهادتها و اعیاد تعطیل.
نیمه ی دوم سال
از شنبه تا پنج شنبه: صبح: 8 لغایت 13؛ بعدازظهرها: 15 لغایت 19
جمعه ها: صبح: 8 لغایت 13 و بعدازظهرها تعطیل
شهادتها و اعیاد تعطیل
بر همگان پوشیده نیست که تمامی اموری که مستقیما با مراجعین ( شهروندان) در هر شهری بخصوص در کلانشهرها جهت عرضه ی خدمات ، بصورت مستمر و روزانه مواجه هستند جهت جلب و جذب و رضایت مشتری با چه مشکلاتی روبرو میشوند . در اقتصاد کلان اصولا جذب و نگهداری مشتری یکی از امور بسیار مهم و حیاتی برای هر سازمان و یا شرکت محسوب میشود و تمامی برنامه ریزیهای استراتژیک سازمان و یا شرکت اعم از خدماتی و تولیدی بر این اصل اساسی و با در نظر داشتن کیفیت محصول و یا خدمات با پذیرش نقطه نظرات بر اساس نیاز و در خواست مشتری پی ریزی میگردد ، در این راستا سازمان و یا شرکت اعم از خدماتی و تولیدی ، نظیر توان اقتصادی ، وضعیت اجتماعی کلی و خرد طبقات مختلف بازار هدف ، مسائل فرهنگی ، قومی بازار هدف را نیز قویا مدنظر قرار میدهند.
سازمان مدیریت میوه و تره بار شهردئاری کلانشهر تهران نیز در عرصه وسیع ارائه خدمات خود در برنامه استراتژیک طراحی و اجرائی شده خود بعنوان بزرگترین شبکه توزیع مایحتاج یومیه ی شهروندان محترم پایتخت نشین و بی شک میهن عزیزمان و بلکه در خاورمیانه ، با مراجعه روزانه حدودا چهارصد هزار نفر و بیش از دوازده میلیون نوبت خرید از سوی شهروندان محترم تهرانی از اماکن تحت پوشش خود ، لاجرم نظر و توجه عمیق به ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی مراجعین خود دارد.
در برنامه استراتژیک سازمان که بالطبع به تمامی اماکن تحت پوشش خود تسری داده به امر ذیل توجه خاصه و مستمر و مداوم دارد از جمله:
الف: ابعاد اقتصادی
وضعیت درآمد و معیشتش شهروندان بطور کلی و در مناطقی از ابرشهر تهران بصورت موردی و در خصوص عرضه ی برخی از اقلام خاص مدنظر سازمان قرار دارد اما بطور کلی هدف سازمان تسهیل رابطه و فراهم نمودن امکان عرضه ی محصولات تولیدکنندگان ، محصولات باغی و زراعی و سایر محصولات کشاورزی و تولید کنندگان محصولات فرآوری شده تولیدات فوق الذکر و سایر اقلام پروتئینی اعم از گوشت سفید یا قرمز ، بصورت مستقیم با مصرف کننده و با تعیین قیمتهای عادلانه و تاثیر گذاری مثبت بر سبد مصرفی خانوارها میباشد.
_ بکارگیر ی آیین نامه های مختلف بهداشتی از جمله قرنطینه درون سازمانی
_ بکار گیری آیین نامه انضباطی برای بهره برداران و کارگران غرف
ب: ابعاد اجتماعی ، فرهنگی
با توجه به مراجعه اقشار مختلف جامعه به اماکن تحت پوشش سازمان ایجاد توازن اخلاقی و رفتاری کارگران فعاتل در سطح میادین بر اساس آموزشهای مختلف صنفی ، شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع و در نظر داشتن توان فکری و فرهنگی مراجعین و کارگران و ایجاد بالانس بین فرهنگهای مختلف.