زیر مجموعه های تبلیغات گرافیکی
- توضیحات
-
منتشر شده در دوشنبه, 30 -3443 03:25
-
نوشته شده توسط ثریا مسیب زاده
-
بازدید: 779
یکی از بزرگترین تولید کنندگان چراغ های پارکی در سه کلاس متفاوت با تکنولوژی روز اروپا که با دارای چندین استاندارد CE می باشد
- مقاوم در برابر آب و رطوبت
- عدم برق گرفتگی ( امنیت )
- زیبا سازی معابر و مکان های تفریحی
از ویژگی های برج های روشنایی :
- بدنه برج چند وجهی با پوشش گالوانیزه
- سیستم صعود و فرود
- نوردهی وسیع و مناسب که خود یکی از مهمترین عوامل تبلیغات در زیبا سازی شهریست
- امنبت و استفاده از تابلو برق سیستم ارت
برای رفاه حال شهروندان و همچنین امر بسزایی در تبلیغات زیبا سازی شهر مورد استفاده قرار میگیرد
از ویژگی های آن میتوان :
- ضد اشتعال ضد آب و رطوبت
- ضد سرقت
- همچنین به استحکام و راحتی آن نیز می توان اشاره کرد
از موارد تبلیغاتی آن می توان به :
- روشنایی و نور پردازی شهر . مکان های تفریحی مانند پارک ها یا در معابر استفاده کرد
- که خود امری مهم و مفید در تبلیغات دارد
- ضد اشتعال ، ضد آب و رطوبت ، عدم برق گرفتگی ( امنیت )
-
اینگونه تبلیغات اثرات مهمی در زیبا سازی دارد
- تفکیک زباله ها
- جلو گیری از پخش شدن زباله ها و آلودگی ها در سطح شهر
- ضد حریق و ضد آب
اینگونه تبلیغات نوعی تشویق به ورزش را نیز علاوه بر زیبا سازی به همراه دارد
طراحی به گونه ایست که برای هر گونه گروه سنی مناسب می باشد
از مزایا ی این تبلیغات می توان به تشویق شهروندان به ورزش و همچنین به سلامتی
و نشاط جامعه اشاره کرد
-
تبلیغات در این زمینه ی باعث
زیبا شدن پارک ها
وسایل سرگرمی و نشاط کودکان
امنیت کودکان
و..... را به دنبال داشت
-
طراحی اولیه ی این سمبل تبلیغاتی انیمشنی توسط کشور چین به اجرا در آمد
هم اکنون توسط مدیران و طراحان مبتکر این طرح در کشور اجرا می شود
از مزایای این محصول میتوان به :
جلب توجه کودکان و سرگرم شدن
زیبا سازی پارک ها و مکان های تفریحی
-
مهمترین موارد استفاده از آلاچیق
برای رفاه حال شهروندان و همچنین به زیبا سازی شهر کمک بسزایی می کند
- طول عمر بالا
- زیبایی چشمگیر
- عایق حرارتی
- مقاوم در برابر پوسیدگی
- کاهش وزن
- آزمایش شده از نظر تاثیر بر سلامتی انسان
بنابراین می توان گفت :
- تبليغات و معرفى كالاها باعث شناخته شدن بيشتر محصولات شده و در ذهن مشترى ماندگار مى شود اما در اين بين تحقيقات نيز تاثيرات خود را دارند. تحقيقات باعث كاهش قيمت شده و ممكن است استقبال ازكالا بالا برود چون براى اكثرمشتريان قيمت كالا موضوع قابل توجهى است.
- تبليغات بحث گسترده اى دارد كه تاثيرات آن بيشتر است. تبليغات مانند معرفى كردن و شناساندن است و اگر تبليغات نباشد شناخت پايين مى آيد و كالا معرفى نمى شود.
به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.