شنبه, 03 آذر 1403

 



وظایف روابط عمومی

وظایف روابط عمومی :

-    انتشار آگهی

1-   میزان تیراژ روزنامه ، تعداد مخاطب ، آشنایی با ساختار ، اهداف ، سیاست روزنامه

2-   آشنایی با کار روزنامه نگاری

-   نامه نگاری

1-   آشنایی با قواعد نگارش    2- شناخت ویژگی های مخاطب   3- درک ویژگی مخاطب

-   ارتباط با رسانه

1-   رادیو   2- تلویزیون   3- روزنامه

-   مصاحبه

1- هماهنگی از نظر زمان و مکان مصاحبه   2- ارسال دعوتنامه    3- مشخص نمودن موضوع و هدف مصاحبه   4- تعیین نحوه آمد و شد خبرنگاران    5- آماده سازی تدارکات و پذیرایی

-   ایجاد نمایشگاه از فعالیتهای سازمان – نمایشگاه الکترونیکی – توربازدید

مخاطبهای سازمان هم افراد داخل سازمان هم خارج از سازمان هستند اگر سازمان کارمندان خود را جزء مخاطبهای خود نداند و اهمیت ندهد هیچگاه به موفقیت نخواهد رسید.

1-   پورتال داخلی : پورتال یک اینترانت و شبکه داخلی است که از طریق آن هر کاربر (کارمند اداره کل مخابرات منطقه 4 که عضو این شبکه است) می تواند از اطلاعات داخل آن استفاده کند و با دیگران ارتباط داشته باشد و اطلاع رسانی مجازی از طریق آن صورت می گیرد. اخباری که کاملاً داخلی است و نباید عمومی شود مثلاً پرسشنامه مربوط به سنجش رضایت شغلی کارکنان از طریق همین پورتال در اختیار همکاران قرار می گیرد.

2-   تهیه و توزیع بلیط سینما، تئاتر ، موزه و....

3-   برگزاری مراسم در داخل اداره به منظور تودیع و معارفه مدیران و معاونت ها

4-   ارسال پیام و اختبار روز از طریق اتوماسیون اداری به حدود 600 نفر از کارکنان

5-   تهیه کارت الکترونیک خرید کتاب و کارت فرهنگی برای همکاران

نويسنده : محمد محمدی

این کاربر 6 مطلب منتشر شده دارد.

نظرات  

 
#1 رجب علی سالاریان 1392-03-09 11:04
مطلب خوبه ولی کاربینی چی؟ سالاریان
 

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.