برنامه های آتی
تقويت مهندسي فروش و تلاش برای افزایش سهم شرکت از بازار مسکن بر اساس نقشه بازاریابی
افزایش سهم پروژههاي شاخص و مجموعههاي تجاري- اداري و لوکس
توسعه فعاليتهاي شرکت از طريق ورود به بازار املاک و مستغلات
افزايش پروژههاي مشارکتي در سبد درآمدي شرکت
توسعه صدور خدمات فني و مهندسي
بهرهگيري از روشهاي نوين تأمين مالي نظير، انتشار اوراق مشارکت، تأسيس صندوقهاي زمينوساختمان، صکوک اجاره و تهاتر
برنامه ریزی برای ورود تعدادی دیگر از شرکتهای گروه سرمایه گذاری مسکن به بازار بورس
برنامهريزي جهت کاهش قيمت تمام شده با بهرهگيري از تکنولوژيهاي نوين، صنعتيسازي، ارتقاي مديريت پروژهها، رويکرد خريد در مقياس، توسعه مدولارسازي با استفاده از طرحهاي تيپ و ...
تدوين نقشههاي استراتژي و کارت امتيازي متوازن (مدل BSC) در سطح شرکت مادر و شرکت های تابعه
پیگیری استقرار و پيادهسازي مدل تعالي سازماني در شرکتهاي تابعه گروه
برنامه ریزی جهت توسعه فعالیتها در بافتهای فرسوده
نظرات