شنبه, 03 آذر 1403

 



نشست مسئولان روابط عمومی وبازاریابی بانک ملی ایران

شنبه 7 اردیبهشت 92

مديرعامل بانك ملي ايران ابراز داشت: خدمات بانك ملي ايران بايد متنوع، سريع،ارزان و راحت به مشتريان ارائه شود.  فرشاد حيدري در همايش معرفي خدمات نوين اين بانك كه با حضور كارشناسان و مسئولان روابط عمومي، بازاريابي،300  ba1c019a03

انفورماتيك و مطالعات سازماني ادارات امور شعب و شعب مستقل در مركز آموزشي،

رفاهي كوثر (آجودانيه) تهران برگزار شد، افزود: نوع تفكر در بانك ملي ايران بايد

به گونه‌اي باشد كه خدمات بانكي در محل كار و زندگي مشتريان ارائه گردد چون

فضاي فعلي رقابت، سخت و حساس است.

وي با ارائه گزارشي از وضعيت حال حاضر بانك ملي ايران تشريح كرد: در 18 ماه گذشته منابع اين بانك، 52 درصد رشد كرده است و مطالبات غير جاري بانك نيز از آبان ماه سال گذشته تاكنون با تشكيل جلسات هفتگي و پيگيري‌هاي مداوم، به ميزان 55 هزار ميليارد ريال كاهش داشته است.
مدير عامل بانك ملي ايران، برگزاري موفقيت‌آميز مجمع عمومي سال مالي 90 اين بانك در پايان سال گذشته و افزايش سرمايه به ميزان 99 هزار و 60 ميليارد ريال را از ديگر دستاوردهاي اين بانك معرفي كرد و از تلاش اين بانك براي افزايش بيشتر سرمايه در سال جاري خبر داد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود خواستار تلاش بيشتر در اطلاع‌رساني خدمات اين بانك به مشتريان شد و گفت: نوع اطلاع‌رساني خدمات اين بانك بايد به گونه‌اي باشد كه با استفاده از ابزارهاي پيشرفته و افراد متخصص، هم مشتريان به درستي از خدمات بانك مطلع شوند و هم اين خدمات را بپذيرند تا منجر به استفاده آنها از اين خدمات شود.
در ابتداي اين همايش نيز محمدرضا حسين‌زاده عضو هيأت مديره بانك ملي ايران با اشاره به اقدامات موثر اين بانك در بخش IT ابراز داشت: بهينه‌سازي زيرساخت‌هاي انفورماتيكي در بانك ملي ايران، زمينه‌ساز ثبت روزانه 30 ميليون تراكنش در پايان سال گذشته با حداقل اختلال شد، بر اين اساس در اسفند ماه سال گذشته، حدود 600 ميليون تراكنش از درگاه‌هاي مختلف بانك به ثبت رسيد به طوري كه اين حجم تراكنش با مجموع تراكنش چندين بانك برابري مي‌كند.
وي توليد محصولات جديد و منحصر به فرد در سيستم بانكي را از ديگر اقدامات اين بانك عنوان كرد و اظهار داشت: بانك ملي ايران از نظر پيشينه عملكردي نيز، خدماتي نظير سيستم يكپارچه و آنلاين بانكي تحت عنوان سيبا را در دهه 70 رونمايي كرد و سال گذشته نيز براي اولين بار در سيستم بانكي، سرويس رعد ملي مبتني بر انجام فعاليت‌هاي بانكي بدون نياز به كارت بانكي را كليد زد كه اين سرويس فقط در يكي دو بانك خارجي آن هم به صورت محدود ارائه شده است.
وي ارائه محصولات اختصاصي و جديد ديگر نظير آذرخش ملي و ... را كه انقلابي در خدمات بانكي ايجاد مي‌كند، از ديگر برنامه‌هاي بانك ملي ايران معرفي كرد كه طي ماه‌هاي آتي رونمايي خواهد شد.
حسين‌زاده، طراحي و راه‌اندازي اولين سايت آموزشي، سرگرمي و بانكي براي نوجوانان و جوانان را تحت عنوان كانون جوانه‌ها با آدرس http://KIDS.bmi.ir از فعاليت‌هاي جديد اين بانك عنوان و تصريح كرد: طي 5، 6 ماه كار مطالعاتي، اين سايت براي دو گروه سني زير 12 و بالاي 12 سال طراحي شده كه در حال حاضر نسخه زير 12 سال آن رونمايي و ارائه شده است.
حسين‌زاده با تشريح اين سرويس جديد ابراز داشت: يكي از ويژگي‌هاي اين سايت، داشتن حسابي كوتاه‌مدت تحت عنوان حساب آرزو براي افراد زير 18 سال است كه دارندگان اين حساب در صورت ثبت اطلاعات خود در سايت به عضويت كانون جوانه‌ها درآمده و مي‌توانند علاوه بر استفاده از مزاياي حساب آرزو، از امتيازهاي كانون جوانه‌هاي بانك ملي ايران نيز بهره‌مند شده و از تسهيلات مربوط به اين حساب تا سقف 40 ميليون ريال نيز استفاده كنند.
بررسي مسائل مختلف بانك در پانل تخصصي با حضور عضو هيأت مديره، قيطاسي مدير امور سازمان، رشيد ارده، فتحي بيرانوند و خاتوني روساي ادارات كل روابط عمومي، بازاريابي و امور مشتريان و انفورماتيك وخدمات نوين و دكتر صدر مشاور بانك از ديگر بخش هاي اين همايش بود.
 

 

 

 

 

 

 

نويسنده : حسن محمدیان رسنانی

این کاربر 8 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.