دوشنبه, 05 آذر 1403

 



روابط عمومی پست بانک

   مقدمه:

       با توجه به روند رو به رشد و توسعه جوامع انسانی و پیچیدگی‌های ناشی از آن در ارتباطات، روابط عمومی‌ها همواره سعی بر آن دارند تا بتوانند با استفاده از دانش و هنر و نگاه عمیق و کارشناسی به مسائل و موضوعات مرتبط در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان متبوع خود گام بردارد . درهمین راستا روابط عمومی پست‌بانک در سال جاری علی‌رغم حدوث برخی مشکلات و کاستی‌ها بویژه در مهمترین ابزار آن که بودجه می‌باشد تلاش نموده رسالت خود را بر مبنای اهداف بانک به نحو مطلوبی ارائه و دین خود را به مشتریان، سهامداران و همکاران ادا نماید.

     بر این اساس گزارشی پیرامون تلاش‌ها و اقدامات انجام گرفته به تحریر درآمده که تقدیم می‌گردد. البته باید اذعان داشت در این راه مساعدت و رهنمودهای مقامات عالی بانک و همکاری و تعامل سایر ادارات کل و مدیران محترم ستادی و اجرایی مؤثر و راه‌گشا بوده است.

1ـ اقدامات عمومی و ساختاری

  • بازنگری، اصلاح و ارتقاء چارت سازمانی اداره‌کل و الحاق دایره روابط عمومی‌ الکترونیک به آن
  • تنظیم نحوه انجام امور و فرآیند واحدهای مختلف و برگزاری منظم جلسات شورای اداره‌کل
  • تشکیل کمیته‌های تخصصی تحت عنوان «تبلیغات»، « نشریه»، «نمایشگاه‌ها و همایش‌ها»
  • بررسی و ساماندهی تمامی سوابق و مکاتبات فاقد ارزش یا قدیمی
  • حضور مؤثر و مستمر در جلسات شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تشکیل و ساماندهی دفتر و دبیرخانه اداره کل همچنین راه‌اندازی سیستم سامان به طور کامل
  • ثبت و صدور بیش از 5 هزار مکاتبه
  • تشکیل و ساماندهی پرونده سوابق امور اداری همکاران در دفتر
  • افزایش و الحاق فضای حدود 14 متری جنب اداره‌کل که قبلاً واگذار شده بود
  • ساماندهی انبارهای اداره کل به سه بخش «انتشارات»،‌ »اقلام و کالاها» ، «لوازم و تجهیزات مراسم و نمایشگاه‌ها»
  • تهیه و راه‌اندازی نرم افزار انبار
  • تهیه و تأمین 3 دستگاه رایانه مورد نیاز اداره‌کل
  • تهیه و تأمین لوازم مورد نیاز اداره‌کل شامل ‌یخچال، کابینت، صندلی اداری و ...
  • تهیه و تجهیز واحد سمعی – بصری با وسایل تخصصی و حرفه‌ای شامل: دوربین فیلمبرداری، دوربین عکاسی پرده کروماکی، پروژکتور، سه‌پایه و ...
  • تدوین و ابلاغ آیین‌نامه ضوابط ساماندهی تابلوهای شعب بانک
  • تدوین و تنظیم آئین‌نامه شرح وظایف کارشناسان روابط‌عمومی استانها و مناطق
  • بررسی و انتخاب شعار بانک با عنوان «پست‌بانک ایران گسترده ‌ترین شبکه بانکی کشور»
  • کنترل و نظارت بر بودجه ردیف تبلیغات و انتشارات با توجه به عدم افزایش آن نسبت به سنوات قبل و افزایش هزینه‌ها
  • برقراری تعامل مؤثر با انجمن متخصصان روابط‌عمومی،‌انجمن روابط‌عمومی ایران و سایر مؤسسات تخصصی ازجمله مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی، روابط‌عمومی آرمان و ...
  • برقراری تعامل مؤثر با روابط‌عمومی بانک‌ها و تبادل تجارب و نظرات
  • ارایه طرح استفاده از تابلوهای LED به جای بنر و استندهای مناسبتی

2ـ رسانه (نشریه، اطلاع‌رسانی، خبر و ...)

  • تهیه و تنظیم اخبار بانک جهت درج در نشریه و سایت (بطور متوسط روزانه 3 مورد)         تعداد کل: 1000 مورد
  • تهیه و تنظیم مصاحبه از اعضای هیأت مدیره و مدیران امور و استانها جهت درج در نشریه و سایت
  1.                                                                            (بطور متوسط هفته‌ای دو مورد)   تعداد کل : 72 مورد
  • تهیه و تنظیم گزارش‌های خبری جهت درج در نشریه وسایت
  1.                                                              (بطور متوسط هفته‌ای 3 مورد)           تعداد کل : 108 مورد
  • تهیه و تنظیم مقالات و درج آن در سایت و نشریه (هر ماه بطور متوسط 2 مورد)             تعداد کل: 18 مورد
  • تهیه و تنظیم خبر از اظهار نظرهای مسئولان کشوری و استانی درخصوص پست بانک و دفاتر
  1.                                                                (بطور متوسط هفته‌ای 5 مورد)            تعداد کل: 144 مورد
  • جمع آوری مطالب علمی، خواندنی، دانستنی، دینی، فناوری و اخبار اقتصادی و بانکی و درج آن در نشریه
  1.                                                                    (هر شماره بطور متوسط 40 مورد)   تعداد کل: 280 مورد
  • طراحی و چاپ نشریه داخلی بانک                                               تعدادکل: 7 مورد (تیراژ 5000 نسخه)
  • درج اخبار، گزارش ها و مصاحبه های بانک در خبرگزاری ها، روزنامه ها، سایت های خبری و مجلات مرتبط بطور متوسط روزانه 20 رسانه                                                                       تعداد کل: 5400 مورد                                                                                        
  • پخش اخبار بانک از طریق شبکه های رادیوئی و تلویزیونی (بطور متوسط هفته ای 4مورد)

                                                                                                                  تعدادکل: 144 مورد

  • پیگیری شکایت ها و گلایه‌ها و درخواست های مخاطبان از رسانه ها از جمله روزنامه ها و ارسال جوابیه به آنان (ماهیانه بطور متوسط یک مورد)                                                                       تعدادکل: 9 مورد
  • چاپ ویژه نامه های مناسبتی و موضوعی در ضمیمه نشریه داخلی بانک از جمله ویژه نامه نهمین دوره فوتسال و همچنین ویژه نامه های رهیافت سفرهای استانی                                                  تعدادکل: 9 مورد
  • پیگیری اخبار نشست هائی که مسئولان پست بانک استانها در آن حضور دارند

                                                                       (بطور متوسط روزانه 2 مورد)     تعدادکل: 540 مورد

  • درج آگهی های تبلیغات خدمات بانک در خبرگزاری ها و سایت های خبری در طول سال      

                                                                                                                    تعدادکل: 15 مورد

  • درج تمامی آگهی های مناقصه و مزایده های بانک در روزنامه های کثیره الانتشار          تعدادکل: 13 مورد
  • درج آگهی های خدمات بانک در روزنامه های سراسری و مجلات معتبر و تخصصی
  1.                                                                        (بطور متوسط هر ماه 6 مورد)   تعدادکل: 54 مورد
  • بررسی و تحلیل اهم اظهار و نظرهای مسئولان کشوری و استانی در رسانه های مختلف خبری درخصوص بانک از جمله؛ اعضای هیات مدیره و مجمع عمومی بانک، واگذاری مابقی سهام بانک و مجمع عمومی و ....، فعالیت ها و عملکرد و نقش پست بانک و دفاتر و امثال آن
  1.                                                                        (بطور متوسط روزانه 3 مورد)   تعداد کل:540 مورد
  • برگزاری نشست های مختلف با خبرنگاران همچنین تماس تلفنی با آنان درخصوص اخبار و اطلاعات بانک
  1.                                                                       (بطور متوسط هفتگی 4 مورد)   تعدادکل: 180 مورد

          

3 ـ انتشارات و تبلیغات

  1.    انتشارات:

                 بروشور: (2 مورد جمعاً‌ 300 هزار نسخه)

  • تهیه، تدوین، طراحی، چاپ و توزیع بروشور «سامانه پرداخت تلفن همراه مبنی برUSSD » به تعداد 200 هزار نسخه                                                                                                  
  • تهیه، تدوین، طراحی، چاپ و توزیع بروشور آشنایی با خدمات بانک                                 به تعداد 100 هزار نسخه
  • تنظیم مطالب و طراحی بروشور«کارت خانواده»
  • تنظیم مطالب بروشور «نقشه راهنمای شعب تهران»
  • بازنگری و بروزرسانی مطالب بروشورهای:

ـ سامانه موبایل بانکینگ

ـ سامانه تلفنبانک

ـ سامانه پیامکوتاه

­ـ بانکداری اینترنتی

ـ آشنایی با پرداخت اقساط تسهیلات بانکی به‌صورت الکترونیکی

          پوستر: (ا مورد 15 هزار برگ)

  • طراحی پوستر سود طلائی و آماده سازی آن برای چاپ                                         به تعداد 15 هزار برگ
  • تدوین و تنظیم مطالب و نکات مربوط به نقشه شماتیک تهران و آماده‌سازی آن برای چاپ

          کتابچه: (9 مورد جمعاً ‌130 هزار جلد)

  • تهیه، تدوین، طراحی،‌چاپ و توزیع :
  1. کتابچه«خدمات بانک در یک نگاه» حاوی تمامی بروشورها و پوسترها             به تعداد 20 هزار جلد
  2. کتابچه ویژه «صدمین سفر رئیس جمهور»                                           به تعداد 2 هزار جلد
  3. کتابچه «محراب اندیشه»                                                               به تعداد 8 هزار جلد
  4. کتابچه «پست‌بانک در یک نگاه» (دوزبانه) (اکو)                                    به تعداد 2 هزار جلد
  1. کتابچه « 50 نکته ارتباط با مشتریان»                                                 به تعداد 30 هزار جلد
  2. کتابچه «سیاست‌ها و ضوابط اعتباری»                                                  به تعداد 2 هزار جلد
  3. کتابچه «عملکرد دفاتر خدمات بانکی» به زبان فارسی و لاتین (BLP)               به تعداد 70 جلد از هر زبان        
  • ارائه مطالب، سفارش طراحی و چاپ کتاب کودکانه «تابستانه»                                 به تعداد 62 هزار جلد
  • چاپ کتابچه« خطبه غدیر»                                                                           به تعداد 3 هزار جلد
  • گردآوری اطلاعات و طراحی کتابچه «عملکرد سال 1390» و آماده‌سازی آن برای چاپ
  • طراحی کتابچه «بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها» و آماده‌سازی آن برای چاپ
  • گردآوری مطالب و اطلاعات شعب و درج آنها در کتاب «بانک بانکها»

            متفرقه:

   طراحی، چاپ و توزیع:

  • بنرها و استندهای مناسبتی                                                       (حدود 60 مناسبت ملی و مذهبی)
  • راهنمای «زائرین حرم مطهر»                                                          به تعداد 100 هزار برگ
  • کارت« ادعیه ماه مبارک رمضان»                                                     به تعداد 500 هزار برگ
  • لیبل تبلیغاتی                                                                                     1100 عدد
  • فولدر ویژه اجلاس اکو                                                                        400 عدد
  • سفارش و تهیه فولدر تقدیرنامه با آرم و لوگوی بانک                                     3000 جلد
  • درج آرم و لوگوی بانک در کتاب نفیس فرمان‌نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر نخعی و اهداء به مدیران ستادی، استانی و وزارتخانه

تبلیغات:

  • طراحی، اجرا و نصب تعداد 10 بیلبورد تبلیغاتی در مکان‌ها و محورهای مواصلاتی:  
  1. درب ورودی ایستگاه قطار تهران
  2. درب ورودی ایستگاه قطار مشهد
  3. تهران – مشهد (رفت و برگشت – پلیس راه پاکدشت)  
  4. تهران – فیروزکوه (رفت و برگشت – پلیس راه)
  5. تهران – قم (رفت و برگشت – حکیم آباد – قبل از فرودگاه امام )
  6. تهران – قم مجتمع مهتاب (رفت و برگشت – بعد از فرودگاه امام)
  7. جاده هراز – آبعلی (رفت و برگشت – پیست آبعلی)
  8. جاده خراسان (شریف آباد)
  9. سه محور هراز – قم – خراسان
  10. محور تهران – بومهن
  • تبلیغات به‌صورت لمینیت داخل واگن‌های قطار رجاء (شرکت باران موج آرتا)
  • خریداری و تأمین اقلام و هدایای تبلیغاتی بانک شامل:
  1.    ›ست ‌های مختلف کیف جیبی، پالتویی و کمربند   ›کیف دستی              › ماشین حساب(انواع مختلف)
  2.    ›فلش مموری                                             ›جاسوئیچی               › دفترچه یادداشت
  3.    › ساعت                                                     › انواع خودکار            › آفتاب‌گیر خودرو
  4.    › کتاب نفیس                                             › گلدان میناکاری سنتی   › بشقاب میناکاری سنتی
  5.    › بج سینه                                                 ›چتر                       › و سایر
  6.    ›کتاب ایران‌شناسی و CD‌های مربوطه              › کیف زنانه
  • تیزر تلویزیونی: (3 مورد)
  1.    ـ شادباش نوروزی (15 روز از شبکه‌های 1.2.3.5) جمعاً‌300 بار پخش
  2.    ـ عید فطر (3 روز از شبکه‌های 1.2.3.5) جمعا‍ً 95 بار پخش

-  پخش مسابقه فوتبال استقلال و هنرمندان از شبکه مختلف سیما

4ـ سمعی و بصری

  • پوشش و گزارش تصویری (تهیه عکس و فیلم) از:
  1. مراسم ‌                                  83 مورد
  2. نمایشگاه‌‌ها                            11 مورد
  3. معارفه و تودیع                           5 مورد
  4. بازدید‌ها                                 14 مورد
  5. کلاس‌ها و سمینارهای آموزشی       24 مورد
  • تهیه، تولید و ساخت فیلم و کلیپ:   (12 مورد)
  1. ساخت فیلم مستند بانک
  2. مستند مجمع عمومی بانک
  3. مستند صدمین سفر رئیس جمهور
  4. فوتبال تیم هنرمندان و استقلال
  5. زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی
  6. کلیپ صدمین سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی و پخش در نمایشگاه جانبی مشهد
  7. کلیپ دفاع مقدس
  8. کلیپ ملی و علمی به سفارش دفتر مرکزی حراست
  9. کلیپ عمارها به سفارش حوزه مقاومت بسیج (دفاع مقدس)
  10. کلیپ بانکداری و ICT جهت پخش در همایش بانک مرکزی
  11. کلیپ صلوات خاصه امام رضا(ع)
  12. کلیپ خاطره
  • تهیه و ارتقاء نرم افزار واحد تدوین و مونتاژ سمعی و بصری (Edius) و تجهیز لوازم فنی موردنیاز
  • تهیه و تدوین متن نریشن تیزر مجمع بانک
  • مشارکت با صدا و سیمای مرکز استان گلستان در تولید و ساخت مجموعه معرفی خدمات بانکی ICT روستایی گلستان

5ـ مطالعات و افکارسنجی

  • تنظیم چارچوب ارکان و شرح وظایف روابط‌عمومی برای کارشناسان روابط‌عمومی استانها جهت آمادگی ایشان برای شرکت در آزمون ارزیابی
  • تنظیم ، تدوین و تحلیل فرم‌های نظرسنجی و تحلیل آن‌ها: (3 مورد)
  1. نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
  2. نمایشگاه تله‌کام
  3. دیدگاه‌های خوانندگان نشریه داخلی بانک
  • ارائه طرح‌های پژوهشی و نظرسنجی با موضوعات ذیل به اداره‌کل آموزش: (3 مورد)
  1. نظرسنجی درخصوص کیفیت خدمات رسانی
  2. نظرسنجی درخصوص اثربخشی تبلیغات و اطلاع‌رسانی پست‌بانک بر مشتریان
  3. نظرسنجی درخصوص رضایت‌مندی مشتریان بانک  

6ـ روابط عمومی الکترونیک

  • طراحی و مهندسی محتوایی وب سایت جدید بانک با امکانات ویژه از قبیل:
  1. شعبه یاب هوشمند
  2. نرخ سود داینامیک و قابل تغییر برای انواع سودهای قابل ارائه به مشتری
  3. صفحات ویژه همکاران با دسترسی اختصاصی
  4. معرفی خدمات به شکل متغییر در صفحات مختلف
  5. نرخ ارز با امکان رسم نمودار مقایسه‌ای بین ارزها در بازه زمانی مورد نظر
  6. ایجاد صندوق‌های تماس بین مشتریان و ادارات ذیربط با امکان دریافت کد پیگیری برای مشتریان تا  حصول نتیجه
  • درج اخبار و مناسبتها و اطلاعات مختلف در وب سایت بانک )اخبار- آلبوم تصاویر- مناقصات- اخبار داخلی بانک- صفحات استانها -بنرهای مناسبتی و ...)
  • ارائه طرح شبکه تلویزیونی داخلی بین شعب با مدیریت این اداره کل (در اداره کل بودجه به دلیل عدم تامین هزینه لازم فعلا متوقف است)
  • اخذ دسترسی دیجیتالی به برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی صدا و سیما (داخلی- برون مرزی) جهت تحلیل محتوایی موضوعات مربوط به پست بانک
  • استفاده و دریافت سیستم بازخورد اخبار پست بانک در رسانه ها و جراید و سایتها و انعکاس آن از طریق پیامک به مدیران مجموعه
  • هماهنگی و پیگیری سرویسهای جدید بانکداری الکترونیکی و اینترنتی ارائه شده از امور فناوری اطلاعات به جهت اطلاع رسانی در وب سایت و نشریه.
  • ایجاد دسترسی پیامکی برای ارتباط بین اداره راهبری و پشتیبانی فنی سیستمها و کارشناسان مناطق و استانها
  • رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری همکاران اداره کل، حوزه مدیریت عامل، هیأت مدیره و ...
  • ارسال پیامکهای اطلاع رسانی، تبریک و تسلیت به همکاران از طریق سامانه اختصاصی پیامکی اداره کل
  • تهیه نرم افزار «ورسا» و انجام مقدمات لازم برای الکترونیکی شدن نشریه داخلی بانک و سایر موارد مشابه

 

7ـ مالی

  • تسویه تنخواه سال 1390
  • پیگیری و شارژ تنخواه1391
  • پیشنهاد و پیگیری بودجه ردیف تبلیغات و انتشارات در قالب برنامه‌های اداره در سال 91
  • تنخواه گردانی فعالیت های مالی اداره
  • تهیه و تنظیم گزارش عملکرد بودجه و تنخواه
  • کنترل بودجه و هزینه های جاری
  • تنظیم گزارش هزینه ها در مقاطع زمانی متفاوت برحسب ضرورت
  • تطبیق و کنترل موضوع هزینه ها با قوانین و مقررات مالی
  • بررسی ، کنترل و تطبیق قراردادهای تنظیمی اداره با قوانین و مکاتبات مربوطه با ادارات حقوقی و مالی
  • تنظیم گزارش هزینه ها به تفکیک موضوعی سال 1390 و 1391 و پیش بینی هزینه ها تا پایان سال 1391
  • تنظیم مکاتبات هزینه ای جهت اخذ مجوز و بودجه و اعتبار مربوطه
  • تفکیک و تخصیص بودجه استان ها در ردیف تبلیغات و انتشارات
  • ارایه گزارشات مقطعی و درخواست به مدیر عامل محترم جهت افزایش بودجه ردیف تبلیغات و انتشارات
  • کنترل و تطبیق اعتبار ردیف تبلیغات و انتشارات با اداره کل امور مالی به تفکیک اسناد

8ـ ارتباطات مردمی(درون سازمانی و برون سازمانی)

  • ارتباط مؤثر با کارشناسان بازاریابی و روابط‌عمومی استانها و هدایت و راهنمایی آنان در انجام امور
  • بازرسی و تنظیم گزارش از شعب در راستای طرح تکریم ارباب رجوع : (10 مورد)
  1. امام خمینی
  2. پاکدشت
  3. بهارستان
  4. رسالت
  5. شهدا
  6. فیروزکوه
  7. مصباح
  8. مخابرات کرج
  9. ورامین
  10. ولیعصر
  • تنظیم چارت و فرایند انجام امور واحد ارتباطات مردمی و پیگیری مکرر درخصوص راه‌اندازی واحد مذکور از ادارات مربوطه

9ـ امورفرهنگی و دبیرخانه شورای فرهنگی

  • طراحی، ‌چاپ و نصب بنر و استندهای مناسبتی در ساختمان‌ها‌ی ستادی بانک در سطح کشور                                                                                    ( 60 مناسبت ملی و مذهبی)
  • تهیه متون تبریک مناسبتی مسئولان و مقامات                             (به تعداد350 تبریک برای 5 مناسبت)
  • عید مبعث
  • عید فطر
  • عید قربان و غدیر
  • روز جهانی ارتباطات
  • روز جهانی پست
  • برگزاری مراسم مذهبی (جشن‌ها و عزاداری‌ها)                                         (7 مورد)
  • همکاری با شورای فرهنگی وزارت متبوع در برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان
  • برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن
  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم و اهداء لوح به اساتید شاغل در بانک
  • همکاری با اداره‌کل روابط‌عمومی وزارت متبوع در برگزاری ضیافت تجلیل از کارگران و نیروهای خدماتی
  • مشارکت در برگزاری مراسم زیارت عاشورا طی ایام فاطمیه با حوزه مقاومت بسیج
  • مشارکت در برگزاری مراسم زیارت عاشورا طی دهه اول محرم با حوزه مقاومت بسیج
  • مشارکت در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدا...الحسین(ع) با حوزه مقاومت بسیج
  • برگزاری مسابقات فرهنگی و تقدیر از برندگان                                    (4 مورد)
  • مسابقه احکام که در ماه رمضان در سایت و نشریه داخلی بانک درج گردید
  • مسابقه کتابچه «احکام در خانه» با همکاری شورای فرهنگی وزارت متبوع
  • مسابقه کتابچه «خطبه غدیر»
  • مسابقه «رهروان کوثر» که در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مطرح گردید (با همکاری حوزه مقاومت بسیج)
  • هماهنگی‌های لازم جهت پذیرایی همکاران ستادی به مناسبت جشن‌ها‌ی مذهبی
  • هماهنگی‌های لازم جهت درج اشعار مناسبتی در سربرگ مکاتبات اداری و مانیتورهای دستگاه‌های خود‌پرداز                                                                                                      
  • اشعار مربوط به دهه ولایت و امامت
  • اشعار مربوط به رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد
  • طراحی، چاپ و توزیع کتابچه با موضوع مناسبتی و ادعیه به صورت کارت    
  • دعای ماه مبارک رمضان
  • کتابچه «محراب اندیشه» شامل گزیده‌ای از اشعار امام راحل(ره)
  • کتابچه «خطبه غدیر»
  • تزئین ساختمان‌ها‌ی ستادی به مناسبت اعیاد و جشن‌ها
  • نصب پارچه‌ و کتیبه‌های ماه محرم‌الحرام در ساختمان‌های ستادی بانک در سطح کشور
  • هماهنگی و مشارکت با ادارات مربوط برای پذیرایی 2500 نفر از عزاداران در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش در محل وزارت متبوع
  • برپایی هیأت عزاداری پست بانک ایران و حضور در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در محل وزارت متبوع
  • مشارکت در برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش در محل سالن کنفرانس ساختمان آموزش
  • بازدید از خانواده جانبازان بهمراه مقامات عالی بانک
  • تنظیم احکام ائمه جماعات ستادی و اجرایی در سال 1391
  • تأئیدیه عملکرد ائمه جماعات ستادی به منظور پرداخت حق‌القدم ماهیانه آنان
  • برگزاری جلسات شورای فرهنگی و تنظیم صورتجلسات مربوطه (5 جلسه)
  • هماهنگی‌های لازم جهت تجهیز نمازخانه‌ها و غباروبی آنها طی ماه مبارک رمضان
  • حضور در فعالیت‌های انسان‌دوستانه و خیریه:
  • مشارکت در بازی فوتبال تیم هنرمندان و استقلال برای آزادی زندانیان، کمک به کودکان هموفیلی و آلزایمری
  • بازدید از مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی و هماهنگی‌های لازم جهت کمک به زلزله‌زدگان
  • تهیه و ارسال پیام و تراکت تسلیت همچنین سبد گل برای همکاران مصیبت دیده

 

10ـ مناسبت‌ها

     مشارکت و حضور مؤثر در همایش‌ها:

  1. سرآمدان روابط‌عمومی‌ها
  2. تجلیل از برگزیدگان صنعت ایران
  3. اجلاس توسعه صنایع ملی
  4. انتشارات روابط‌عمومی
  5. هشتمین سمپوزیوم روابط‌عمومی
  6. بازاریابی خدمات بانکی
  7. دومین کنگره روابط‌عمومی کشورهای مسلمان
  8. شکرانه توانمند سازی اقتصاد خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • برگزاری و مشارکت مؤثر در بازدیدها:
  1. برگزاری مراسم دیدار نوروزی مقام عالی بانک در سال 1391
  2. بازدید نماینده سازمان ملل از شعب و دفاتر منتخب
  • مشارکت و حضور مؤثر در جشنواره‌ها:
  1. جشنواره فاوا
  • برگزاری، مشارکت و حضور مؤثر در مناسبت‌های ملی - مذهبی:
  1. برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن
  2. مراسم جشن تکلیف فرزندان ذکور و تهیه جوایز برای آنان
  3. زیارت عاشورا در ایام فاطمیه
  4. زیارت عاشورا در دهه اول محرم
  1. سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین‌(ع) در محل وزارت متبوع
  2. سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین(ع) در محل سالن کنفرانس ساختمان آموزش
  3. مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم
  4. مراسم ضیافت تجلیل از کارگران به مناسبت روز کارگر و تهیه بن کارت برای مدعوین
  • مشارکت و حضور مؤثر در قرعه‌کشی‌ها:
  1. قرعه‌کشی حساب‌های طرح برکت یارانه (3 نوبت)
  • همکاری با سایر ادارات در:
  1. برگزاری همایش آموزشی حوزه مقاومت بسیج (8 مورد)
  2. برگزاری همایش آموزشی دفتر مرکزی حراست (5 مورد)
  3. برگزاری همایش اداره‌کل خزانه‌داری
  4. برگزاری همایش اداره‌کل امور مالی
  5. برگزاری همایش اداره‌کل بازاریابی و تجهیز منابع
  6. همایش آموزشی اداره‌کل آموزش و تحقیقات (10 مورد)
  7. میزبانی مراسم ضیافت شام اجلاس اکو و همکاری با وزارت متبوع      
  • مشارکت و حضور مؤثر در نمایشگاه‌ها: (8 مورد)
  1. بورس،‌ بانک و بیمه    
  2. تلکام
  3. فاوا
  4. اکو
  5. یکصدمین سفر رئیس جمهور
  6. سرآمدان روابط‌عمومی
  7. سیاست‌های پولی و ارزی
  8. انتشارات روابط‌عمومی

 

11ـ دستاوردها

ـ دریافت لوح و تندیس «کارگزار برتر دومین کنگره کارگزاران مسلمان اسلامی»

-      دریافت لوح و تندیس «کنفرانس بین‌المللی بازاریابی و خدمات بانکی»

-      دریافت لوح و تندیس «تجلیل از برگزیدگان صنعت ایران»

-      دریافت لوح و تندیس «انتشارات روابط‌عمومی»

-      دریافت تندیس ایزو «نخستین دوره آئین سرآمدان روابط‌عمومی»

-      دریافت جایزه «هشتمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی»

-      دریافت تندیس ویژه «همایش ملی تعاون»

-      دستیابی به درآمد سرانه تعیین شده طی دوره‌های معین ارزیابی عملکرد

12ـ مشکلات و محدودیت‌های فعلی اداره‌کل روابط‌عمومی

  • انتزاع دو فعالیت مهم «مطالعات و افکارسنجی » و «ارتباطات مردمی» از اداره کل روابط عمومی (که به ترتیب به اداره کل آموزش و تحقیقات و اداره کل راهبردی و پشتیبانی فنی سیستم‌ها محول گردیده است)
  • عدم امکان دستیابی به اهداف تبلیغاتی و انتشاراتی مطلوب بانک بدلیل محدودیت‌های بودجه‌ای فعلی
  • عدم تدوین و ابلاغ استراتژی بانک جهت تنظیم و اجرای برنامه‌های عملیاتی و راهبردی در برنامه‌ریزی‌های تبلیغاتی
  • واگذاری مسئولیت‌های متفرقه به کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی در استانها
  • لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی کاربردی برای کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی استانها با توجه به غیرمرتبط بودن رشته‌های تحصیلی قریب به اتفاق آنان
  • عدم تخصیص و محدودیت بودجه روابط عمومی استانها
نويسنده : ليلا صفري

این کاربر 3 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.