عناصر مهم تبادل آنلاین روابط عمومی
میراندا میلر، کارشناس برجسته رسانه های اجتماعی
شارا، زهرا بابازادگان- مطمئن شوید که تبادل شما دارای عناصر زیر است تا متمایز از دیگران باشد:
• خط موضوع توصیفی، روشن - چه از طریق ایمیل، پیام های اجتماعی و یا غیره، از اولین فرصت برای جلب توجه خواننده استفاده کنید.
• مقدمه، ارزش منحصر به فرد شما را بیان می کند. در حالت ایده آل، یک یا دو جمله مقدمه به خواننده خواهد گفت که شما که هستید، به چه دلیل شما یک منبع ارزشمند اطلاعاتی برای مخاطبان خود می باشید و چه چیزی برای ارایه در فهرست محتوا دارید.
• شرح واضحی از ایده، بینش و یا ارایه اطلاعات تان. به خواننده نشان دهید که چگونه فکر می کنید. این جا محل مناسبی برای توقف و یا مبهم بودن نیست.
• به چند مورد که ممکن است به روزنامه نگار/ وبلاگ نویس کمک کند تا شما را به عنوان یک منبع قبل از سایر منابع انتخاب کند لینک دهید. این ممکن است شامل یک حساب کاربری محبوب رسانه های اجتماعی، مقاله ای در یکی دیگر از مطالب که در آن شما برجسته شده بودید و یا مثلا یک ویدیو از تعامل گفتاری در یک موضوع مرتبط باشد.
• دسترسی به پژوهش اصلی و یا هر چیز دیگری که شما به آن رجوع می کنید. هیچ چیز آزار دهنده تر از این وجود ندارد که شرکتی به یک روزنامه نگار مصاحبه ای بر اساس گزارشی ارایه دهد که باید به آن از طریق فرم ثبت نام آنلاین دسترسی یابند. فقط مدرک را ارسال کنید، آنها نمی خواهند در فهرست پستی شما باشند.
• بهترین اطلاعات تماس برای ترتیب دادن یک مصاحبه، پست مهمان یا فرصت های تبلیغاتی دیگر. به طرز شگفت انگیزی، بسیاری از شرکت هایی که اخبار را منتشر می کنند هنوز مایل به مصاحبه برای بحث در مورد آن نیستند. در دسترس قرار دادن فردی برای انجام یک مکالمه تلفنی 15 دقیقه ای ممکن است به شخصی که دارید با آن تبادل می کنید دلیل قانع کننده ای بدهد که تصمیم او را برای ادامه دادن و همراهی با شما تحت تاثیر قرار دهد.