روابط عمومي كارآمد چه ويژگي هايي دارد؟

  • پرینت

مدير روابط عمومي بايد به گونه اي انتخاب شود كه داراي ويژگي هايي باشد تا براساس آن ها بتواند موفقيت لازم را در پيشبرد اهداف سازماني محقق نمايد و اعتماد مخاطبان اداره و سازمان را نيز به خود جلب نمايد. در اينجا برخي از ويژگي‌هاي  لازم براي انتصاب مسئول روابط عمومي ذكر مي شود :

۱- مهارت فني

۲- دانش و مهارت تخصصي

۳- سوابق تجربي موفق

۴- توانمندي هاي فردي نظير پژوهش افكار عمومي ، سخن وري، قدرت بيان ، قلم توانا، توانمند در تجزيه و تحليل مسائل ، داراي سعه صدر  كه در پرتو آن‌ها بتواند تعامل مطلوب و مؤثري را در روابط سازماني برقرار كند.

۵- اخلاق ومنش متناسب با حرفه روابط عمومي

۶- احساس تعهد نسبت به سازمان و جامعه

نويسنده : محمدابراهيم حسني

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.