گزارش کاربینی
- توضیحات
-
منتشر شده در دوشنبه, 30 -3443 03:25
-
نوشته شده توسط بهرام فرهمندپور
-
بازدید: 1717
به نام خدا
اینجانب در حوزه ستادی شرکت توزیع برق تهران بزرگ در اداره پیگیری که زیر نظر معاونت بهره برداری شرکت سرپرستی می شود انجام وظیفه می نمایم. وظیفه این اداره پاسخگویی به مشترکینی است که در طول 24 ساعت شبانه روز با این اداره تماس حاصل نموده و به دلایلی درخواستشان در مناطق تابعه اجابت نگردیده است و این اداره موظف است تا انجام درخواست مشترک از منطقه موردنظر پیگیریهای لازم را انجام دهد.
دوره کاربینی را در دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ در دو واحد به شرح زیر گذراندم.
در واحد افکارسنجی و تکریم ارباب رجوع:
-
1.برقراری ارتباط بین مردم و مسئولین سازمان از طریق برگزاری ملاقاتهای عمومی در سطح ستاد راهبردی و مناطق برای دریافت نقطه نظرات و درخواست های مردمی
-
2.هماهنگی و برقراری ارتباط با مناطق برای برگزاری جلسات مشترک با دبیران شورایاری محلات شهر تهران بمنظور دستیابی به نیازها و درخواستهای محلی و انعکاس آن به مسئولین
-
3.حضور فعال در کمیته عالی طرح تکریم ارباب رجوع
-
4.شرکت در جلسات و کمیته های مرتبط با حوزه فعالیت طرح تکریم ارباب رجوع
-
5.اخذ شکایات و درخواست های مردمی مندرج در جراید و سایتهای خبری بمنظور انعکاس به واحدهای ذیربط و پیگیری های لازم بمنظور ارسال و چاپ جوابیه
-
6.فراهم نمودن زمینه های لازم بمنظور اجرای آیین نامه و دستورالعمل های طرح تکریم ارباب رجوع در سطح شرکت
-
7.پیگیری لازم برای اخذ مستندات و گزارش فعالیت های انجام شده در سطح مناطق و تنظیم نمودارهای آماری از درخواست های مردمی، برگزاری جلسات طرح تکریم، ملاقات عمومی و... بصورت فصلی
-
8.ایجاد هماهنگی لازم با مناطق و سایر واحدها به منظور برگزاری نظرسنجی های دائم و میدانی از مشترکین
-
9.ایجاد هماهنگی های لازم بمنظور آمادگی مناطق برای بازدید و ارزیابی های دوره ای از استانداری تهران، وزارت نیرو و شرکت توانیر "در راستای مفاد آیین نامه طرح تکریم ارباب رجوع"
-
10.استخراج شکایت و درخواست های مردمی از صندوق های ارتباط با مدیریت عامل و ارسال به واحدهای ذیربط
-
11.هماهنگی های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی ارتباط موثر با رویکرد طرح تکریم ارباب رجوع برای همکارانی که به نحوی با ارباب رجوع در ارتباط هستند
-
12.اشاعه فرهنگ تکریم ارباب رجوع از طریق چاپ و انتشار بروشور، کتابچه و ارسال پیام های تکریم ارباب رجوع از طریق اتوماسیون اداری
-
13.معرفی فعالیتهای شرکت در حوزه تکریم ارباب رجوع در جشنواره ها، همایش ها و سمپوزیوم های کشوری و بین المللی
-
14.ایجاد تعامل با دفتر مدیریت بازرسی و ارزیابی خدمات برق بمنظور پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مندرج در جراید و سایت های خبری
-
15.ارزیابی عملکرد فعالیت مناطق در حوزه طرح تکریم ارباب رجوع بمنظور استخراج نقاط قوت و نقاط قابل بهبود
عکسهای زیر نشان می دهد که به منظور احترام به ارباب رجوع درکلیه واحدهای عملیاتی فضایی مناسب برای ارباب اختصاص یافته و امکانات و تسهیلات لازم برای آسایش و استقرار آنان فراهم شده است
در واحد اخبار و ارتباط با رسانه:
-
1.حضور در نشستهای خبری، مراسم، همایشها و گردهمایی ها به منظور پوشش خبری اخبار شرکت
-
2.بروز رسانی پایگاه خبری شرکت
-
3.برقراری ارتباط مستمر با مطبوعات، صدا و سیما و خبرگزاری های رسمی کشور به منظور انعکاس فعالیتها و برنامه های شرکت و دریافت نقطه نظرات آنها
-
4.بررسی مطالب مطروحه در وسایل ارتباط جمعی و مجامع عمومی در رابطه با فعالیت سازمان و انعکاس مطالب به مسئولین شرکت و تهیه پاسخ های لازم
-
5.تهیه و تدوین اخبار، بیانیه ها، اطلاعیه ها، جوابیه ها و طرح های سازمانی در قالب انتشار آگهی بر اساس سیاست های خبری به منظور انعکاس در رسانه های جمعی و تنویر افکار عمومی
-
6.برنامه ریزی و فراهم نمودن زمینه های لازم برای انجام مصاحبه و کنفرانس های خبری مسئولین سازمان با رسانه های جمعی
-
7.هماهنگی لازم به منظور تهیه خبر و گزارش از بازدیدهای مدیرعامل و معاونین شرکت و انعکاس آن در سایت خبری و ماهنامه
-
8.حضور در نمایشگاه های تخصصی مرتبط با اهداف شرکت به منظور اطلاع رسانی
-
9.تهیه و انتشار بولتن های خبری به منظور انتقال فعالیت های سازمان برای آگاهی کارکنان
-
10.تهیه و انتشار ماهنامه الکترونیکی در قالب لوح فشرده به منظور آگاهی بخشی فعالیتهای شرکت در سطح شرکت های توزیع کشور
-
11.تهیه برنامه های رادیویی و تلویزیونی در قالب برنامه های مشارکتی
-
12.اخذ شکایات و درخواست های مردمی (تلفنی، حضوری، اینترنتی، جراید) و پیگیری با واحدهای ذیربط به منظور پاسخگویی مناسب به شهروندان در قالب اطلاع رسانی از طریق رسانه ها
-
13.تهیه مستندات در قالب نمودارهای آماری
-
14.ارتباط مستمر با خبرنگاران رسانه های جمعی از طریق ارسال فکس، پیام کوتاه (SMS) و تماس تلفنی جهت اطلاع رسانی و دعوت و هماهنگی برای پوشش برنامه های خبری
-
15.گفتگو و رایزنی با مدیران و خبرنگاران رسانه های جمعی به منظور انتقال نقطه نظرات مسئولان شرکت
-
16.تهیه و تدوین اخبار صنعت برق در قالب بریده جراید
-
17.برگزاری کنفرانس های خبری به منظور ارائه گزارش عملکرد شرکت توزیع برق تهران
-
18.ارسال اخبار روابط عمومی از طریق فکس برای تمام خبرگزاری های و روزنامه های یومیه
-
19.پیگیری انتشار مطالب و اخبار شرکت در روزنامه ها و خبرگزاری ها
-
20.بررسی سایت های خبری داخلی به شکل روزانه و استخراج اخبار مربوط به صنعت برق
-
21.هماهنگی با خبرنگاران و تعیین وقت مصاحبه های اختصاصی با مسئولان
-
22.تهیه بانک اطلاعاتی خبرنگاران
-
23.تهیه گزارش عملکرد از فعالیتهای بخش ارتباط با رسانه بصورت سه ماهه در قالب گزارش کار فصلی
به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.