شنبه, 03 آذر 1403

 



پروژه کاربینی

02154258

شرکت پارسا ابزار تندیس یک شرکت بازرگانی در صنف ابزار آلات می باشد برند این شرکت RONIX است که در ایران به ثبت بین المللی رسیده و ابزار آلات خود را در6 کشور دنیا تولید و وارد ایران می کند . روند سفارشات و فروش این شرکت به شرح ذیل تقدیم حضورتان می گردد: دریافت اطلاعات بسته بندی: کلیه اطلاعات بسته بندی کالاها قبل از ورود به انبار توسط بخش بازرگانی در اختیار بخش فروش قرار میگرد تا این اطلاعات به مسئول انبار و کارشناسان فروش ارجاع شود.تا از لحاظ تحویل و فروش کالا توسط پرسنل مربوطه تایید شود.کلیه اطلاعات ذکر شده از بخش بازرگانی به فروش انتقال می یابد. نمونه :

نوع جنس

نوع ورودی

تاریخ رسیدن

حجم بار

مسئول پرونده

پیچ دستی 16و17

نبیل 1

موجود در انبار

69 پالت

خانم صفایی

بتن و چکش تخریت 12

غزل

30/03/92

153 پالت

خانم فریدونی

مته گازور و خزینه

قشم

موجود در انبار

6پالت

خانم سخا

دریافت کالا کلیه کالاها پس از ترخیص از گمرک به انبار شرکت انتقال می یابد و کارشناسان فروش پس از ثبت اطلاعات بسته بندی دریافتی از واحد بازرگانی در سیستم کارنما اقدام به ثبت رسید انبار می نمایند. مسئول انبار بر اساس رسید انبار دریافتی از واحد فروش و پکینگ لیست واحد بازرگانی اجناس را تحویل گرفته و در صورت وجود مغایرت بین کالاها از لحاظ تعداد با مدارک و اطلاعات موجود، موارد را به بخش فروش اطلاع داده تا این بخش از طریق واحد بازرگانی مراتب را از مبدا و تامین کنندگان کالا پیگیری نمایند.

 

در مواقع نیاز واحد بازرگانی با ارسال فرم درخواست کالا از واحد فروش (جهت تست ابزار ) اقدام به دریافت نمونه از واحد فروش می نماید.

رونیکس

فرم درخواست کالا از واحد فروش

PAT-F-CO-400-01

تاریخ درخواست:05-12-1391

مسئول اجرای درخواست: جناب آقای رزاقی

واحد درخواست کننده: بازرگانی

شخص درخواست کننده: الوند

تاریخ تحویل کالا از واحد فروش:

مشخصات کالای درخواستی : از انبار

نام کالا: تراز

برند کالا: رونیکس

مدل کالا:

تعداد مورد نیاز: از هر سایز یک کارتن :

سایزهای :

30-40-50-60-80-100

سایر مشخصات فنی و ظاهری (در صورت نیاز):

 

علت درخواست کالا

 

ارسال به تامین کننده                             تست کیفی                                         مقایسه

 

امضا و تایید واحد بازرگانی:

امضا و تایید واحد فروش:

 

فروش کالا فرم رسید انبار پس از تائید مسئول انبار و واحد بازرگانی جهت ورود به سیستم حسابداری و قیمت گذاری کالاها به بخش مالی و حسابداری ارسال میگردد. همچنین یک نسخه از آن در بایگانی فروش نگهداری می شود . پس از بررسی شرایط فروش رقبا،زمان پخش و شرایط پرداخت ایشان ، همچنین اطلاعات رسیده از واحد مالی مدیران فروش اقدام به قیمت گذاری می نمایند.

Bitmap
 
بررسی شرایط فروش رقبا كد : PAT -SL-49 -01
تاريخ :
نام کالا        گروه کالا :                                                                           نام کارشناس:               
رونیکس (قیمت فعلی) قیمت پیشنهادی 1 قیمت پیشنهادی 2 قیمت رقبا 1 قیمت رقبا 2 قیمت رقبا 3 قیمت رقبا 4
               
تاریخ توزیع              
شرایط فروش، تخفیفات و بازپرداخت              
منبع استعلام              

پس از قیمت گذاری کالاها لیست فروش کالاها استخراج شده و در اختیار کارشناسان جهت ارائه به نمایندگان فروش قرار میگرد. همچنین قبل از ارسال لیست قیمت با ارسال پیام کوتاه، نمایندگان و سایر مشتریان از توزیع کالای مذکور ظرف روزهای آتی مطلع می گردند. کلیه لیست قیمتها به صورت حضوری در تهران و فاکس و ایمیل در شهرستان جهت نمایندگان فروش ارسال میگردد. نمایندگان فروش پس از دریافت لیست قیمتها سفارشات خود را توسط فاکس ،ایمیل و تلفنی و یا حضوری به کارشناسان فروش ارائه میدهند . کارشناسان فروش با پیگیری از نمایندگان توسط فرم PAT-SL-25-02، سفارشات را در پروپزال یادداشت و در صورت نداشتن سفارش علت عدم خرید مشتریان را در فرم مربوطه یادداشت می نمایند. کلیه سفارشات در سیستم کارنما ثبت می شود . پس از جمع آوری سفارشات مشتریان، کارشناسان براساس موجودی اجناس ،سفارشهایی را که دستخوش تغییر میشوند، به نمایندگان اطلاع داده و پس از توافق طرفین، اطلاعات تحویل در سیستم کارنما ثبت میشود. در صورت وجود مانده بار ، کارشناسان فروش در فرم های ثبت سفارش مشتری اقدام به گرفتن سفارشات می نمایند که پس از تائید مدیر فروش در کارنما ثبت می شود.

نويسنده : مستانه خسروی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.