شنبه, 03 آذر 1403

 



شرکتهای بازرگانی آرایشی و بهداشتی

                           Picture44

شركت رايا پخش   WORLD COLOR

شركت رايا پخش در سال 1385 با مصنوعات واردات و توليد بازار يابي و فروش توزيع وپخش محصولات آرايشي و بهداشتي شروع به فعاليت نموده و سپس در تاريخ 19/09/1387 در زمينه واردات رنگ مو با نام تجاري ورد در كشور ايتاليا تحت ليسانس             تفارما ويتا ثبت وبه فعاليت خود ادامه داده است و پس از سالها تلاش و حيات مشتريان و مصرف كنندگان عزيز در عرصه  توليد به سمت انتخاب محصولي با كيفيت حركت نموده است .ما به ضعف خود مي باليم.

خط و مش شركت رايا پخش:

1-درك نيازهاي مشتريان و تا مين خواسته هاي ايشان با ارايه محصولات جديد و متنوع مطابق با استانداردهاي جهاني توام با     

قيمت هاي منا سب با هدف دستيا بي به سهم شايستهاي از بازا ر.

ارتقاي دانش و مهارت و توانايي كاركنان به عنوان منبع تفكر و با ارزشترين سرمايه شركت با هدف دستيا بي به آرمانهاي متعالي آينده اي روشن تر.

با لا بردن قدرت رقابت  پذيري در بازار و ارايه خدمات بهتر به مشتريان از طريق بهينه سازي هزينه ها و استفاده از حداكثر ظرفيتهاي موجود .

توسعه و افزايش سهم صادرات محصولات شركت در راستاي رشد اقتصادي كشور و با هدف پيوستن به بازارهاي بزرگ .

جلب و توسعه مشاركت كاركنان در ارائه روشهاي نوين كار با هدف بهبود مستمر.

مديريت و كاركنان شركت رايا پخش به برآورده سازي الزامات سيستم مديريت كيفيت با هدف رشد و تعالي سازماني معتقدند.

چشم انداز شركت:

اين شركت با هدف رضايت و رفاه تمامي مصرف كنندگان عزيز آرمانهاي بزرگ خود را در سال 1391 تبديل شدن به

بهترين مجموعه كاري و عرضه با كيفيت ترين رنگ مو و محصولات جانبي در ايران وخاور ميانه مي داند.

هدف بنيان گذار گروه كه پس از سالها تلاش و تجربه هم ا كنون در انديشه و اين مهم با ايجاد توسعه و كسب و كار

و اشتغال مواد در جامعه دنبال ميشود.

بيانيه ما موريت:

ترديدي نيست كه بهداشت سلا مت و زيبايي سه ركن اسا سي زندگي هستند.

شركت رايا پخش مي كوشدبا خلا قيت و تنوع محصولات و تنوع بسته بندي و سيستم توزيع مناسب به همراه نيروي انساني

زبده خود ضمن احترام به سليقه مشتريان عموم جامعه را به سمت انتخاب محصولي با كيفيت خوب سوق دهد.

شركت را يا پخش با بهره گيري از رهبران كار آفرين و كار كنان مستعد و تكيه بر ارزشهاي سازماني چون سر آمدي .ياد گيري.

توانمندي .رقابت پذيري خلا قيت و نو آوري .مشتري مداري و تعهد و توزيع بهينه در جهت توليد با بهره وري بالا ضمن ارتقاي

كيفيت متناسب با اهداف شركت براي تحقق آرمان خود و رشد متوازن و توسعه نياز هاي مشتريان توانسته است در عرصه هاي

مختلف اجتماعي با تكيه بر سرمايه هاي نا محسوس خود (ارزش برندو نيروي انساني) افتخارات بزرگي را تقديم جامعه

نمايد.

vahedi1

محصولات شركت ورد:شامل رنگ مو اكسيدان-پودر دكلره و ماسك و زل و كرم و... ميباشد.

اين شركت تشكيل شده از چند قسمت مختلف:

1-فروش

2-انبار

3-حسابداري

-فروش اين شركت دو نوع است:تهران و شهرستان

فروش مهمترين قسمت اين شركت ميباشد.در فروش تعدادي بازار ياب يا (سرپرست فروش) داريم كه به گالريهاي

مختلف رفته و با معرفي محصولات ورد آنها را به فروش مي رسانند.

بازار ياب مسئول فروش شهرستان در داخل شركت است و با تلفن هماهنگيهاي لازم را انجام مي دهد و بعد براي معرفي

كالا به آن شهر مورد نظر رفته و ماموريت خود را به انجام مي رساند.

قسمت دوم انبار است كه در آنجا چند نفر به فعاليت مشغول هستند.در انبار كالاهاي مورد نظربه سفارش را به مشتريان     .

تحويل ميدهند كه بعضي وقتها مشتريان بد حسابي وجود دارند كه باعث مي شود كه سفارشات دوباره به انبار مرجوع شوند.

قسمت مالي و يا حسابداري شركت كه هر روز صبح فرمهاي در خواست مشتريان كه به وسيله ي ابزار يابها سفارش گرفته شده است به حسابداري انتقال پيدا ميكند و در آنجا ثبت اسناد انجام مي شود و به انبار فرستاده مي شود .

در اين قسمت يك مدير حسابداري .دو حسابدار و يك كمك  حسابدار وجود دارند كه كارها را هر روز به طور منظم انجام مي دهند و هر چيز كه لازم است را با ثبت سند وارد سيستم ميكنند و گزارشها و كار كرد هاي فروش بازار يابها را

روز به روز در اختيار مديريت فروش مي گذارند.اين گزارش مختصر از يك شركت معتبر و موفق است.

vahedi2 copy

نويسنده : محمد واحدی

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.