نقش بی بدیل اعتماد به نفس و اعتقاد به خدمت یا کالا در بازاریابی
- توضیحات
-
منتشر شده در دوشنبه, 30 -3443 03:25
-
نوشته شده توسط حمیدرضا نورهانی
-
بازدید: 734
یکی از رموز موفقیت در کلیه امور و البته بازاریابی داشتن اعتماد به نفس و داشتن اعتقاد راسخ به رشته ای که در آن فعالیت میکنیم است .هنگامی که به بیمه عمری که برای مشتریان توضیح می دهیم ایمان وباور داشته باشیم میتوانیم به آنها بیاموزیم که آینده را امروز ببینند تا برای داشتن آینده ای مطمئن با تکیه بر توضیحات مطمئن ما و اعتماد به نفسی که به آنها میدهیم برای آینده برنامه ریزی کنند.البته در این راستا افزایش اعتماد به نفس و تمرین وممارست در آن جهت بسیار لازم است.
در هنگام توضیح بیمه عمر شرط لازم آرامش و نداشتن استرس ویا اضطراب در صحبت کردن میباشد.توضیحات تند و مسلسلوار سبب میشود بیمه گذار گیج شده ونقش فردی که کاملا متوجه شده را ادا می نماید. در این هنگام است که می گویداجازه بدید درموردش فکر کنم ویا می گوید حالا یک بروشور یا کاتالوگ که توضیحات رو نوشته بدین ببرم بخونم بعد خبرشو می دم.
این جمله یعنی بازاریاب محترم شما نتوانستید به من بیمه عمر بفروشید ویا میشه گفت یعنی خداحافظ.
به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.