شنبه, 03 آذر 1403

 



آموزش بازاریابی بیمه(قسمت3)

3-روابط عمومی قوی11

درک نقش و قدرت روابط عمومیدر پشتیبانی فعالیت های فروش و بازاریابی امری بسیار حیاتی است.

مواردی که روابط عمومی می تواند به موفقیت کامل بازاریابی و فروش کمک کند به شرح زیر می باشد:


1- طراحی یک برنامه روابط عمومی کارا، مؤثرترین راه برای نفوذ و تأثیر واقعی بر مشتریان می باشد.


2- روابط عمومی در خارج از سازمان، نقش یک سفیر تجاری را دارد به طوری که یک بازاریاب با روابط عمومی قوی به موفقیت آن نام تجاری (بیمه ایران) در بین مخاطبان و مشتریان کمک کند.                                                                                                          

3- اعتماد مشتریان را جلب کنید. روابط عمومی تنها مرجع صلاحیت دار برای بهبود نام های تجاری یا شرکت های بد نام که مشتریان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، تصور بدی از آنها دارند.

یکی دیگر از نکاتی که باید یک بازاریاب بیمه به آن توجه کند این است که, ظاهر آراسته و نوع لباس پوشیدن است.

به طوری که ظاهر شما در همان برخورد اول آن چنان تأثیری بر روی مشتری می گذارد که می تواند او را به یک مشتری دائمی برای محصولات شما (انواع بیمه نامه) تبدیل کند.                                                                           

نويسنده : حسام زندیه دولابی

این کاربر 7 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.