During surveys conducted in the institution where the work of the four skills of reading, writing, speaking and listening is scheduled to appear first listening is a skill that must be learned. As we learned primarily native language through listening, listening skills and the ability to increase in direct proportion with learning a new language is learning a second language after listening, speaking (conversation) important items and skills of a student.
In a general summary of the above can be found in the fact that certain grammatical rules of grammar and one of the last things that should be in the language. Learn the rules of grammar and syntax seems to work simultaneously on general speaking skills to meet the needs of basic grammar. Should talk! Even if you speak in terms of principles, methods, grammatical errors and this method is institution .
طی بررسی های بعمل آمده در موسسه مذکور که اصول کار در آن بر چهار اصل مهارت خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن برنامه ریزی شده است ، به نظر می رسد گوش دادن اولین مهارتی است که باید آموخت . همانگونه که اصولا زبان مادری را از طریق گوش دادن یاد گرفته ایم ، افزایش توانایی و مهارت گوش دادن در یادگیری زبان جدید نسبت مستقیمی با فراگیری زبان دوم دارد بعد از گوش دادن ، صحبت کردن (مکالمه) مهمترین آیتم و مهارت یک زبان آموز به شمار می آید
در یک جمع بندی کلی از مطالب ذکر شده می توان به این نکته دست یافت که گرامر و قواعد دستوری خاص ، یکی از آخرین مواردی است که باید در دستور یادگیری زبان قرار گیرد. به نظر می رسد یادگیری گرامر و قواعد دستوری کلی همزمان با کار بر روی مهارت صحبت کردن نیاز های پایه به گرامر را رفع نماید. به عبارت دیگر تمرکز بر روی قواعد دستوری باید در مرحله آخر یادگیری زبان انجام شود و پیش نیازی برای نوشتن در نظر گرفته شود. بسیاری از کلاس های زبان هستند که تاکید زیادی بر گرامر می کنند و مدت زمان بسیاری را صرف گرامر می کنند اما واقعیت این است که تا زمانی که نتوانید حرف بزنید (مکالمه کنید) ، عملا در یادگیری زبان موفق نشده اید. باید حرف بزنید ! حتی اگر صحبت های شما از نظر گرامری خطا داردواین اصول روش ومتد این موسسه به شمار می رود .