دوشنبه, 05 آذر 1403

 



ویژگی روابط عمومی اثر گذار

ویژگی روابط عمومی اثرگذار

روابط عمومی اثرگذار بايدهمسو با بالاترین رده‌های مدیریتی یک سازمان در زمينه سازي براي اتخاذ تصمیمات مهم و راهبردي اقدام نموده و همواره خواسته‌ها و نظرات اساسی سازمان را در زمینه‌ی امور ارتباطی و اطلاع‌رسانی، به منظور هدایت افکار عمومی، به مرحله‌ی اجرا درآورد.

متخصصان و کارگزاران روابط عمومی اثرگذار با برخورداری از دانش و اطلاعات به‌روز، قادرند مديران رادر تصمیم‌گیری‌های اساسي ،بهبود کیفیت فعالیت ها وپديدآوردن ارزش افزوده یاری‌نمايند.

روابط عمومی اثرگذار قادر است به‌طور مستمر شش سیاست عمده را در سازمان‌ خود به‌مرحله‌ی اجرا درآورد:

 - يك تاكيد بر نقش مشاركت و همياري نيروهاي كاري و سرمايه هاي انساني
 - دو، ایجاد ارتباط خردمندانه و بدون تنش بین كاركنان برای دستیابی به اهداف سازماني
 - سه، تفویض مسوولیت و اختیارات بایسته فقط به مديران ،كارشناسان و كاركنان مجرب و توانمند.
 - چهار، ایجاد بستر مناسب برای تعامل بین جوامع درونی و بیرونی سازمان.
 - پنج، تخصصی کردن امر تصمیم‌گیری هماهنگ برای مسوولان رده بالا، با ارايه اطلاعات صحیح و به‌موقع
 - شش، بهره‌گیری سازمان از اجماع شایسته‌ی خرد کارشناسان، خرد مدیریتی و خرد جمعی.

روابط عمومی می‌تواند با بهره گيري ازاين سياست ها، عملکرد سیستم‌های مدیریتی رادر عصر تکثر رسانه‌ها و توسعه‌ی ارتباطات به کمک کارشناسان خود، کارآمد و اثر‌بخش سازد.

نويسنده : حسین عباسی

این کاربر 24 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.