خوش آمديد,
مهمان
|
|
اهم وظايف مديريت بازار
جمعآوري و بررسي اطلاعات به منظور تشخيص وضعيت و استعداد بازار و تعيين نياز مصرفكنندگان مشخص نمودن هدفهاي فروش و سهميه بازار تعيين آميزه و يا تركيب بازاريابي كه عناصر آن از محصول، قيمت، كانالهاي توزيع و فعاليتهاي پيشبرد فروش ميباشند. سازماندهي فعاليتهاي بازاريابي و نيروهاي انساني و آموزش لازم براي آن كنترل و يا نظارت به منظور اينكه فعاليتها با توجه به برنامه پيش برود. تامين خدمات بعد از فروش: مثل تامين لوازم يدكي و قطعات بررسي نظريات مصرفكنندگان در ارتباط با محصولات و خدمات ارائه شده ايجاد تقاضا براي محصول و خدمات ايجاد هماهنگي بين مقدار، زمان و خصوصيات تقاضا در دنیای رقابتی امروز بقا و موجودیت هر کسب و کاری وابسته به وجود مشتریانی است که مایل به خرید محصولات یا خدمات آن هستند. در مقوله بازاریابی سعی می شود ضمن شناسایی مشتریان و درک خواسته ها و نیازهای آنها ، به صاحبان کسب و کار بیان گردد که مشتری از محصول و یا خدمت ارائه شده از سوی آنها چه انتظاری دارد ، چقدر حاضر است برای آن هزینه کند و نیاز او در چه موقعیت مکانی و زمانی وجود دارد. بنابراین بازاریابی چنان مهم و ضروری است که می توان موجودیت هر کسب و کاری را کاملا وابسته به آن دانست. مقاله زیر بر آن است ضمن اشاره به اهمیت تدوین برنامه بازاریابی به بررسی اجمالی چهار موضوع کلیدی در بازاریابی یعنی تحقیق و بررسی بازار ، استراتژی بازاریابی ، بازاریابی هدف و آمیزه بازاریابی بپردازد. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سرکار خانم خلیلانی
با سلام مججد لطفاً این موارد را که ارسال کردید همه را تحت عنوتن " مدیریت بازاریابی" در یک فایل کامل و به صورت بسته ای کامل تدوین و در تالار قرار دهید. با تشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|